Hee allemaal.. Wil iedereen fijne dagen wensen. Zaterdag ben ik pas weer thuis! Maak er wat gezelligs van! Liefs Jolyn
Prettige kerstdagen allemaal @Jolyn: echt super bedankt meis! Was natuurlijk niet het antwoord wat ik hoopte Maar wel wat ik had verwacht. Ik heb de kerst nog om erover na te denken en dan hak ik de knoop door! Dus misschien tot aan de telefoon @Gaby: je blijft toch hopen he, doen wij ook hoor! Vriendin van mij zou net gaan starten met IVF en 2 weken later had ze een posi test in handen! Wonderen bestaan dus nog en daar hou ik me gewoon aan vast Hier is de kans al helemaal 0 natuurlijk, maar toch hoop je nog. Volgens FF zit ik vandaag al op 16 DPO en dat met altijd een LF van 12 dagen Maar heb zelf het gevoel dat ik op 11 DPO zit. Mn temp was 37,16 dus dat zou betekenen vandaag en morgen niet ongi! Klopt ook met 11 DPO. Zou zaterdag ongi moeten worden volgens eigen berekening. Kan alleen de ongi krampjes en steekjes niet verklaren die ik nu al een aantal dagen heb. Maar goed, zolang het geen ongi betekend ben ik voor nu even blij Geen rooie kerst Ik hoop dat iedereen een mooie kerst heeft En dames die vandaag/morgen hun geheim gaan vertellen aan de familie: we willen wel een uitgebreid verslag he
Goedemorgen, Hier nog geen ei...misschien een kerst ei . Gister was familie uit Zoetermeer er,en ik heb hele mooie cadeaus gehad. Van Edwin een goude armband, mijn zusje een make-up doos en zwager deopakket en een kleine pooh. Van mijn oudste zus een agenda van pooh voor 2009. Van mijn moeder en (stief) vader een grote grill, Grote winnie de pooh knuffel, een staatslot en een spel van ravensburg.
We werden gister trouwens nog gebeld door de winkel waar we de pc vandaan hebben. We krijgen een nieuwe van 1400 euro!(die van ons was 800.) :smile:... Mag wel na 10 weken wachten en zoveel rekeningen(telefoon) verder...
Ja dan mag 't idd ook wel! Hier even heel relaxed... uitgeslapen, ontbijt gehad (naja was eigenlijk meer een bruch) Manlief ligt op de bank tv te kijken en ik ben overal en nergens mee bezig. Gaan vanavond bij m'n schoonouders gourmetten. 'k Hoor 't wel hoe 't afgelopen is bij degenen die 't vandaag gaan vertellen! Fijne dag!
Hey iedereen @De meiden die het gaan vertellen vandaag: Heel veel plezier! En geniet van de goede reacties! En wat dreamer ok zegt; we willen verslag he @All: Heel veel plezier vandaag, eet lekker, drink lekker (als t moet alcoholvrij he ), geniet ervan! Wij gaa nu eerst nog even uitgebreid lunchen hier met gebakken broodjes en verse sinaasappelsap e.d. en straks naar Limburg rijden, naar mn moeder. Tot gauw! En om t nog maar even 'officieel' te doen: FIJNE KERSTDAGEN!
Ik mocht helaas weer aan't werk. Werd om 16.45u gebeld maar kunnen regelen dat ik om 19.00u heen ging. Kon ik nog mooi even snel gourmetten bij m'n schoonouders. Net weer thuis en mag er morgen nog dagje heen, daarna mag collega 't overnemen. Zo'n schattig, klein meisje! Echt lief! Nou welterusten allemaal en hopelijk hebben jullie een fijne kerstdag gehad!
Dag lieve meiden, hoe is t hier? Zie een hoop rrose, allemaal ontzettend gefeliciteerd! Echt heel leuk en een onwijs mooie afsluiter van het jaar. Ik wilde iedereen even een fijne kerst wensen nog en alvast een gelukkig nieuwjaar. Hier ben ik weer overtijd, officieel een dag maar mn ei is geloof ik vroeg gekomen en dat maakt me nu bijna 5 dagen overtijd. Vanochtend na t klussen wat rood slijm mee gekomen, dan de hele dag niets, savonds een beetje spotting. We wachten wel braaf af maar volgens mij wordt t ronde 7. Fijne avond verder allemaal!
Hopelijk is 't wel raak... Klussen is hier gisteravond niks meer geworden, vandaag moet wel even Fijne dag allemaal! Ik ga zo maar weer 's aan't werk...
goedemorgen allemaal vandaag gaat joey een vloer leggen in de waskamer / toekomstige babykamer.. en misschien gaan we de kleinste kamer uitruimen.. en verder gaan we nog naar de opa van joey toe vandaag...
Sam: wat een luxe Mooie kado's ook zeg! @Bos: ennnnnn hoe is het gegaan? Vertel vertel! Wij hebben een hele gezellige 1e kerstdag gehad. Het was 2 uur voor we thuis waren. En vandaag eerst saampjes films kijken en dan weer weg om daar de hele avond te zijn. Drukke kerst, maar wel gezellig Ow en mn temp was vanmorgen onder de 37, dus dan zou ik morgen ongi moeten worden. Klopt helemaal met mn eigen gevoel van ei op dag 20, dus zal wel kloppen dan! Stomme FF geeft nog altijd ei op dag 15 aan.
@ sammie hebben we voor niets gedanst vor je ei? zullen we nog eens dansen, denk je dt dat gaat helpen? wat een mooie kado's zeg. @ oma wat fijn dat je iig geen rode kerst hebt. Hoop zo dat ook jij een wondertje mag meemaken en snel een posi test in handen hebt. @ Gaby wat ben je er weer vroeg uit zeg @ sterretje weet niet of je mee kunt lezen maar hoe is het met je ogen? hopelijk heeft de zalf geholpen. @ red jammer dat je toch nog moest gaan werken. @ meisje wanneer ga je testen? Spannend! @ bos hoe was het, heb je het verteld?
hoi hoi... ja we hebben het mijn ouders verteld....ze waren wat terughoudend vond ik zelf....beetje jammer maar ze moeten vast wennen aan het idee hoop ik dan maar... mijn zus en zwager waren heel enthousiast en zeiden de hele tijd oom en tante tegen elkaar hihi.... vandaag naar mijn schoonouders...en mijn zwager en schoonzusje....weet zeker dat hun allemaal heel enthousiast zijn.... voel me wel een beetje raar hoor door de reactie van mijn ouders....vooral mijn vader was nogal stil en heeft mijn vriend niet gefeliciteerd... of hij is het vergeten....(ga maar uit van het positieve) zal hem nog wel eens vragen of hij het wel leuk vind.... zijn er nog meer die het verteld hebben gister of vandaag of was ik de enige?