@kirstel, gaaf meis een angelsound ik ga er ook een kopen als ik zwanger ben hoor! Ik ga heel har duimen dat jullie beebje zich niet aan het verstoppen is en dat hij of zij zicht gewoon wil laten horen! @sammie, spannend meis, wat kris al zegt, als je zwanger bent kun je in het begin ook veel moeten plassen he, dus wie weet is het een goed teken hoor! Enm een hogere temp is ook altijd goed! Ik blijf duimen, vind het zooooo spannend voor je! @suus, je kaartje ziet er goed uit meis, een mooi ei en nu een mooi innestelingsdipje Gewoon lekker blijven tempen en dan zien wat ff zegt! Enne je nod is bijna gelijk met die van mij, we lopen 1 dag verschil, kunnen we nu dus samen gaan aftellen! @dreamer, wat balen van je meds, is ook nooit geod zo he1 Maar wel positief dat ze iig wel aan slaan, dat is in ieder geval wel iets! Nu maar hopen dat die andere meds helpen! Is ook altijd wat he, dikke knuf voor jou! @stephanie, voel je je al wat beter, iets kunnen eten al? Hier vandaag dus daadwerkelijk mijn ei van ff gekregen op afgelopen dinsdagh, dus nog netjes in 2008 hihi, wie weet brengt dit ei ons toch nog een 2008 beebje dan
ik krijg er best de zenuwen van. zou toch echt wel een beetje een teleurstelling zijn als morgen mn temp weer laag is. laten we het hopen dat ie morgen enzo weer mooi stijgt. dan kan ik na de intake met de gyn bellen dat we niet meer hoeven te komen. haha. zou wel een giller zijn.
Zou super zijn suus, ik ga heel hard voor je duimen! Maar anders weet je iig ook dat je cyclus toch wel wat beter in elkaar zit dan je had gedacht je hebt iig wel een eisprong gehad nu! Alleen dat lange ongi zijn blijft natuurlijk een beetje vaag
hallo dames nog niet terug gelezen. zal ik zo es ff doen. hier nog geen ong te bekennen en ook niet gevoel dat eraan komt maar wil maandag pas teset heb maar 1 test in huis dus ff wachte nog
we zijn bij de ikea geweest.. en wat kleine dingetjes gekocht.. we zijn ook bij de baby store geweest.. vast voor wat inspiratie.. ik heb me daar toch leuke nijntje dingetjes gezien.. gordijntjes, lakentjes...verschoonkussenhoes..lampje...echt alles... super leuk.. maar die zijn wel erg duur. omdat nijntje erop staat..
@knarboor, spannend meis, nog maar een paar dagen... Ik hoop zooooo dat je test positief zal zijn maandag! Iki duim al hoor! @#gaby, leuk he al die nijntje dingen! Ik ga ook wel een stiekem snuffelen hoor, gewoon lekker om alvast dingen te bedenken die j straks leuk vind! Word hier helemaal gek van mijn pc Eerst dacht ik dat het viritueel geheugen alleen verkeerd ingesteld was, maar nu heb ik een memtest gedaan En krijg ik allemaal dingen die zeggen dat er errors in mijn geheugen zijn Heb geen idee wat ik er mee aan moet, weet wel dat erg irritant is want de pc valt er steeds door uit
@ ster ja idd hoop ook dat jaar goed begint! jij ookalweer in de wacht zie ik. @gaby leuk he al die babyspullen, al ben ik meer van het strakke en me mannetje beteje ouderwets dus kan wat worde
ja joey is niet zo van t nijntje.. maar ik vind nijntje echt helemaal geweldig..... .... nog tijd zat om hem over te halen.. haha.
Ik ben helemaal weg van woezel en pip en gelukkig vind mijn ventje het allemaal wel goed geloof ik, Over de babykamer waren we het al eens, dus dat is makkelijk! @knarboor, ja ik had een vroeg ei deze keer al op dag 14, komt bijna nooit voor bij mij, dus ik was helemaal blij, en ook nog eens in december, dus helemaal super!
@ ster lekker zeg een vroeg ei! ik ik ben niet zo van de beestje/popetjes ik wil graag 1 hele donkere muur en 3 creme en dan op de donkere muur het gedichtje ik ga slapen ik ben moe.... en dan witte meubels
Zo, daar ben ik weer @Sterretje: De kans zit er dus gewoon nog lekker in dat mijn voorgevoel uitkomt over dat december jouw maand is Ik ben echt heel benieuwd! @All: Nou we hebben een Angelsound gekocht en net meteen uitgeprobeerd, maar helaas hebben we niks kunnen vinden Misschien dat ons beebje druk aan t bewegen is omdat ik zelf ook net druk was (door de stad lopen enzo), dus we proberen t vanavond voor t slapen gaan nog een keertje! Als we dan nog niks kunnen vinden dan kijken we volgende week wel weer een keer
@kristel, is ook nog heel vroeg om het te kunnen horen he, dus maak je geen zorgen! Hoop heel erg dat jullie he tvanavond kunnen horen, lijkt me zo;n mooi geluid dan, en wat een gevoel moet je daar wel niet van krijgen! Ik hoop nog steeds dat je gevoel geod is hoor! Zou geweldig zijn! Maar nog een lange anderhalve week wachten helaas... @knarboor, ik vind een donkere muur ook heel moe, maar dat vind mijn mannetje helaas niets. Wij doen de muren ook niet te druk, alleen de dingen er om heen vind ik iets wel leuk Zoals de lakentjes enz @gaby, waar was je geweest, bij welke babywinkel? Kna ik daar even gaan kijken dan hihi Ze hebben overal wel veel van woezel en pip ook hoor, maar toch soms weer andere dingen ergens anders
wij waren naar duiven geweest, naar de babystore.. bij de ikea, beterbed en nog een paar andere grote winkels..
haha.. nou ik ben er weer van door... we gaan zo naar suus toe... maar ben nog steeds misselijk vant auto rijden.. bah bah.... geen fijn gevoel.. vooral niet als je gaat gourmetten ..maar ja zal straks wel over zijn... misschien tot vanavond en anders tot morgen..