Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meestal test ik 10 of 11 dpo...

Ik zie wel wat eruit komt...maar wacht eerst mijn temp af, zakt hij meer dan test ik dinsdag of woensdag pas...

2. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    ik wacht hetd enk ik nog maar heel even af liever laat posi dan vroeg nega ;)

ja sam idd nu ik zo ff nop de nod lijst kijk je ga idd vroeg teste?

spannend hor dreamer bijna weer onderzoeken!

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sammie of dreamer: volgens de Vk ben ik uitgerekend op 30-08 zou 1 van jullie dit aan willen passen?

ga nog even verder bijlezen :D

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: Beterschap meis *Knuff*
    @ Knarboor & Sammie: Ook mijn duimen draaien voor jullie, hoop dat jullie de eerste septembermama's in dit topic worden :D

wij gaan vandaag ook niks doen, misschien paar dvdtjes huren... vind het eigenlijk wel zonde van de laatste dag van de vakantie, was liever iets leuks gaan doen, maar vriendlief is nog steeds ziek :(

5. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo wij zijn zo weg.. suus heeft ons mee gevraagd om naar een woon boulevar <--of zo iets te gaan.. dus moesten ff snel onder de douche aankleden..ik zit nu al klaar.. maar ja.. die mannen ook altijd he.. je moet altijd op ze wachten.. :p

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: veel plezier :D en idd die mannen altijd ik zit ook altijd op vriendlief te wachten hihi...

7. Sunshine01

9 nov 2008
    65
    0
    0
    Hoi ik ben hier nieuw :D

Sinds pilstop (oktober 2008) na 80 dagen eindelijk ongesteld geworden! Op 31 december nog wel :p Oudjaarsdag haha!

Heb van mijn 14de tot 21ste Diane 35 geslikt... NOOIT MEER! Wat een troep is het eigenlijk he!

Hoe kijken mensen om jullie heen / wat voor reacties krijg je als je nu kinderen wilt? Ik ben zelf 21.

Ik ben benieuwd.

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @sunshine: welkom hier....jee jij hebt ook aardig lang moeten wachten op je eerste ongi...hopen dat je cyclus snel normaal is en snel mag genieten van een zwangerschap.

@red: beterschap

@gaby en suus: veel plezier bij de woonboulevard.

@dreamer: jee gaat inderdaad snel zeg...voor je het weet heb je de uitslag en dan kunnen jullie plannen gaan maken samen met de arts over hoe nu verder...geeft vast meer rust als je weet waar je aan toe bent.

vanochtend voor het eerst mijn ontbijt er weer uitgegooid...(echt handig als je onder de douche staat en net je haar aan het uit spoelen bent en al het sop in je gezicht loopt) maar ik blijf zeggen tegen mezelfd dat ik weet waar ik het voor doe...

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

Ik heb net stiekem nog een keertje naar t hartje gezocht met de Angelsound en heb het eindelijk gevonden! :D :whistle:

Echt supergeweldig om te horen! :D

Ik ga zometeen proberen het op te nemen op de computer en dan kijken of t me lukt om t op de babysite te zetten!

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kris, wat mooi dat je het hartje hebt gehoord! Wij zijn nieuwsgierig :) En ook naar de 2e buikfoto!

@ bos, vervelend dat het precies onder de douche gebeurde!

@ sam en knarboor, ik duim voor jullie allebei!

@ sunshine, welkom! Vertel eens iets over jezelf :)

euhm.. verder weet ik het even niet meer..

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48

Zwangeren

30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 van een prinsje!
    17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje!
    10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009
    04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 14 juli 2009
    18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 2 augustus 2009
    23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 4 augustus 2009
    08 dec Bos, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 augustus 2009
    11 dec Suus1987, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009
    12 dec Rose, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 augustus 2009
    21 dec Stephanie87, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 30 augustus 2009

NOD lijst

December

22: Agneta, 4e ronde met Clomid
    27: Gaby1986, 8e ronde

Januari

03: Knarboor, 2e ronde met Clomid
    06: Loveleyjolyn1987, 3e ronde
    08: Sammie88, 6e ronde
    09: Red88, 3e ronde
    14: Sterretje08, 8e ronde
    25: Dreamer83, 9e ronde

Februari

04: Nen87, 4e ronde

Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Dreamer, wil je mij op 4 februari zetten? Het is maar een gokje hoor, maar dan heb ik ff iets om me aan vast te houden. Ga ook weer ovutesten gebruiken om mijn ei te zoeken, dus mocht dat langer duren, dan geef ik weer een nieuwe datum door.

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Bos: he bah, vervelend kwaaltje is dat zeg!
    Hoop dat het bij deze keer blijft meis!
    En ook al is het voor een goed doel, het blijft gewoon verrot en smerig, ja toch!

@Sunshine: welkom :D
    Zijn jullie al lang samen?
    Getrouwd, samenwonend enz enz?
    We willen altijd alles weten hier :)

@Kristel: ahhhhh wat gaaaaaf zeg :D
    Laat maar weten als het erop staat.
    Hiervoor wil oma wel even een babysite bekijken :)

Ik ben net wezen oefenen om naar het amc te kunnen.
    Heb in totaal een uur in de auto gezeten en ben kotsmisselijk nu.
    En dan waren we pas op de helft...
    Werd na 3 kwartier pas echt heel naar, dus viel me mee dit keer.
    Maar we zijn wel veel gestopt, dus denk dat dat wel scheelt.
    Hoop dat mn maag nu wat rustiger gaat worden!

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Dreamer, wat vervelend dat je zo misselijk wordt in de auto! Je hebt zeker al veel geprobeerd om dat minder te laten worden?

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ja alles, maar het zit bij mij in mn oor niet goed (evenwichtsstoornis, mn evenwichtsorgaan werkt niet zoals het hoort en daar zit dus ook de wagenziekte helaas)
    Vandaar dat ik dus ga oefenen.
    Kan ook echt niet over de snelweg, dan ben ik meteen ziek.
    Dus dan moet je binnendoor en dat duurt veel langer en je hebt meer bochten natuurlijk .. heel fijn maar niet heus :p
    Maar daar kan ik tenminste stoppen wanneer ik wil!
    Vond t al een hele prestatie dat ik op de helft gekomen was.
    Volgende keer 3 kwart proberen.
    En dan maar hopen dat het allemaal voor niets is geweest het oefenen ;)

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Maar kunnen ze daar niet iets aan doen, je evenwichtsorgaan? Wel balen hoor. Ik snap ook wel dat je er enorm tegenop ziet als je helemaal daarheen moet in de auto als je daar zo misselijk van wordt. Dat maakt het een nog vervelendere ervaring..

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @dreamer: heb je nooit nagevraagd hoe het zit als je zelf je rijbewijs zou halen...heb je dan niet kans dat je dan minder of geen last hebt van wagenziekte?

ik hoop ook dat het bij deze keer blijft want ja het is smerig en verrot maar ja wil er niet over klagen.

@kristel: tegek dat je het hartje gehoord hebt...ben benieuwd...

@nen: hoe is het met jou?

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ bos, momenteel ff niet zo lekker. Ik hoest nu al twee weken en vrijdag wilden ze me niet ontvangen bij de huisarts omdat iedereen die klachten zou hebben. Maar de klachten worden niet minder dus ik ga morgen net zo lang zeuren totdat ik mag langskomen. Maar verder gaat het goed. Heb een superlichte ongi gehad, wat ook wel eens lekker is, dus nu is het spannend hoe lang mijn cyclus deze maand zal zijn. Helaas vandaag laatste dag van de vakantie, dus morgen begint het drukke leventje weer..
    Hoe gaat het eigenlijk met de kleine konijntjes?

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sunshine: Welkom, ik heb ook de diane geslikt,
    ben begonnen met microgynon en op mijn 14e overgestapt op de diane die heb ik dus 7 jaar geslikt.
    ik had meteen na het stoppen een cyclus van 28 dagen, daarna 29 en toen was ik zwanger, dus het zal niet aan de dianepil liggen.
    Ik hoop dat jij ook snel zwanger mag zijn.

@ Kristel: Wow! wat gaaf... lijkt me zo geweldig, ik kan niet wachten tot wij het hartje van onze hummel kunnen horen...

@ Dreamer: bedankt voor het aanpassen :D
    en wat vervelend voor je die wagenziekte, heb je het als je zelf rijd? ik heb het ook maar alleen als ik achterin zit,
    en dat doe ik dus maar gewoon niet, maar bij jou is het wel heel extreem..

We hebben net even lekker Horton gekeken, leuk zo'n animatiefilm :D verstand op nul en kijken hihi...

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    De opname staat op de babysite in het dagboekgedeelte! :D
    Even op de link klikken in het nieuwste berichtje en dan openen of opslaan ;)

Hopelijk doet ie t!

Ik ga nu eventjes eten, ik ga straks bijlezen :D

Deel Deze Pagina