Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Hee Meiden,

Hoe is het hier? Lekker rustig zo te zien. Ben net vrij.. eindelijk even 4 dagen vrij! Heerlijk! Mannetje is in en rond het huis wat klusjes aan het doen en ik zit lekker achter de PC. Net de laatse boodschappen gedaan en kerstcadeautjes gekocht. het feest kan beginnen! Morgen naar m'n schoonouders in A'foort en 2e kerstdag naar mijn ouders. Wordt vast een leuk feestje.
    Linda85: Ik zie inderdaad dat je al een poosje aan het proberen bent, dat lijkt me dan inderdaad erg confronterend. Voor jullie komt het ook vast snel!

Verder ben ik vandaag voor dreamer op m'n werk bezig geweest. Ben er nu helemaal uit wat er wel en niet vergoed wordt. Hoop dat Dreamer er wat mee kan. :)

Iemand anders nog wat leuks te melden? Of is iedereen nog aan het werk?

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik ben nog druk bezig in m'n huisje om alles aan kant te krijgen. Morgen komt mijn kant van de fam bij mij thuis dus dan vind ik t wel fijn als alles spik en span is. :)
    Ik zie trouwens net dat ik nog moet opschieten ook, vanavond gaan we naar IJsselstein naar mijn mams en stiefpaps. hihihi :) Wil het namelijk wel af hebben voor morgen want dan kan ik me morgen lekker richten op t eten bereiden etc.

Liefs

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Lijkt me idd ook wel confronterend als je al lang bezig bent.

@Kristel, fijn dat het weer wat beter gaat en hopelijk gaat het morgen goed.

Mijn schoonmoeder belde of we daar morgen komen gourmetten. Echt raar, ze zouden hier komen eten, zeiden ze gisteren dat ze thuis bleven en nu worden wij uitgenodigd.
    Maar goed, we gaan gewoon. De boodschappen komen hier ook wel op.
    Wel vaag hoor!

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Misschien voelde ze zich toch een beetje schuldig...

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ja dat denk ik ook. 'k Denk dat m'n schoonmoeder hier wel wilde komen maar m'n schoonvader niet ofzo.
    Naja 't zal vast wel gezellig zijn.

6. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Ja dat is inderdaad vreemd... ach als het maar gezellig is :)

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Gewoon het beste van maken! Komt vast goed!

Ik ga weer even aan de schoonmaak hoor... want t schiet niet op met mij! :p

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hihi ik ga niks meer doen. Morgen uitslapen en dan maar even snel 't huis door.

9. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Hoef gelukkig hier niks meer te doen. Morgen de tas pakken en we zien het zaterdag wel weer als we weer thuis zijn. Ik ga ervan door. Als ik jullie niet meer spreek dan fijne kerstdagen!

10. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    jullie ook allemaal fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar (vruchtbaar jaar voor degenen die bezig zijn ;) )

@kristel ja daar heb je wel een beetje gelijk in misschein moeten we idd het andere topic eens vol gaan kletsen :D

@debby bah schoonmaken :(

@red gelukkig is eht weel oke nu en gaan jullie wel kerst samen vieren. ik haat ruzie in de familie of ergeneissen onderling.

ik ga me even een andere account aanmaken met mijn eigen naam. en zet daaronder nog wel maar dan weten jullie dat kim nu rose is ;) misschien even verwarrend maar vind dat prettiger omdat je via google zo mijn site kan vinden en meteen in dit topic terecht komt met mijn naam en wat ik de afgelopen maanden gekletst hebt en vind dat niet fijn. hopelijk begrijpen jullie dit en vinden jullie me geen last ;)

11. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ik heb het aangepast en nu moet ik alleen nog geactiveerd worden dus rose is binnekort kim88 maar noem me maar gewoon kim ;)

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Okido!

Grrr.... ben boos hier! Onze hond ging vanmiddag even naar boven. (hadden eerst een deur voor onze trap maar die is er sinds deze week uit) Kom ik net boven en zie ik een natte vlek op ons bed.
    Heeft onze hond erop geplast! Dekbed lag naar achteren dus die is nog droog. Maar onderlaken, molton en matras zijn nat. (Gelukkig die van m'n man :p)
    Er zit een hoes om 't matras die je af kunt ritsen dus die zit nu eerst in de wasmachine. Straks nog een witte was en dan ons beddengoed. 'k Hoop dat ik 't allemaal droog krijg vanavond.

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Wil die net weer naar boven gaan... 'k heb 'm maar in z'n bench gedaan. Heeft ie straf ;)

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Jolyn: alvast bedankt meis :D

@Red: weet jouw hond ook altijd zo goed alsie wat fouts heeft gedaan?
    Als mijn hond iets heeft gedaan wat niet mag, dan komt ie niet naar de deur wanneer we thuiskomen.
    Dus alsie er niet staat, dan weet ik dat er iets moet zijn :)
    Doerak dat t is :)

Hoop dat je alles eruit krijgt!

Zo hier alle kadootjes gekocht en laatste accesoires voor mn outfit ook gevonden, dus ben compleet!
    Nu heerlijk relaxen vandaag.

Ik ben niet gelovig.
    Wel communie en vormen gedaan, maar doe er dus niets mee.
    Als ik nu naar de kerk zou gaan zou ik dus zo'n ik ga alleen met de kerst kerkganger zijn ;)
    Maar dan zou ik alleen gaan voor het samenhorigheidsgevoel, niet voor het geloof.
    Dus ook niet de juiste insteek dan he, dus ik doe het gewoon niet ;)

Fijne kerstdagen voor iedereen :D

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Alleen als we onze stem verheffen. 't Is nog een pup dus erg ondeugend.
    Hij heeft ook wat meer ontzag voor m'n man ;) Die hoeft maar met z'n vingers te knippen en hij loopt al naar z'n mand.
    Mag 'n nu dus afleren dat hij niet naar boven mag.
    Laatste paar nachten heeft hij wel boven bij ons geslapen maar als wij beneden waren, bleeft hij daar ook.
    Als boven alles klaar is en er nieuwe vloerbedekking ligt, komt er een traphekje voor de trap.
    'k Zal 'm maar weer 's uit z'n bench halen en kijken wat we straks gaan eten.

16. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @red dieren net mannen ook vervelend whaha :p
    ik heb een keer gehad dat een akter over mijn bed heen heeft gezeken nou echt dat rook je een mand later nog zo penitrerende geur gadver.

@dreamer iedereen moet doen waar di zich prettig bij voelt gelovig of niet iedereen is welkom maar ga nu ook vooral mee voor mijn oma en moeder want vind eht oersaai mar er kotm een leuke fanfare ofzow dus dat is tenminste al iets leuks he.

mijn mannetje die moest nog even op en neer naar papendrecht hopelijk staat hij niet in de file en is hij optijd terug :D

ik begin moe te worden bah.. heb ik steeds vaker, mijn borsten zijn trouwens ook al een cup maat groter geloof ik en net een landkaart zie al mijn aders erop lopen.
    en heb trouwens me aangemeld voor mvm :D ze nemen contact met mij op dus zal wel na de kerst zijn.

heb net een mailtje naar mijn peetoom gestuurd in afghanistan en verteld dat we een kindje krijgen, hopelijk doet dat hem goed het is al erg genoeg dat hij daar nu is met de feestdagen, maar begint nu echt in te slaan net op de sportschool heb ik het de fysio verteld en die reageerde super leuk maar nu beginnen wel al veel mensen het te weten, mijn broertje die verteld het ook al aan al zijn goede vrienden.

vond trouwens net echt iets niet leuk :( mijn fysio therapuet leip daarna naar mijn moeder om haar te feleiciteren (zij loopt ook bij hem) en er stond nog een vrouw bij van de sportschool die daar werkt dus die feliciteerde mij en gaf me een hand en ik lachde en was heel vrolijk erover, vraagt ze hou je het of laat je het weghalen? :( vraag je toch niet als iemand daar positief over is en uberhaubt vraag je dat niet vind ik. vond het echt niet leuk. maar zal me wel heel jong hebben ingeschat met mijn haren vast en gekleurd sport tshirt maar dan nog.. grrr

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ben er toch nog eventjes ;)
    Ik heb me ook alvast gemeld bij het jong en zwanger topic... Vind gewoon (en dit is mijn eerlijke mening ;)) dat er steeds meer over zwanger zijn gepraat wordt.
    Het is niet erg, maar het zwanger zijn overheerst gewoon een beetje TE erg nu hier en dat is jammer..

Las iets over gelovig zijn, ik ben het niet ;)

Zo en nu ga ik weer verder met eten maken, ben zelf lekker bami aan t maken :D
    Heel vroeg al, maar ik heb zooo'n honger!

Eet smakelijk alvast!

@Rose: Pfft wat een stom wijf zeg (ja zo iemand noem ik een wijf ;)).

18. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ja ik vond het ook niet netjes laat ik het maar 'netjes zeggen' alleen de gedachte al doet namelijk pijn bah

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Rose: wat een vraag zeg!
    Maarre .. ik moest wel lachen dat je zei ik zal er wel jong hebben uitgezien :)
    Je bent pas 20 meis, dat ís nog jong tegenwoordig! :)
    Hier word je met 20 jaar aangekeken met de nek als je zwanger bent hoor ;)
    Ik hoop dat dit je enige ervaring gaat zijn op deze manier, maar ik vrees van niet.

@Kristel: ja de zwangere dames overheersen tegenwoordig ja.
    Ik heb er geen problemen mee verder, maar het valt wel op idd.

20. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    het was idd ook een vruchtbare maand zijn veel zwangere bij gekomen maar heb me ook maar even gemeld bij het andere topic.

ik ben bijna 21 maar ik ben gewoon heel klein en zie er vaak nog jonger uit als dat ik ben als ik me in bepaalde kleren kleed en bijv mijn haren vast heb dan kan je me zo 18 schatten vind dat wel jammer maar dat heb ik altijd gehad. moet er maar aan wennen zelf ben ik heel blij met dit alles en vind ik mezelf klaar voor het moederschap voor zover je daar klaar voor kan zijn dan want geloof dat niemand daar echt klaar voor is haha :D het is toch een kwestie van ervaren maar vind het gewoon jammer dat in deze tijd de jongere zo worden aangestaard, laatst ook al in die babyzaak, ik staar ook niet naar iemand van 40 met een buik terwijl ik dat eigenlijk te oud vind maar ja hun doen het andersom wel bij mij :(

Deel Deze Pagina