@Mac: stom zeg van die chauffeurs! Dan zou ik er toch voor kiezen om de kratten zelf weg te brengen en te halen. Misschien kan je een klacht indienen bij MvM? @Sterretje: is je ei al in aantocht? Je oog al weer helemaal beter? De woning zelf is niet ouderwets, maar ze doen hier geen moeite voor gas/water/licht te moderniseren. Het was voor ons ook puur nood dat we hier zijn gaan wonen, dus dan ben je blij dat je iets hebt. Maar wil toch echt zo snel mogelijk weer weg hier! Ik ben idd wel blij dat we met de uitslag duidelijkheid hebben. Daarom wilde ik wat eerder een afspraak, want anders had ik nog 4 nachten niet geslapen. Die onzekerheid is gewoon zo erg. Wel operatie, niet operatie, wel AMC, eigen ziekenhuis, geen kans op kindje, wel kans enz enz. Met de uitslag weten we gewoon al heel veel meer en weet ik welke richting ik op kan denken. Nu gaat het van links naar rechts naar binnestebuiten en achterstevoren. Maar vind t wel doodeng! Weet ook nog niet of we het mn ouders gaan vertellen na de uitslag. Ligt sowieso aan de uitslag natuurlijk. Maar eerst dacht ik als de uitslag is dat we naar het AMC moeten, dan vertellen we het. Maar nu ben ik daar nog zo zeker niet van. Misschien probeer ik het dan alsnog zelf op te lossen. Maar ja, dat merk ik tegen die tijd wel hoe ik me ga voelen en hoe ik erop reageer.
@Suus: lastig te zeggen, aangezien je temp na je ei hoger is dan voor je ei en dat is het nu dus nog niet. Dus weet niet wat ik ervan moet denken, daarvoor mis je teveel dagen nu. Gewoon doortempen nu, dan merk je vanzelf of je temp hoger wordt of niet! Maar ik hoop op een ei voor je natuurlijk
Heb ook 2 maal een klacht ingediend bij MVM, dan zeggen ze dat ze dat terug zullen overleggen naar de chauffeur. maar ik merk daar verder niks van. bij mij stonden gelijk 3 buurvrouwen voor de deur om te vragen of ik zwanger was. lekker subtiel zijn ze dan geweest he! Hopelijk heb je een goede uitslag, en hoeven jullie niet naar het amc. xxx
nog even afwachten. en als ik ergens een hekel aan heb is het wachten.haha. had net al ingevuld om te kijken en stel dat mn temp morgen en overmorgen 36.6 blijft of hoger heb ik een ei gehad. geen stippelkruis maar een dicht kruis erdoorheen. dus ben benieuwd. vind het wel fijn voor jullie dat jullie nu eerder de uitslag al krijgen. je kunt het beter weten dan een paar dagen extra te stressen want das ook niet goed. grtz suus
@dreamer, hier alles goed hoor, kan me lenzen weer in, en me ogen zijn weer al nieuw haha Heb al een paar dagen veel vruchtbaar slijm, en vandaag opeens een temp dip naar 36.4, die eigenlijk steeds rond de 36.7 zat, dus mischien vandaag mijn ei wel... Maar geen zekerheid daar nog van dus, ivm dat ik geen ovu testen meer gebruik en ik dus moet afwachten wat ff zegt, voor de zekerheid vanavond nog maar even klussen iig Het lijkt me wel fijn als je er met iemand over kunt praten als jullie straks echt naar het amc moeten, dan komt er helemaal zo'n hoop op jullie af Nu is het waarschinlijk moeilijk te bepalen wat je daarna wilt, wel vertellen, niet vertellen, zelf toch nog maar proberen er samen uit te komen, maar als je daadwerkelijk de uitslag hebt gehad, voel je je misschien wel zekerder over wat je wilt gaan doen met alles, en of je het wilt vertellen aan iemand of niet Iig moet ej weten dat je er hier niet alleen voor staat he, als je wilt kun je me altijd pb-en, dat weet je, en desnoods, kom ik gewoon met je praten he! Jullie komen hier doorheen hoor meis, en ik ben er van overtuigd, dat er echt ooit een kindje voor jullie zal zijn! Hoe dan ook!
@suus, je temp is wel gestegen, maar nog niet maximaal Het kan zijn dat je temp stapsgewijs stijgt, en daarom nu nog neit boven je temp uit komt van voor je ei Dus je moet echt even afwachten nog, ik ga voor jre duimen da tje temp morgen hoger is hooor!
Sterretje, Als je in mijn album kijkt zie je mijn laatste kaartje ... Maar goed dat het beter met je oog gaat! En hopelijk heb je snel je eitje!
@sammie, nou das een heel mooi kaartje meis! Sorry hoor, ik vergeet steeds in al die albums te kijken hihi Hoop ool dat ik snel mijn eitje heb, zou wel leuk zijn een vroeg ei dit keer en ook nog in december dan!
thanx sammie. ik wilde een plaatje van mijn tempkaart van mijn 67 dagen durende cyclus erin zetten maar het kaartje is te groot. hihi. achja. dan maar niet. grtz suus
@Suus: je kan de foto verkleinen (staat links in de menu lijst) Vraag me af of de leidingen al ontdooit zijn Hoofdkraan staat dicht, dus weet niet hoe we het dan moeten merken Ben echt bang dat er straks een nieuwe leiding onder moet ofso. We kunnen zelf niet zo bij de leiding hieronder komen. De leidingen binnen zijn sowieso allemaal nog heel. De leiding eronder is maximaal 2 meter wat er boven de grond ligt als het goed is, dus dan zou t vast zo duur niet zijn mocht er echt iets stuk zijn. Pfff wat een gedoe zeg! Mn hele dag verpest! @Sterretje: fijn dat je ogen weer als nieuw zijn En zou wel lekker zijn zo'n tempdip voor je ei he! Gewoon klussen vanaaf idd en lekker om de dag klussen nu, dan kan je je ei sowieso niet missen. Ik ga voor je duimen Enne .. je bent een schat!
Links in het menu staat Foto Verkleinen. Als je daar je foto verkleint en opslaat in je pc, dan kan je hem uploaden in je album.
Dreamer, Elke dag zitten jullie in mijn hoofd, en blijf ik hopen en duimen dat aankomende zaad test iets gevonden word, en je snel zwanger mag zijn! Ook ik sta altijd voor je klaar, en als je een keer wilt praten, je hebt mijn tel.
Ook jij bent een schat Sammie Pff waterleiding is dus nog niet ontdooid Net de hoofdkraan weer open gedraaid, maar niks Ik weet t niet meer hoor! Tis hierbinnen nu hartstikke warm, ook in de badkamer waaronder de leidingen lopen. De leidingen binnen zijn echt niet bevroren, dus dan zou het toch onder de woning moeten zijn en anders in de grond (maar dat zal toch zeker niet?) Weet nou echt niet meer wat ik moet doen hoor
het kan ook zijn dat de waterleidingen onder in de kruipruimte bevroren zijn. dat lijkt me ook het meest voor de hand liggend.
Hey meiden @Dreamer: Lekker zeg, zo met die leidingen Ik hoop echt dat ze niet kapot zijn en gewoon ontdooid kunnen worden weer. Verder hoop ik dat het heel snel 19 januari is en dat jullie positief nieuws krijgen! Dat moet gewoon! Jullie moeten en zullen gewoon een kindje van jullie zelf krijgen. Dat weet ik gewoon zeker. Enne, ik droomde laatst dat je hier een mooie foto van een positieve test kwam laten zien. Je was zwanger geworden zonder hulp. Ik weet dat je die hoop niet hebt, maar er is maar 1 zaadje nodig he... @Sammie: Ik duim voor je dat je temp nog lekker 8 maanden hoog blijft @Sterretje: Fijn dat t weer goed met je gaat En je ei moet gewon in december nog komen! Dan kan mijn gevoel misshien toch nog gelijk krijgen dat december jouw maand is @All: Aan wie ik vergeten ben; sorry! Wij wilden gisteren gaan zwemmen, maar ik pas mn bikini niet meer.. Mn borsten vallen er bijna uit Dus we zijn gisteren de stad in geweest, maar echt nergens hebben ze nu zwemkleding, alleen bij de sportwinkels maar dan krijg je zo'n lelijke badpak Wat was ik chagrijnig! Winkel in, winkel uit, winkel in, winkel uit... Nu heb ik gister bij neckerman eentje besteld en daar zit ik nu op te wachten.. Hoop dat de postbode snel komt ermee, want we willen graag zwemmen vandaag..
@Suus: we hebben dus geen kruipruimte We hebben buiten en binnen, maar geen kruipruimte (dat zou dan buiten zijn) Maar ja, die leidingen zijn geisoleerd en belegd met warmtekabel, dus het zou niet horen te bevriezen. Maar -12 is wel extreem natuurlijk! @Kristel: vervelend he als je niet kan slagen! Hoop dat je bikini snel komt zodat je kan zwemmen. En leuke droom! Hoop dat ie uit mag komen
hahah nou dr zit nog niet veel vooruitgang in! :S Hopen dat mn vriend vanavond iets kan doen met een waterpomptang ofzoiets ik heb dr ook totaal geen verstand van gewoon! Mja..hopen dat het lukt, want morgen ben ik dus wel vrij (hahah das de eerste keer dat ik het niet fijn vindt om vrij te zijn! )
@kristel, Hey meis, goed je weer te zien! Fijn da tje je weer wat beterder voelt allemaal! leuk lekker zwemmen, hopelijk krijg je je bikini snel binnen, dan kunnen jullie vandaag nog gaan! Lekker samen vakantie of niet? Ja hopelijk nog een december ei, dan klopt je gevoel toch! Ik hoop het hoor!