Indd erg positieve reacties... had het echt niet verwacht. Ik kom echt niet op gang na die drukke kerstdagen. Gelukkig liggen de kasten nog vol met van alles en nog wat en is het niet echt nodig om boodschappen te doen. Vandaag wordt dus lekker bankie hangen! Daan is even een vriend helpen en gaat vanavond naar een verjaardag dus we hebben het rijk voor ons alleen. Ik ga nu ff tosties maken, we hebben honger. hihihi Die kleine boef maakt me duizelig! Liefs
@crossy welkom en wat een lief ventje heb je. @dreamer nee dat zal het niet zijn ze is net gescheiden dit jaar en heeft 2 zoons van 7 en 10 maar denk dat ze zich niet echt fijn voelde met de feestsdagen zo alleen, maar ze heeft nog steeds niet gebeld. balen dat je net nu ongi word met de feestdagen hopelijk doet het niet veel pijn. @ryanne het grote veld voor bij de sporthal/ heel soms langs de golfbaan en vaker naast die waterbuffer waar de bus zeg maar komt. en dan richting daalhof die huizen en dan draai ik weer om dat zijn die langere grasvelden langs die huizen met die schuine daken. waar ga jij dan altijd? want heb jouw ook nog nooit gezien alleen je vriend dacht ik laatst te zien maar wist het niet zeker haha.. je bent trouwens al weer over de 12 weken zie ik gefeliciteerd, gaat echt snel he hoe ziet je buik er nu uit? @bos jammer dat ze zo reageerde, maar wel lief dat je al een kamertje krijgt van je schoonouders hier word ook al van alles aangeboden. mijn broertje zei gister als je geld nodig hebt moet je het maar zeggen hoor. lief he maar heb gezegd hoeft niet hoor. @sterretje veel plezier @debby wat leuk zeg dat ze allemaal zo reageerde, bij mij een beetje hetzelfde schoonzus wist ook niet goed wat ze ervan vond geloof ik. maar hebben genoten en de rest is super blij @suus kan ik je de hand schuden ik was ook vet misselijk vanochtend word wel steeds erger nu @sammy fijn dat je je ei hebt gehad. hier super misselijk vanochtend en ben super blij dat we de 6 weken passeren, zijn de zwangere ook zo bang? ik ben zo onzeker en bang dat het niet goed zal zijn 7 januari en dan de dag erna voel ik me weer heel goed, word er helemaal gek van. ben blij als we het hartje hebben gezien. mijn borsten zijn trouwens al echt gegroeid heb nu een cup maat groter. ben er wel blij mee want had normaal een b en vond dat altijd net iets te klein. mijn ouders vinden het steeds leuker worden en mijn oma die was al helemaal bezig van oppassen en babykamer maken bij haar haha wel lief. alleen mijn broertje die heeft het wat vrienden verteld maar een daarvan had 1 het zijn moeder gezegd en die weer haar zus en dat zijn vriendinnen van mijn moeder dus ondertussen weten al heel veel mensen het. zelfs mijn oom in amerika haha. ook heb ik mijn peetoom uit afghanistan gesproken en die was ook super blij. vond dat hij wel wat goed neiuws kon gebruiken nu met de feestdagen als je in die zandbak zit mijn broertje heeft trouwens voor kerst lacoste gympen gekocht in de kleinste maat zo super lief zijn echt mooi (zwart met wit) gister naar de wok geweest en vanavond gaan we gourmetten en de restjes opmaken van eergister want wij hebben alleen maar chinees en wok gegeten komt mijn keel uit pff. ga nu ff naar de stad met vriendlief om een trui te ruilen was 1 maat te groot. fijne dag allemaal
Ik had altijd cup a en nu is b eigenlijk al te klein. Daan zegt steeds voor de grap.. Deb, met der grote tieten! hahaha dat ik dat nog eens mocht horen zeg.
bij mij zijn ze ook al iets groter maar euh...ik pas nog gewoon in mijn bh's hoor....heb altijd het gevoel de uitzondering te zijn hier
Hey meiden Heb niet alles gelezen hoor.. Ben een beetje druk op t moment.. @Suus: Echt supergefeliciteerd meid! En wat een leuke manier om gevraagd te worden, echt superleuk @Sam: Kerstei? Ik dans even voor een BEVRUCHT kerstei: @Bos: jammer dat je ouders zo reageerden.. Hopelijk kwam het gewoon doordat ze het absoluut niet hadden verwacht. Je moeder doet nu al enthousiaster toch? @Rose: Wat vreemd dat je schoonzus zo reageerde... Ik zou toch maar eens bellen of iets dergelijks, vragen wat er nu aan de hand is.. Verder wel leuk dat de rest el goed reageerde! Ik heb trouwens ook nog steeds angst hoor, dat t fout gaat.. Ookal heb ik een kloppend hartje gezien, ben nog steeds bang dat t bij de volgende echo niet meer klopt ofzo @Debby: Leuk is dat he als iedereen zo enthouiast reageert @Las nog iets over cupmaten... Mijn borsten zijn ook gegroeid maar heb gelukkig nog gen nieuwe bh's nodig Ik heb een C cup, maar dan ook maar net zeg maar. B was weer te klein.. Zit er dus net tussenin. Ik heb dus nog een klein beetje ruimte over @All: Wie ik verder vergeten ben; SORRY! Ik ben er weer vandoor, snel een paar boodschappen doen en de dvdspeler ophalen bij de mediamarkt. Was ineens kapot en zou nu gerepareerd moeten zijn. Tot gauw!
Hallo dames.... Ben ik ook een keer...en ook ik heb de dagen weer overleeft....leuke cadeautjes gehad.....natuurlijk voor de beeb....hahaha...heb net nog wat kleding voor mijn eigen gekocht....een leuk jurkje.... Verder bijna trouwen.... hoellang zijn jullie allemaal samen met jullie mannetjes? wij 8 jaar..
Lekker druk is het hier he! Gaby86 -> Hihi nou dan zal ik een wat meer vertellen. Ik ben niet getrouwd maar ik woon wel samen met mijn vriend en we zijn in april 5 jaar samen. Mijn vriend is overigens 27. En wij wonen (echt super balen) nu nog met zijn 3en in een studiootje. Maar in februari geen we verhuizen naar een appartement met 3 slaapkamers, dus dat is helemaal super! Bos -> Wauw, een kamertje van je schoonouders! Super toch! Debby86 -> Oooh wat een super leuke reacties zeg! Hoop dat ik dat bij onze volgende ook krijg... Bij Vince was het meer zo van iedereen was in shock en niemand zei meer wat.... Suus1987 -> Jah dat is balen he, misselijkheid... Gelukkig duurt het meestal niet lang. Rose -> Thnx! En was bij ons ook, dat de ouders het eerst minder vonden, en erna steeds leuker. Maar wacht maar als de kleine eenmaal geboren is, dan willen ze niets meer liever dan de hele dag ermee spelen enzo. Cupmaten -> Wacht maar tot je borstvoeding geeft... Hier altijd C gehad en nu heb ik 80E maar zelfs die is eigenlijk te klein.... Maar ik vertik het om F te kopen! Hahaha Groetjes, Cossy
@debby: ja klopt maar vind het niet zo heel erg hoor...maar hoor soms dingen waar ik helemaal geen last van heb en ja dat maakt me dan weer aan het twijfelen....soort onzekerheid... @sterretje: fijn dat je je weer alles kan lezen nu hier @lynn: wij zijn nu zeven en een half jaar samen... @kristel: ja mijn moeder is nu wat enthousiaster...en kwam net ook met sokjes en een knuffel aan zetten....
@ lynn wanneer ga je trouwen? @ cossy wilde je site bekijke maar je hebt ww? @ bos leuk dat je ma al iets enthous word! @all zo hier boodschappe gedaan en aan de schoonmaak en nu lekker de stoofpeertjes op mm Volgende week weer ongie worden hoop dat weg blijft natuurlijk, had deze maand geen zere nippels maar wel veel pukkeld vd clomid
ik word zo onzeker van mezelf.. ben uitgegaan van de langste cyclus.. 31 dagen en nu is dag 32... maar ik durf niet te testen... word er zo onzeker van ..... vind t niet meer leuk
zal ik morgenvroeg als ik niet ongi ben.. er een testje tegenaan gooien.. wil gewoon weten waar ik aan toe ben.. ik heb een test meegekregen van MvM dus dan doe ik die wel.. die is toch super gevoelig..
@knarboor, die pukkels maar voor lief nemen, want jij gaat volgende week niet ongi worden hoor, je moet gewoon lekker zwanger zijn! @lynn, wanneer gingen jullie ook al weer trouwen? @gaby, lastig he meis, is ook allemaal verwarrend Gewoon nog even afwchten dan, en anders morgen testen, dan ben je 2 dagen overtijd, dus een test moet genoeg zeggen dan hoor! Dikke knuffel!