werkse lynn! Ik heb de zw testen van 2 voor 5 euro gehaald trouwens, anders word het zo'n dure bedoeling nu Maar dan zal ik hem er uit halen, misschien dat er dan idd nog een lichte streep in het licht is, ik hoop het niet! ZOu zo graag willen dat mijn cyclus gewoon weer verder ging... Maar ik meot helaas geduld hebben ben ik bang
@Kristel: oo wat zou dat fijn zijn. Ik hoop voor je dat alles goed is en we je binnenkort echt mogen feliciteren @dreamer: ik hoop dat de misselijkheid wat minder is geworden. Volgens mij kan het wel hoor, dat je 's avonds misselijk bent. Alleen hebben de meeste vrouwen er 's ochtends last van dacht ik.. spannend @lynn: werk ze verder zit ik nu op m'n werk. het is heel rustig, ik ben heel moe omdat ik nauwelijks heb geslapen maar vooruit... zit een beetje te niksen.. moet over een 1,5 uur ook weer weg want heb een tentamen vanmiddag.. heb niet zo'n zin..
Sterretje, ik weet niet of die testen van t kruidvat (2 voor 5 euro) makkelijk te doen zijn zonder t omhulsel, omdat je met een pipetje erop moet doen... Ook zijn die volgens mij niet zo gevoelig.. Ik heb ze zelf ook eens gehad, maar terwijl de CB al aangaf dat ik zwanger was kreeg ik op die goedkope geen streepje Dus ik weet even niet als die negatief aan gaat geven bij jou of die dan wel zo berouwbaar is
mmm... ik hoorde ook dat ze juiist wel heel gevoelig waren, dus ik weet het ook niet meer hoor... Vind die cb gelijk zo prijzig worden, heb geloof ik deze maand al 50 euro uitgegeven aan ovu testen en zw testen, dure hobby zo Ik ga er maar gewoon van uit dat ik langer geduld moet hebben en voorlopig toch nog geen eisprong krijg, het zou natuurlijk ook allemaal wel heel snel zijn gegaan, maar ja als je iets heel graag wilt.... We blijven wel gewoon om de dag klussen, dan hebben we toch nog wel een kans! Verder eerst maar eens kijken wat straks de test zeg... Als tie positief nog is, dan heb ik helemaal nergens aan te denken
Nee je hoeft ook niet meteen CB te gaan kopen ofzo hoor Maar misschien wat dipsticks van Sensitest bestellen? Die zijn heel goedkoop en ze zijn vrij gevoelig, ik heb daar nu ook al 2 maanden mee getest.. En nouja, wat betreft dat die kruidvat testen gevoelig zijn; de normale van 7 euro per stuk zijn vrij gevoelig ja, maar het lijkt me sterk dat de kruidvat testen op de markt brengt, die net zo gevoelig zijn als de normale maar dan voor een veel goedkopere prijs... Er zal toch echt wel verschil in moeten zitten denk ik dan...
tja das waar.. Zit logica in... Nou ja ik ga wel eens zien wat tie doet, zit het steeds maar uittestellen om te testen, ben beetje bang dat tie toch nog positief is... Daar hoop ik echt niet op!
Nou hier weer even alvast de ovulatei test gedaan.. Maar daar schiet ik nog even niet veel mee op In ieder geval is deze zeer duidelijk negatief! NOg veel lichter dan gister ook! Maar nu dus de vraag, zou het dan toch zo zijn dan nu pas het hcg uit mijn lichaam is, of zou ik dan toch al mijn ei gehad hebben en dat mijn eisprong nu gewoon al geweest is?
Tja, wat ik herinner is dat je voordat je ovutest positief werd ook lichte testen had.. Dus ik denk gewoon dat je je eisprong gehad hebt.. Maargoed, de een zegt dit, de ander zegt dat, ik zeg wat ik denk, maar of je er wat aan hebt is een tweede Ik weet niet wat ik heb maar ik ga ff een uurtje slapen weer Ben zo moe gewoon!
ja dat klopt ik had eerst ook een negatieve, misschien dan toch mijn eitje geweest, zou heel erg leuk zijn Ga voor de zekerheid gewoon door met testen en dan zien we het wel... Vervelend dat je zo moe bent meis, er is echt iets gaande in je buik! Rust maar lekekr uit dat zal je goed doen, slapen kan nooit geen kwaad Hopelijk voel je je straks een stuk beterder!
Ben nog niet gaan slapen, er zijn veel te veel dingen te bespreken hier op het forum Maar het kan hoor, dat je na en mk vrij snel weer je oude cyclus terug hebt.. Maargoed, de enige manier om erachter te komen dat laatst echt je eisprong was is te kijken of je binnenkort ongesteld wordt, of zwanger bent natuurlijk... Als dat je eisprong is geweest, wanneer zou je NOD dan zijn?
mmm ff denken, gister negatief en vandaag ook, dat zou betekenen dat ik gister of vandaag mijn ei heb? Dus zeg over ong 2 weken... vandaag de 4de, dsu zeg uiterlijk de 18e dan... Dat zou dan dus 2 dagen later zijn dan wat ik nu heb staan... Maar zie dat je toch je banner hebt veranderd, durf je het toch aan? Wat zei je ventje dat je weer posi getest hebt, erg blij zeker, maar ook wel angst om wat er weer kan gebeuren, of heeft hij dat niet zo erg als jou?
Licht gefeli alvast Kristel! Toch maar een banner aangemaakt? Werkse aan iedereen die aan het werk is of nog moet beginnen. Je kan ook een cyclus hebben zonder eisprong Sterretje. En zeker weten doe je het idd nooit. Ook niet wanneer je ongesteld wordt, want dat kan ook zonder een eisprong. Ik ben nu niet meer misselijk, het werd gisteravond gelukkig na een paar uur weer wat minder. Maar voel me nu echt heel erg depri Heb het gevoel dat het deze maand niet is gelukt en ik begin volgende week ongi ga worden. Heb de hele tijd t gevoel alsof ik in huilen uit ga barsten, maar verder helemaal niks! Geen buikpijn, geen steekjes, geen misselijkheid, niks. Ik weet het gewoon niet en ben enorm onzeker nu
het zal altijd onzeker blijven aan het eidne van de cyclus dreamer, de één voelt zich steeds zwanger maar word toch elke keer maar weer ongi, de ander denkt ongi te worden en blijkt onverwacht toch zwanger! Je weet het gewoon nooit en het blijft altijd de vraag tot je nod! Voor jou extra spannende dagen nu dan nog, maar je kan niets anders dan afwachten meis! Wel fijn dat je niet meer misselijk bent, dat is toch net ff lekkerder de dag doorkomen! Hopelijk blijft het vanavond ook weg! Nou ik duijm voor je hoor, dat je wel zwanger bent!
Ja, ik heb toch maar een banner aangemaakt Ik weet niet, zo voel ik toch net ietsje beter erover, omdat t duidelijk in woorden erbij staat 'zwanger'. Het is iets psychisch Mn vriend was heel blij en hij hoopt ook dat t nu wel goed mag gaan. Zelf heeft hij niet zo heel erg die angst zoals ik m heb, maar ik denk dat dat vooral komt omdat hij t niet voelt, hij hoort alleen maar dingen van mij en hij voelt er verder niks van... Ook zei hij nog dat we super vruchtbaar zijn @Dreamer: Gelukkig dat de misselijkheid weg is Maarja, hopen dat t vanavond ook weg blijft! Maarrehm, over dat depri gevoel dat t niet gelukt is... Tja, de eerste keer dat ik zwanger was zei ik dat ook de hele tijd maargoed, over t algemeen is t fijn als je je intuïtie kan volgen, maar ik hoop dat je gevoel/intuïtie het op dit moment zwaar fout heeft!
Ja hoop ook dat ik vanaaf niet weer misselijk word! Is echt geen pretje Ik dacht een paar dagen geleden ook al dat het niet gelukt was. De afgelopen 2 dagen deden me twijfelen door alle kwaaltjes die ik had. Maar nu ik weer helemaal niks aan kwaaltjes heb voelt het weer alsof het niet gelukt is. Ook omdat mn borsten nog niet zeer doen zoals bij mn vorige zwangerschap heb ik dat idee (ja ze doen zeer omdat ik telken loop te duwen om te voelen of ze al zeer doen maar ze doen niet uit zichzelf zeer) Je kan al wel een echo aanvragen, maar denk niet dat ze al iets kunnen zien dan. Dus of het nut heeft? Een kloppend hartje zal je naar alle waarschijnlijkheid nog niet kunnen zien voor je vakantie, dus geruststelling zal je dan niet kunnen krijgen daarvan. @Sterretje: vul je lage temp is in bij FF. Vul dan de komende 3 dagen een fictieve temp in (bv 36,4 of 36,6) Kijk dan eens of FF je ei geeft vandaag. Zo ja, dan weet je morgenochtend of je misschien wel of zeker niet je ei hebt gehad vandaag Tenminste, voor zover je dat dan kan weten.
Hallo Allemaal, Ik zal me even voorstellen. Ik ben Ryanne, 25 jaar en ben 8 jaar samen met m'n vriend waarvan bijna 4 jaar samenwonend. Zijn in november begonnen en in febuari helaas MK met curretage. Het heeft even geduurd voordat ik hier weer kwam maar we gaan er weer helemaal voor. Ik ga hier even wat lezen zodat ik weet waar jullie je mee bezig houden groetjes Ryanne Ik heb de eerste keer ook getest met de goedkope test (2 voor 5 euor) van de Kruidvat en had twee streepjes. (net zoals de andere merken die ik gebruikt heb)
Welkom Ryanne Eindelijk nog een 25 jarige, ik blijf alleen nog steeds de oma zag ik Spannend, ook al bijna testen! Heb je al kwaaltjes?
Ey Lynn, Ik heb gelezen dat je beter om de dag kunt sexen, dit omdat de zaadjes 'sterker' zijn. Weet iemand hier meer van?
Haha oma & oma Ik heb geen kwaaltjes maar had wel gister een beetje rood slijm. Ben gaan op de site en daar stond dit: Laatste menstruatie: 12 mei 2008 Cyclusduur: 31 Meest vruchtbare dag: 28 mei 2008 Eisprong dag: 29 mei 2008 Innesteldag: 3 juni 2008 Positieve bloedtest mogelijk 8 juni 2008 Positieve thuistest mogelijk 12 juni 2008 Beetje gek dat ik gister dan ook beetje bloed had dus vind het nu wel spannend. Moet gelukkig vanaf morgen heel het weekend werken zodat ik niet eerder kan gaan testen