@dreamer dat is echt heel lief van je man geniet er maar van vanavond en we hopen dat jullie wens echt werkelijk word aankomend jaar nu jullie de hulp krijgen die je nodig hebt
@Dees: jeeetje ook jij al problemen door het weer! Echt niet normaal zeg! Hoop dat het snel opgelost is voor jullie meis! @All: bedankt dat jullie het idee ook lief vinden Hij is nu daar. Hoorde net dat ie ook nog wat geld van mn vader had gekregen om extra vuurwerk te halen Mannen blijven kinderen he Ik moet nog het 1 en ander doen, maar kom maar niet achter het internet vandaan Bedenk elke keer weer iets wat ik nog even snel moet opzoeken, schiet niet op zo
Haha ik zit hier ook al een beetje te hangen.. nergens zin in.. zit hier ondertussen taart te vreten.. met me bloedneus erboven WHOEHOE ondertussen voor IEDEREEN die nog niet zwanger is (including me) een superVRUCHTBAAR 2009!! En voor alle zwangeren mogen jullie kindjes in 2009 allemaal lekker gezond blijven en jullie ook natuurlijk Ik hoop dat het hier nog veel roziger gaat worden hihi
Ik heb ook al weken elke keer bloedneuzen Niet goed! Hoop dat je er straks geen last meer van hebt! Jahoeeeeeee doet even mee met het vruchtbaarheidsdansje voor 2009 \/ \/ Zo heb toch nog wat kunnen opruimen hier. Voel me meteen een stuk beter En manlief heeft de mooie hartjes vuurpijlen! Ben weer helemaal happy Zolang ik niet aan de waterleiding denk dan Wilde net gaan afwassen .. ehh dat gaat niet 8-[ Dweilen wilde ook al niet. Zelfs mn glazen tafels wilden niet streeploos worden! Dus heb t maar bij opruimen gehouden
Das flink vervelend ja, ik heb ze sinds ik met de pil ben gestopt. Heel raar. En wij dansen er even flink op los, ik zou er een feestje voor geven Irritant dat je geen water hebt! Ik moest net de zolder weer dweilen. Het blijft gaan daar zolang het koud is. Maarre opruimen is ook al goed. Ik denk dat ik jouw voorbeeld maar aanneem. Ga zo ook even opruimen, de vaatwasser leegruimen die is al dagen klaar . Die hartjes vuurpijlen zijn echt gaaf hoor. Als het 12 uur is, heb ik geen pijlen, maar zal wel een wens doen en wens dan gelijk voor jullie een beebje
hier nog steeds niet vooruit te branden komt alleen maar omdat ik iets moet doen voor school en dar absoluut geen zin in heb *moet heel snel een schop onder der kont krijgen*
Jij hebt teveel water en ik te weinig Haha ik word er gewoon melig van! Nou ja, beter erom lachen dan huilen toch. Hier sneeuwt het trouwens heel lichtjes. Echt inie mini sneeuw. Hoop dat ik vanaaf mn mooie pijlen nog kan zien met al die sneeuw en mist hier! Ow ja, moet nog mn wens mooi verwoorden En de dokter bellen. En de rekening betalen. Hahaha schiet echt niet op met mij vandaag Ik zal zeker aan jullie denken wanneer onze pijlen de lucht in gaan
Het is besmettelijk dus! *kietelt Rose* Zwangere dames mag je niet schoppen, dus dan maar kietelen Je hebt toch nog vakantie tot de 5e? Kan je dan vrijdag niet aan school werken?
Haha Rose ga aan het werk jij! Wij zijn echt wel luilakken met zijn allen.. Hebben jullie ook altijd super pijnlijke borsten vlak voor NOD? Echt zo'n pijn dat als je niks doet dat je het al voelt?
haha oh ja dat mag niet maar kan niet tegen kietelen hihi @desiree nee nooit last van gehad ik had pas last van mijn tepels net na mijn eisprong (die dus bevurcth was) maar dat is wel vervelend als dat elke maand terug komt @dreamer ik heb idd nog vakantie tot de 7de maar mijn vriend is vandaag de hele dag onderweg en ik dacht dan doe ik dat mooi vandaag en dan hebben we meer tijd samen deze vakantie maar ookal doe i kvandaag iets meot i kdeze week nog een hoop doen moet 4 werkstukken af hebben waarvan een mijn eindwerkstuk en die is echt BIG dus moet er gewoon tijd in steken maar denk dat ik het vandaag opgeef ik heb veel te veel zin om aan het eten te beginnen voor vanavon en alles klaar maken. dat er verder niks uit mijn vingers komt.
Het is deze maand wat erger dan normaal gesproken.. het doet echt zeer.. 4 werkstukken rose! Echt veel! Ik hoop dat het je allemaal gaat lukken. Iedereen een fijne jaarwisseling alvast, ik ga zo oliebollen eten bij Sanders oma.. en boodschappen doen.. en daarna lekker opruimen in mijn makeup/kleding/sieradenkamertje.
heb jij zo'n kamertje haha die wil toch iedereen wel eetsmakelijk die van ons liggen ook al klaar maar probeer er van af te blijven.. wat nog neit zo makkelijk is hihi ik ga mezelf nu maar een trap verkopen dus ben er vandoor kom misschein straks nog een kijkje nemen en anders een hele fijne jaarwisseling en tot volgend jaar hihi klinkt altijd zo leuk...
Hey meiden! @Dreamer: Wat een loodgieter zeg.. Ik zou het echt aso vinden als hij jullie echt tot vrijdag zou laten wachten.. Die heeft pas een schop onder zn kont nodig Hopelijk komt ie vandaag en kan alles gewoon gerepareerd worden zonder nieuwe leidingen! @Dees: Heyhey, hoe gaat het met je? Zie dat je over een maand met de IVF mag beginnen! En dat de tarotkaarten positief zijn Ik duim echt voor jullie dat het maar bij 1x IVF hoeft te blijven, dat het meteen raak is dus! Het lijkt me namelijk echt vreselijk, al die injecties ed steeds Ik had trouwens ook elke maand heel erg last van mn borsten, vanaf een paar dagen na mn eisprong had ik t altijd al.. @De rest; ben echt de meeste berichtjes alweer vergeten; sorry. Ik ga zo maar eens beginnen met oliebollen en appelbeignets bakken JAMMIE! En lekker vruchtenbowl maken.. Straks komt mn moeder, samen met haar hond. Ben benieuwd hoe onze honden het gaan doen vanavond! Voor Angel is het de eerste keer...
Hier waren alle appelbeignets uitverkocht (ja wij zijn van die luie kopers ) Dus heb nu 10 oliebollen en 4 appelflappen voor 6 volwassenen. En eigenlijk komt altijd het hele dorp naar ons, dus dat gaan we nooit redden Ach ja, dan maar een jaartje niet hoor. Ik heb een hard hoofd in de loodgieter hoor Verwacht niet dat ie langs komt. En vrees zelfs dat ie vrijdag ook niet gaat komen en dat we dus minimaal tot 5 januari zonder water zitten. Ach ja, heb me der maar bij neergelegd. Tis alleen zwaar irritant. Ben ook benieuwd hoe mn hond t dit jaar gaat doen! Hij blijft altijd bij mn ouders (eigenlijk dus bij mn moeder, want mn vader staat ook buiten) Hij vindt t niet leuk, maar ook niet eng. Hij blaft eigenlijk naar alle mensjes die langslopen Hij heeft nu over de hele dag maar 1x geblaft, maar toen werd de put hier eruit geblazen. Zelfs ik schrok ervan Hoop dat Angel en alle andere diertjes er geen last van hebben!
hey ben er ook weer.. k mocht eerder gaan. had geen kinderen meer.. dus ja... heb net even alles opgeruimd hier.. afwasmachine uitgeruimt..gestofzuigt en gedweilt... dalijk als de vloer droog is nog de was vouwen.. maar dat is zoooooo veel dat ik daar nog zin voor moet maken.. en anderr komt dat morgen wel..
Dokter gebeld, uitslag was nog niet binnen. Moet eigenlijk de uitslag pas 12 januari van de internist horen, maar omdat die domme koe er geen fax nr op heeft gezet krijgt de dokter nu de uitslagen. Dus dan ga ik niet op 12 januari wachten natuurlijk Ik hang 6 januari gewoon weer aan de lijn of ze al binnen zijn Rekening is betaald. Dus nu alleen nog onze wens mooi verwoorden. En dan vind ik t wel weer genoeg voor dit jaar
hey meiden., Heb even neit terug gelezen, sorry! moet zo aan het eten beginnen, kome vanavond 4 man eten, dus dat word smullen hihi Heb nogeen hoop te doen, dus vandaar de haast hihi Wilde jullie allemaal een heel fijne jaarwisseling wensen en mijn grootste wens zal vanavond zijn een beebje voor ons allemaal! Iedereen een heel gelukkig en vooral vruchtbaar 2009! Dat 2009 voor allemaal een super jaar mag worden! Dikke knuffel voor allemaal, totvolgend jaar