Hey dames @Dreamer: Ben je ook door aan t testen met ovutesten? Zoja, worden ze duidelijker? :-D @Sterretje: Fijn dat je zo snel terecht kan! En idd, wel lekker even een paar daagjes voor jezelf. Gewoon lekker doen waar je zin in hebt Ik denk trouwens wel dat je cyclus zich snel herstelt.. Als je temp nu al laag is en een zw.test ook al negatief is zal het niet lang meer duren voordat je lichaam weer ' normaal' verder gaat. Bij mij gaat t ook steeds meteen weer goed, omdat ik elke keer maar heel kort zwanger geweest ben. Ik duim iig voor je @All: Laat ik maar even meteen met de deur in huis vallen: IK GA TROUWEN! Mn vriend heeft me gisteravond gevraagd! Op zn knieen met een hele mooie ring We zitten te denken om in oktober/november te gaan trouwen. Is heel snel al, maar ik wil niet met een dikke buik trouwen en wie weet wanneer ik zwanger ben en het wel blijft zitten. Ik heb er nu al zin in Verder was mn ovutest vandaag nog steeds zo donker als die van gister! Dus het wordt weer spannend Ik heb ook hele erge weeige pijn in mn baarmoeder en mn onderrug, wat ik de vorige keren ook had maar anders... Nu begin ik toch wel weer te denken dat ik weer zwanger ben! Maargoed, afwachten he Hoe gaat t verder hier?
Jaaa Kristel gaat trouwen, gefeliciteerd! En dit jaar nog trouwen, waarom niet? Alleen als je een trouwjurk wilt zit er wel vaak maaanden levertijd op. En weer spannend voor jou ik duim voor je! Ryanne je kan gewoon ovutest doen hoor.
@kristel: Hoop voor je dat je weer zwanger bent meid! En dat het nu goed mag gaan! @Desiree: Ik heb foto's gemaakt van mijn tempkaart.. Ze staan in mijn album.
Sorry snap jouw kaartje niet echt debora ben digitale kaartjes gewend (FF). Kan het zo niet zo goed zien ook. Ik ga nu verder, moet nog even langs me ouders.. tot later
@All: Bedankt voor de felicitaties Ben echt superblij @Desiree: duurt het echt zo lang met een jurk bestellen? Hoe zit dat dan als je zwanger bent? Dan pas je de jurk, bestellen ze m en 3 maanden later pas je er niet meer in Dan moeten ze weer een nieuwe bestellen of hoe zit dat?
Heey meis, dank je wel! Ik deed de opleiding HBO-Rechten. Ben ook blij dat ik die in mijn zak kan steken! Heb er ook hard genoeg voor gewerkt! xx
Ik las trouwens iets over thee? Kruidenthee mag je gewoon drinken, maar ook alleen maar bepaalde kruiden en met mate! Heel veel kruiden mogen namelijk NIET of HEEL WEINIG gebruikt worden tijdens de zwangerschap! Sommige kruiden zijn zelfs wee-opwekkend, en kan je er dus een mk van krijgen.. Heel voorzichtig zijn dus met kruidenthee. Kruiden die je mag hebben zijn bijv: pepermunt en kamille en die theeen zijn nog lekker ook (vind ik dan ). Kamillethee helpt ook heel goed tegen ongi(achtige)krampen! maargoed, je moet dus gewoon een beetje goed opletten. Je kan beter gewoon normale thee drinken, maar dan gewoon met mate Of kruidenthee waarvan je zeker weet dat t gedronken mag worden tijdens zwangerschap Dus goed verpakkingen lezen!
Klopt wat debora zegt! Dus ook niet te veel dropjes eten (al is het heel lekker ) Maargoed, als je echt een thee/kruidengek bent zoals ik en je wilt (Kruiden)thee blijven drinken tijdens een zwangerschap, koop dan een kruidenboek! Ik heb er ook een aantal liggen en daar staat precies in waar je welke kruiden voor kan gebruiken en of je bepaalde kruidentheeen mag drinken tijdens de zwangerschap!
Ja een heel goed advies Kristel! Zelf vind ik sterrenmunt het lekkerste, deze mag gewoon geloof ik In mijn album staat trouwens mijn temp kaart en ovu-testen.. Weet jij toevallig of ik al een ei heb gehad? Volgens mij namelijk nog lang niet, en dan duurt het allemaal erg lang
@Lexy: DANKJE Heb alleen geen foto van de ring nu... Maak ik wel als we thuis zijn Kan m helaas alleen nog niet om Hij is iets te groot en ben dus bang dat ik m kwijt raak. Vrijdag of zaterdag dus even terug naar de juwelier voor een kleinere
@Debora: In sterremunt zit voor zover ik weet anijs en dat is ook niet goed om daar te veel van binnen te krijgen, maar dat weet ik niet zeker! Dus dat zou ik op moeten zoeken Verder als ik zo je templijst en ovutesten bekijk zou ik zeggen dat je je ei nog niet gehad hebt.. Maar het kan nog steeds! Sommige vrouwen hebben een hele korte Luteale Fase (periode tussen eisprong en ongi) en dat kan zo 8 dagen zijn! Misschien heb jij dat ook wel en krijg je pas op dag 21 je eisprong... Even doortesten nog zou ik zeggen