Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    hahaha :p grappig he
    bij ons ligt het laminaat al.. de plintjes moeten alleen nog.. :p en nog verven of behangen

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    Er ligt nu zeil en dat ziet er nog goed uit maar wil voor de baykamer toch nog iets anders... ook moet er nog geverfd worden inderdaad en gordijnen ophangen enzo... die moeten ook nog geshopt worden :D wat een straf hihihi

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Heyhey, ben er nog eventjes!

Als eerste proost ik ook maar meteen nog even mee, alleen dan met kinderbubbels ipv champagne ;)

Ik drink op dat iedereen 2009 (!) met een kindje in de armen of in de buik mag afsluiten :D

@Nen: Jeuj, eindelijk ongie!
    Maarrehm, je cyclus raakt niet zo extreem van slag na zo'n hele vroege miskraam hoor..
    De meesten hebben na zo'n vroege miskraam gewoon weer een normale cyclus of een cyclus die een paar dagen verschilt, niet zo extreem als bij jou..

@All: Mn bikini kwam gelukkig op tijd binnen! Dus we zijn meteen naar t zwembad gegaan.
    Maar na 15 minuten zijn we weer naar huis gegaan :)
    Het was zoooooo ongelooflijk druk, je kon niet eens meer echt zwemmen :( En echt superveel wilde kinderen, dat vond ik toch wel een beetje eng; bang dat ze in mn buik zouden schoppen onder water ofzo..

We gaan ná de vakantie nog wel een keertje zwemmen ;)

Zo, ik ga ook slaapjes doen nu! Slaap lekker allemaal!

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Kristel: Fijn dat je bikini nog op tijd binnen was, en jullie toch nog even hebben kunnen zwemmen al is het niet helemaal zo gegaan als dat je gedacht had....
    ik zou het er ook niet helemaal op hebben als het zo druk is...

nu jij het er zo over hebt over zwemmen krijg ik er ook meteen zin in :D
    voor ons is het ook alweer even geleden...
    misschien na de vakantie ook maar weer een keertje gaan... als het niet meer zo druk is.

Truste....

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Msn dames: sorry, internet lag er weer is een uur uit!
    Rotinternet hier.
    En hij valt nu nog steeds elke keer weg, dus zet msn maar niet meer aan ;)

6. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen allemaal..
    vandaag werken van half9 tat half 7 ben benieuwd of er echt kinderen tot half 7 blijven.. want volgens mij is alles om 5 uur dicht vandaag..hopelijk kan ik wat eerder naar huis toe.. zou wel fijn zijn..

hier nog steeds niet ongi.. vind t nu zelf wel spannend worden...misschien ga ik vrijdag wel weer testen als ik nog niet ongi ben...

fijne dag allemaal..en misschien tot vanavond,...

zo niet.. allemaal een gezond en babyvol 2009!

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Pff heb heel de nacht niet kunnen slapen.
    Was zo bang voor de waterleidingen!
    Dat wordt dus een extreem lange dag voor mij, want vanacht zal t ook niet vroeg zijn (of juist wel, vroeg in de morgen ;) )
    Wel grappig trouwens dat mn temp echt hoog is na een nacht niet slapen (37,19 normaal issie nu 36,65)

Mn man gaat zo kijken of de kranen alweer iets doen en zo niet, dan belt ie de loodgieter.
    Hoop dat er gewoon water uit de kraan komt en we geen drukverlies hebben en dat alles dus nog heel is.
    Anders gaat het een dure laatste dag van het jaar zijn vrees ik...

Voor iedereen alvast een prettig uiteinde van 2008 en een heel gezond, gelukkig en vruchtbaar 2009 :D

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Dreamer: Succes meid...
    ik hoop voor jullie dat het allemaal meevalt en dat jullie vanavond gewoon water hebben...
    jij ook vast een fijne jaarwisseling en een heel vruchtbaar 2009 toegewenst!

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Leuke dingen hebben jullie al voor de kleine.

Dreamer,

Ik hoop dat het opgelost kan worden vandaag.

Hier werd ik vanochtend wakker met natte voeten in de woonkamer.
    Volgens mij in de centrale kachel lek.
    Verder is mijn temp wat gedaald en voel ik me niet lekker...
    Loopoor is ook weer begonnen *zucht*...

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    Pfff Sammie... dat is ook balen... hoop dat het ook voor jou allemaal goedkomt zodat jullie een onbezorgde jaarwisseling hebben...

ik ben er even vandoor... moet nog een aantal afleveringen van GTST inhalen...

doei doei...

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Jeetje Sam, ook al problemen dus!
    Komt echt door het weer he :(
    Hoop dat het snel opgelost kan worden meis!

Hier is de loodgieter gebeld.
    Hij zou kijken of die vandaag nog kon komen, maar anders moesten we vrijdag nog maar eens bellen :confused:
    Dus ik kan én vandaag weer de hele dag niet weg.
    En ik heb gewoon grote kans dat we op zn vroegst vrijdag pas weer water hebben :confused:

Kan jullie wel vertellen dat ik er echt ff helemaal doorheen zit!
    Ken gewoon niet eens naar de wc hier, geen tanden poetsen, geen handen wassen, niet douchen, helemaal niks!
    Voel me zo enorm smerig en armoedig.
    Bah zo had ik toch mn laatste week van 2008 niet voorgesteld.
    Neem je dan vakantie voor.

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Ik denk dat ik vandaag niet meer op zw pagina ga, dus allemaal de beste wensen, doe voorzichtig met vuurwerk en een gezond 2009!

Liefs xxx

Samantha en Edwin

13. rose

rose Fanatiek lid

Oct 15, 2008
    1,421
    0
    0
    goeiemorgen meiden,

voor alle meiden die het nu moeilijk hebben in deze tijd een hele dikke knuffel en ik hoop ec ht dat in 2009 ook jullie dromen uit mogen komen.

@gaby dat klinkt wel heel positief wat je allemaal noemt ik zit ook nu onder de pukkeltjes al vordat i khet wist en was ook misselijk al heel snel en huilen kan ook iets betekeken he, maar het zou ook kunnen dat je gewoon wat emotioneler bent dan normaal door alles wat er is gebeurd de afgelopen weken. ik duim in ieder geval voor je

@nen gelukkig had je niet zo'n erge pijn meer mooie woorden meid ;) en het kan idd dat je cyclus in de war was door die vmk.

@stephanie mooie spullen hoor! je hebt al flink geshopt meid :D

@kristel dat had ik ook maandag dat het zo druk was in et zwembad ben ook zo bang dat er iemand tegen mijn buik aan trapt

ik ga vandaag nog even aan mijn werkstuk werken en het eten klaar maken voor vanavodn maar meot er neit aan denken nu want dan ga ik letterlijk over mijn nek..
    vriendlief is naar utrecht zijn auto ophalen en we krijgen waarschijnlijk een peugeot 107 ofzow ervoor terug dus wel at kleiner maar over een paar maandjes krijgen we een stagion die we zelf uit gaan kiezen. dus we moeten het er maar ff mee doen.
    verder voelde ik me vanaochtend en gister een beetje leeg echt letterlijk ik had het gevoel alsof mijn kindje er neit meer was ofzow en ben nu heel bang pff word er zo gek van.. ben nu echt bang dat ons kindje niet leeft ofzow echt geen leuke gedachte maar kan hem niet weg halen :(

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Rose: Dat is een heel naar gevoel, ik heb ook van die angstige momenten, waarop ik denk dat het vruchtje niet leeft... ik denk dat dat de onzekerheid is...

heb net even de aflevering van GTST gekeken met de afscheidsdienst van Dorothea... hoezo Emo zat met tranen in mijn ogen en moest moeite doen om niet in janken uit te barsten, om een soap haha...

15. rose

rose Fanatiek lid

Oct 15, 2008
    1,421
    0
    0
    @stephanie ja ik hoop dat eht heel normaal is dat je je voelt over je kindje maar maakt me gewoon akleig bang omdat i kaltijd een heel god voorgevoel heb en er bijna nooit naast zit ben ik nu bang dat ik mezelf wat probeer te vertellen klinkt heel bizar maar dat maakt me dus vooral bang.

pff heb echt geen zin om me aan te kleden en op te maken om vervolgens aan de dag te beginnen.. komt omdat ik wat aan school nog moet doen en daar kijk ik echt tegen op

16. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @gaby: Hopelijk is het gewoon raak.. de kans word nu wel steeds groter ;)
    Ik duim echt heel erg voor je..!

@rose: dat is echt een heel vervelend gevoel.. heb ik ook wel regelmatig.. hoop ook gewoon dat het onzekerheid is..

@dreamer: da is ook stom.. vrijdag pas.. da kan hij toch niet maken :S

@all: ik weet niet of ik vanavond nog kom maar voor iedereen alvast: EEN HELE FIJNE JAARWISSELING EN IK HOOP VOOR IEDEREEN OP EEN BABY IN 2009!

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Die gedachten zijn heel normaal hoor dat je bang bent!
    Ik hoop dat de angsten niet zullen uitkomen!

AHhh mn man is zo'n schatje he.
    Hij gaat nu vuurpijlen halen.
    En in plaats van de wenspijl wil hij nu liever de love-is-in-the-air pijlen.
    Dat zijn 2 vuurpijlen die knallen in de vorm van een hartje.
    Hieraan doen we dan onze wens.
    Omdat het onze hartewens is had ie liever die hartjes.
    Hoe schattig!
    (en dat voor een man die echt niet romantisch en emotioneel is!)
    Ik ben helemaal in love :D
    Hoop dat de pijlen er nog zijn!

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Plaatje van de pijlen staan in mn album.
    Is niet echt duidelijk, maar de hartjes die je op de verpakking ziet, zo knalt de pijl dus.
    Ben benieuwd :D

Nu nog een mooie verwoording voor onze wens zoeken.

19. Dreamer & Sammie toevallig dat jullie ook problemen hebben.. hier stond de zolder blank toen we vannacht thuis kwamen :x Leidingen bevroren ofzo.. en heb ook weer een oorontsteking :x
    En Dreamer wat een goed idee van jouw man! Lief!

En dan heb ik ook nog eens heel erge pijn in me (.)(.) en een bloedneus :(

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Dreamer: Wat een mooi idee die wenspijlen... ik hoop echt dat 2009 jullie wens in vervulling laat gaan...

Share This Page