hee dames, ik ben er ook weer even. Heb heel wat pagina's bijgelezen, maar vergeten het kladblok ernaast te houden... Gaby, wat vervelend dat je zo misselijk bent geworden in de auto! Hoop dat jij ook snel duidelijkheid krijgt, want zo lang wachten is niks aan... Sorry, ik ben verder echt vergeten wat ik allemaal gelezen heb. Zijn er nog mensen met goeie voornemens? Of doen jullie daar niet aan? xx
@nen fijn ej weer eens te zien hier meis, dat is een tijd geleden volgens mij Goede voornemens, tja proberen wat minder te snoepen en soms wat liever voor mijn man te zijn Vind die van jou ook wel een moooie gaby, zwanger worden, die geld voor mij natuurlijk ook En jij nen, nog goede voornemens?
Mijn goeie voornemen is vaker naar de sportschool gaan. Dat is er veel te veel bij in geschoten. Ik moet wat meer discipline krijgen haha. En zwanger worden Mijn vriend zei van de week toen ik ongi werd, dat hij rond mijn ei extra wilde klussen deze maand..
@Suus: sorry, maar ik denk dat het geen ei geweest is. Hoop het wel voor je, maar de kans is aanwezig dat het niet zo is. @Kristel: heb je genoeg gel erop gedaan? Want dat is echt heel belangrijk, zeker nu je zo vroeg al probeert. Dus gooi gerust de halve tube erop, maar dan heb je wel de meeste kans En het was of een volle of een lege blaas, weet niet meer wat het makkelijkste was zo vroeg. Kan je ook even uittesten. Welke heb je gekocht? Met hartslagmeter en opname mogelijkheid? @Sterretje: fijn dat FF je ei nu ook echt aangeeft in 2008 Ik heb vandaag echt veel last van mn ziekte merk ik wel, dus hoop dat ik maandag alle info krijg over de nieuwe meds en dat de apotheek ze in voorraad heeft. En dat ze snel aanslaan natuurlijk! Word er niet vrolijk van, al dat gedoe met mn lichaam. En dat terwijl ik me super voelde voordat ik aan die medicijnen ging Ach ja, het is voor het goede doel!
Hier geen goede voornemens trouwens! Ik ben zo iemand die vind dat wanneer je iets wil veranderen, je niet wacht tot 1 januari maar meteen gaat handelen Ik heb enkel een wens en dat is zwanger raken van een gezond kindje van ons samen
Houd dat in je achterhoofd dreamer, alles voor het goede doel! Daar doe je het uiteindelijk allemaal voor, dus dan si eht allemaal de moeite waard!
Ik heb trouwens maar een superlichte ongi gehad deze keer! Ik werd maandagnacht ongi en het is gister al gestopt. Elke keer precies het topje van de tampon rood, maar verder niet.... En dat terwijl ik 23 dagen overtijd was en normaal hele pijnlijke menstruaties heb.
@Gaby: hebben ze echt zoveel daar in Duiven? Hmm, dan moet ik daar toch ook eens gaan kijken @Nen: hey meid Vreemd dat je ongi zo raar was deze keer... Ik zou ook niet weten hoe dat zou kunnen @Dreamer: Jammer dat je je zo brak voelt Hopelijk doen ze er snel wat aan! We hebben trouwens zo'n duurdere Angesound gekocht ja. Met hartslagmeter en opnamemogelijkheid Ook zit er een luidspreker in zeg maar, zo hoef je niet moeilijk te doen met koptelefoons. Als je wilt kan je wel een koptelefoon insteken. De gel heb ik er trouwens niet bij gekocht.. Ik las overal (ook hier op het forum) dat het ook heel goed werkte met babyolie. Dus ik heb daar mn hele buik mee ondergesmeerd
Maar nen, wanneer ga je dan weer naar de gyn voor hulp? Want je cyclussen worden langer en je weet niet zeker of je een eisprong hebt. Als jullie dan toch echt voor een kindje willen gaan, waarom dan geen hulp aanvaarden? Misschien denk ik te simpel hoor. @Sterretje: ja hoop echt dat het allemaal de moeite waard is! Maar das soms best lastig hoor, want ik voelde me helemaal super voordat de ziekte werd gediagnosteerd en ik de meds moest slikken. Sinds de meds krijg ik allemaal vage/zeer pijnlijke kwaaltjes. Niet leuk en omgekeerde wereld dus! Maar ja, als ik daardoor wel gezond zwanger kan raken ... De eerste de beste die straks durft te vragen of het kindje gewenst is krijgt mn hele medische dossier over zich heen
@Kristel: er werkt idd wel meer ipv alleen die gel ja. Maar alleen olie werkt aan het begin niet goed genoeg, dat is te dun. Je kan even googlen wat je nog meer kan gebruiken ervoor, als het maar dikker is dan olie dan heb je meer kans. Enne.. ik wil het wel horen natuurlijk als het gelukt is Lijkt me echt supergaaf!
@ kristel, hopen dat jullie snel het hartje thuis kunnen horen! Lijkt me een verslavend geluid @ dreamer, mijn cyclus wordt inderdaad langer, maar had afgelopen cyclus wel een eisprong. Die heb ik gevoeld en gevonden met een ovu-test. Ik wil graag zwanger worden, maar het heeft geen haast om het zo maar te zeggen. Ik studeer natuurlijk nog. Dus daarom proberen we het eerst gewoon zelf. Vanaf september ga ik mijn afstudeerstage lopen en als we dan niet zelf zwanger zijn geworden, ga ik tegen die tijd denk ik naar de gyn voor clomid. Dan kunnen we het zo plannen dat ik uitgerekend ben tegen de tijd dat ik afgestudeerd ben. Als alles goed gaat natuurlijk. Maar misschien word ik wel eerder zwanger en dan is dat natuurlijk ook fantastisch hoor! Jij hebt nu ook een spannende periode voor de boeg! Ik hoop zo dat jullie positief nieuws krijgen..
Even snel gegoogled nog maar ik zie eigenlijk overal huidolie en bodylotion staan.. Dus ik blijf het gewoon met de olie proberen Nu ben ik er weer even vandoor, slapen.. ben doodmoe.. *zwaait naar iedereen*
Jeps... ik ben er (weer) @ Sterretje: ik heb voor ik wegging 3 crackers met kaas op en die zijn erin gebleven daarna ook niet meer misselijk geweest... wel heel erg rommelende darmen, vriendlief kan het op zo'n 10 meter afstand horen hihi... Ik weet niet meer wie het erover had, maar wij willen ook graag 1 donkere muur in de babykamer, donkerbruin en de andere muren créme... de accesoires dan ook bruin/créme... lijkt saai maar wordt heel mooi... zo'n gedichtje is ook wel een heel mooi idee...
Je hebt trouwens leuke spulletjes stephanie! Heb jij het gelijk aan je ouders verteld toen je zwanger bleek te zijn?
Jeps, mijn moeder kwam binnen stappen toen ik net de test had gedaan, we zouden samen de boodschapjes gaan halen en ik wist niet dat het al zo laat was... mijn vriend en ik waren een beetje aan het lachen enzo omdat we het gewoon nog niet geloofde... dus toen kon ik mijn mond niet houden hihi mijn stiefvader wilde we het 1e kerstdag vertellen dmv een rompertje (hebben we ook gedaan) maar mijn moeder had ook haar mond niet kunnen houden dus hij wist het al...