Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @tirz: ik heb in de maand dat ik zwanger ben geworden 10 minuten met mijn billen omhoog op een kussen blijven liggen :p .. En gewoon klussen als je zin hebt.. wij hebben die maand elk weekend zaterdag en zondag geklust.. en verder niet.. :p
    @rose: leuk hoor.. toch wel leuk.. misschien gaan jullie dan wel tegelijk bevallen.. zij iets te laat en jij iets te vroeg :p
    @stephanie: leuk buikje! :p
    @gaby: moet je ook gewoon doen.. deed ik ook.. spulletjes kopen.. ik hoop dat je positief test als je weer gaat testen.. mij wel meteen laten weten als je weer getest hebt.. mij even smsen he ;)
    @de rest: ik weet het verder even niet meer..
    Ik heb veel buikpijn vandaag.. maar dat hoort erbij toch? maar me dan toch zorgen maarja.. volgende week dinsdag een echo.. dan zullen we wel zien.. vandaag lekker in bad geweest bij mijn ouders.. da was wel heel erg lekker..! het forum doet het nog steeds! :D gelukkig!

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Tirz: in de maand dat ik zwanger ben geraakt (vorige maand hihihi) heb ik ook ruim 20 min met de beentjes in de lucht gelegen haha... en ook ben ik klaargekomen na mijn ventje... (dat schijnt ook te helpen)
    Succes met klussen hoor.. op beide manieren...

@ Suus: Thanx...

ik heb ook wat steekjes vandaag en gisteravond... ik merk daaraan dat er wel wat gaande is daar in mijn buikje... voor de rest voel ik me goed... ben heel de dag moe, totdat ik naar bed ga, dan ben ik klaarwakker en kan niet slapen :( hebben jullie dat ook?

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    nee hoor.. als ik savonds moe ben dan slaap ik snel :p en dan kan ik dus heel lang blijven liggen.. was vanmorgen om 11.45 wakker :p
    ben wel veel eerder moe dan anders.. dat merk ik wel.. en meer chagerijnig zegt mijn lieverd

4. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ik ben trouwens ook veel misselijk de laatste dagen.. en dan vooral sochtends en savonds!
    En heb nog steeds pijn aan mijn borsten en veel pukkeltjes :p da veranderd dus niet :p

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ik ben helemaal niet sjaggo, tenminste ik hoor vriendlief niet klagen haha...
    sinds ik weet dat wij zwanger zijn heb ik niet langer uitgeslapen dan 09.15 uur en dat was vanmorgen.... terwijl ik normaal kan slapen tot 11.00 uur ofzo... zit de hele dag te gapen en ga pas om 12 uur slapen of later omdat ik klaarwakker ben als ik eenmaal in bed lig en ben dan rond 9 uur weer wakker :(

6. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    hahaha.. dus helemaal anders dan mij :p haha

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ach ja, misschien zeur ik over een paar weken weer anders... ben ik wel doodmoe en slaap ik een gat in de dag... had het nu wel lekker gevonden zo in de vakantie...

ik zal wel supermoe worden als ik straks weer moet gaan werken, zal je altijd zien.

heb alleen ontzettend last van mijn tepels
    mijn tepels voelen aan of ik ze langs de muur heb geschaafd, mijn borsten zelf zijn niet zo heel erg gevoelig.
    hebben jij dat ook suus?

8. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ik heb echt mijn borsten.. als er iets of iemand tegen aan komt! auw! :( Als ik op mijn buik ga liggen doet dat ook heel veel pijn.. maarja.. moet er maar voor overhebben he :p heb ik ook wel..!
    Mijn tepels heb ik niet echt last van..
    Ik ga zo ook naar bed.. ga vast afsluiten.. was ondertussen deal of no deal aan het kijken :p maar eerst nog crackertje eten.. want heb wel vaker honger nu :p
    weltrusten alvast! tot morgen!

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Truste Suus... ik ga ook nog even wat eten en dan ook maar mijn bedje opzoeken, zal nog wel even duren voordat ik slaap.

Doei doei Tot morgen...

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Stephanie: Ik had dat in het begin ook hoor. Was ook elke ochtend supervroeg wakker.
    Nu slaap ik meer dan ik wakker ben ;)

@Suus: Ik heb ook heel erg pukkels gehad maar t begint nu eindelijk minder te worden!
    Hoop dat t bij jou ook snel weg is :)

@Rose: Leuk reactie zo van iedereen zeg :D
    Ben benieuwd hoe ze hier gaan reageren..
    4 Januari hebben we een nieuwjaarsborrel met de straat en ben bang dat we niet voor ons kunnen houden dan. Het valt namelijk wel op als ik ineens geen champagne wil ;)

@All: Slaap lekker allemaal!

11. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen allemaal..

net een testje van mat care gedaan.. maar ook geen streepje op te zien :(
    mijn cyclus is dan gewoon langer denk ik...dan maar wachten tot ik ongi word :(

ik ben echt dom zeg... sta ik op kleed me aan lenzen in make up op.....kijk ik op de klok ben ik meer dan een uur te vroeg op gestaan... echt dom... hahaha...ik word pas half 9 opgehaald.. sta ik om 10 over half 7 op.. haha.. ach ja...

12. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @kristel: ik hoop datz e bij mij ook snel weg gaan..
    @gaby: dat is echt klote :( een nega test :( echt kut dat je zo overtijd bent ineens :( gemeen van je lichaam.. *knuffel*

13. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ gaby dat is balen zeg end at in die kou brrr

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Gaby,

Kl*te meis!
    Dikke knuffel!

Rose,

Leuk dat je straat zo goed reageerde!

Hier is mijn temp weer gestegen :smile:...

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Goedemorgen,

@ Gaby: Balen meid, je lichaam kan je zo voor de gek houden, helaas... en tja te vroeg op staan, je kan maar vast klaar zijn hihi...

@ Suus en Kristel: ik heb nog geen last van pukkels *klopt even heel hard af op ongelakt hout ;)*

@ Sammie: Fijn dat je Temp weer is gestegen :D

@ All: hier gelukkig nog een weekje vakantie :-D maar vandaag wel weer een drukke dag...
    Boodschapjes doen, meubels bestellen, poetsen etc etc... vanavond ook nog even mijn krat van MvM wegbrengen, volgende week nog een keer wegbrengen en daarna komen ze het halen.

16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Gaby, balen zeg!

Ik heb hier ook last van pukkeltjes... erg! 'k Heb er bijna nooit last van gehad maar sinds ik met de pil gestopt ben lijkt het erger te worden.
    'k Had vanmorgen beetje zeurderig gevoel in m'n onderbuik, wie weet heb ik wel een late eisprong.
    Gisteravond nog geklust dus dat zou mooi zijn.
    Dus als ie vroeg of laat is geweest, zitten we nog goed ;) We wachten wel weer af.

Ik zal hier m'n huis 's gaan schoonmaken. M'n mannetje heeft al geholpen met de afwas en 'k heb de hond al onder de douche gehad, dus 'k heb al wat gedaan! :D

17. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    @red88.
    dat zeurende gevoel in mn onderbuik heb ik ook. en heb een tempdip. wie weet vandaag mn ei. ik hoop het zo. gister nog geklust dus wie weet.

grtz suus

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    *Duimt heel hard*

Voel 't nu links in de buurt van m'n eierstokken dus ik denk dat de kans groot is.
    Vorige ronde was het een felle pijn, nu echt zeurderig.
    Wie weet...

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @stephanie: bij mij komen ze het helemaal niet ophalen.. moet het wegbrengen.. heb maar gedaan in het drop waar ik ook werk.. dat is dan toch nog wel te doen.. Cuijk doet niet mee aan MvM.. dus als je in cuijk woont moet je altijd wegbrengen!

@red88: ik had altijd al wat pukkels.. en toen ik stopte met de pil werden dit er wat meer.. maar nu zwanger ben zijn het er echt heel veel!

@de eimensen: spannend! hoop dat het em is.. dan moet je flink aan de klus :p en wie weet begint jullie nieuwe jaar dan heel goed..

@all: ben op mijn werk.. heb even pauze nu maar die is alweer bijna voorbij.. maar heb geen zin.. je mag eigelijk niet op internet voor vrije tijd geloof ik dus ik zal dadelijk maar de geschiedenis gaan wissen :p niet vergeten!

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

dag lieve mensen,

ben hier al een tijdje niet meer geweest, maar lees af en toe wel mee,
    zie dat er weer een aantal nieuwe zwangeren bijgekomen zijn!

GEFELICITEERD MEIDEN! Geniet ervan!

Hoe is het met de rest?

hier alles goed hoor, behalve dag ik nu de griep heb.

xxx

Deel Deze Pagina