Hey meiden, Ik heb al in totaal 3 a 4 keer licht bloedverlies gehad... gisteravond had ik weer rozeslijm met t afvegen. T zal wel niets meer zijn dan dat het van binnen beter doorbloed is. Maar t maakt me tochh wa nerveus... als het zo blijft wil ik misschien toch Angelsound aanschaffen, kan ik tenminst elke dag horen of t hartje nog klopt. Liefs
@Debby: een angelsound heb je nu niks aan hoor. Je hoort de hartslag vaak pas met 12 weken of later. Zeker bij een eerste kindje. Als je het niet vertrouwd moet je de vk bellen.
Agneet muts waar wassie nou! Heb je gemist hoor! Heb je nog veel last van de pillen? Al een ei gehad ondertussen? Of ongi geworden? Niet meer zolang wegblijven hoor
hee dreamer hoe is het met je ff een snel verslag nog niet ongi en die t*f*s pillen daar ga ik per vandaag mee stoppen want ik val steeds flauw gister avond 4x komt omdat die pillen het suiker uit je bloed halen en jedus een suiker tekort kan krijgen en daar heb ik echt geen zin in. ik weet ook niet of ik een ei heb gehad zou best kunnen maar ik ben ook nog niet ongi maar ik ga morgen de gyn bellen en bij jou? hoe is het bij jou? xx
Jeetje wat een rotpillen zeg! Hadden ze je gewaarschuwd voor flauwvallen? Ik zou er ook per direct mee stoppen ja, wat een rotzooi! Dan maar liever spuiten, ja toch! Hier vanacht ongi geworden helaas. Weer lange cyclus gehad. En nu aan het aftellen naar 10-11 januari (laatste keer klussen voor zaadtest) Had Leon nog een zaadtest gehad?
ik heb gebeld voor een afspraak voor leon maar ik kon geen afspraak maken dus ik bel morgen weer. ja spannend het komt al dichterbij he. ik ben ook zenuwachtig voor je hoor!
red: hoop blijf ik altijd houden.. maar ja.. ben ook nog niet ongi.. dus ik wacht t wel gewoon af.. agneta: wat een rot pillen zeg.. ik zou er ook mee stoppen... all: volgens mij zijn de winkels in cuijk open.. en boxmeer geloof ik ook.. dus ik ga lekker winkelen..fijne dag allemaal.. tot straks.
heeeee agneta, dat is lang geleden....niet stiekem ineens wegblijven jij hoor... hoop dat ze wat anders verzinnen op die pillen want dit schiet inderdaad niet op.... @oma: moet je dan weer zolang wachten op de uitslag? dit keer niet telefonische hoop ik.. @gaby: shopse.... @debby: kan me voorstellen dat dat je onzeker maakt maar zolang je geen kramp krijgt en het nie doorzet probeer je dan geen zorgen te maken want stress is slecht voor die kleine he..
@Bos: ik kan dezelfde dag al bellen voor de uitslag als ik zou willen. Maar ik kies er nu voor om het niet via de telefoon te doen. We gaan voor de vrijdag erna (16e inleveren, dus dan de 23e) een afspraak maken. Dan kunnen we meteen vragen stellen en horen we meteen wat de volgende stappen zijn denk. Want wat de uitslag ook is, er zullen toch stappen ondernomen moeten worden. En de 23e is weer een vrijdag, dus dan hebben we het hele weekend samen om alles op ons in te laten werken. Ik heb nu geen ongi krampjes, maar wel last van mn buik. Ben echt benieuwd wat mn ongi deze keer doet. Hoop weer langer dan 1 dag, want dat is een goed teken!
Dreamer, Balen dat je ongi bent geworden! Agneta, Inderdaad gewoon stoppen met die pillen, ik hoop dat snel alles beter gaat! Hier een mooie stijging. Heb mijn kaartje in mijn album gezet.
Zeker weten een ei geweest Sam Weet alleen niet of het nu de 24e of de 25e is geweest, maar het is sowieso een ei geweest Wat denk je zelf?
Dreamer, Op kerstavond (24ste) heb ik hele erge buikpijn gehad, en s'nachts was het over... dus denk s'nachts...
Ben er maar eventjes... reageer dus niet op iedereen, sorry! @Gaby: Ik wil je nu niet nog onzekerder maken, maar die testen zijn helemaal niet gevoelig. Pas bij een week overtijd kreeg ik een licht streepje erop (bij 5 weken zw. dus). Ik wist toen al 1,5 week dat ik zwanger was dmv andere testen. Als je dus van plan bent om nog een keer te testen zou ik morgen een andere test kopen. En dat je hoop hebt is heel normaal hoor, de kans dat je zonder hulp zwanger wordt is er gewoon nog steeds! @Lynn: Whoehoe, bijna trouwen! Ik ben echt benieuwd naar hoe je eruit gaat zien Wel snel foto's laten zien he En als je voor die tijd niet meer hier bent of op msn; Alvast superveel plezier en dat t maar de mooiste dag van je leven wordt! (op de geboortedag van jullie kindje na dan ) @All: Hier gaat alles op zich wel goed, vannacht alleen een niet zo'n leuke droom gehad Droomde dat de baby gestopt was met groeien en dat t hartje niet meer klopte... Daardoor maak ik me dan weer zorgen.. Maarja, volgende week dinsdag weer een echo, hopelijk gaat de tijd snel!
Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 van een prinsje! 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje! 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 14 juli 2009 18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 2 augustus 2009 23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 4 augustus 2009 08 dec Bos, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 augustus 2009 11 dec Suus1987, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009 12 dec Rose, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 augustus 2009 21 dec Stephanie87, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 31 augustus 2009 NOD lijst December 05: Nen87, 3e ronde 14: Katinkatje, 11e ronde 18: Linda85, 8e ronde 22: Agneta, 4e ronde met Clomid 25: Meisje87, 6e ronde 27: Gaby1986, 8e ronde Januari 03: Knarboor, 2e ronde met Clomid 06: Loveleyjolyn1987, 3e ronde 07: Nhene, 12e ronde 08: Sammie88, 6e ronde 09: Red88, 3e ronde 14: Sterretje08, 8e ronde 25: Dreamer83, 9e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
@stephanie ik had een nieuw account aangemaakt maar heb nog niks ontvangen om het te activeren dus ben nu nog steeds onder de naam rose aan het typen. @gaby he wat balen meid hopelijk is het gewoon te vroeg en is er toch een wondertje voor jouw gebeurd deze maand. @dreamer balen nu net met de feestdagen hopelijk is het snel voorbij. @red nee niks meer van mijn schoonzus gehoord en heb me ook voorgenomen zelf neit te bellen zei zegt ik bel nog wel en haar neige broer krijgt een kindje dan mag je wel wat van je alten weten denk ik dan en mijn vriend vind dat ook. gelukkig zijn onze ouders nu beide door het dolle heen. @debby he wat vervelend alsof we nog niet onzeker genoeg zijn, krijg je met zoiets te maken. hopelijk werkt de angelsound al wat vroeger bij jouw want de gemiddelde tijd is met 12 weken dat je je kindje kan horen. maar ehb mensen gehoord hier op internet dat ze al bij 9 en 10 weken iets hoorde na lang zoeken. @agneta hey meid we wouden je al opgeven als vermist hihi.. hier alles goed hoor @kristel he wat naar ik heb dat nu ook nu ik zwanger ben dat ik nare dromen heb.. denk dat het erbij hoort, ik moet trouwens een dag na jouw naar de gyn @sammie aangekomen is toch net goed want je was tocht veel afgevallen ofzow of heb ik het nu mis? hier alles oke, schrok me toen straks kapot want zag wat roods in de wc liggen echt net een bloedprop maar was dus een rozeblaadje wat er in was gekukelt haha hoezo waanideeen... zometeen neiuwjaarborrel met de hele straat.. hebben allemaal lekkere hapjes gemaakt en iedereen neemt iets mee. wij hebben indische gehaktballetjes met satesaus mmm gister nog dark night gezien pff die duurde echt lang zeg.. maar vond het wel een goeie film. kunnen we nu trouwens gewoon op dat forum kletsen als deze site eruit ligt?