jaaaaaaaaaaaaaa ik heb het ook gehoord....(en vriendlief ook) super mooi zeg....smelt.... wij hebben ook windows media player maar daar deed hij het niet in. kristel: thanks voor je pb maar ook die deed het niet...gelukkig is vriendlief nogal handig met de comp en weet niet hoe maar hij heeft het voorelkaar gekregen dat we toch het hartje van jullie wonder hebben mogen horen....
nou zal het ff in het kort iets over me zelf vertellen ben 21 jaar heb op me 18de een miskraam gehad (van exs vriendje) met 12 wk zit nu met mijn huidige ventje in ronde 17 voor een klein wondertje 1 ronde gelijk raak helemaal blij natuurlijk dat eht zo snel was gegaan maar heelaas stopte dit met 9 wk ongeveer 8 maanden later weer zwanger helaas ook gestopt met 7 wk daarna gelijk weer zwanger en helaas stopte dat ook binnen 5 wk ondertussen allemaal onderzoeken gehad maar helaas ze konden niks vinden dus wordt er gezecht u heeft dom weg pech mevrouw grrrrrrr nu ben ik 17 maanden gestopt met de pil en nu zitten we te wachten tot ons geluk mag komen nou ja dat was het verhaal wel ff in het kort
@Bos: Ik heb je een pb gestuurd met de link Enne, je mag gewoon 'klagen' hoor over bepaalde klachten die je hebt nu. Niks mis mee. Het is echt niet zo dat je dan als ondankbaar of als zeurpiet ofzo aangezien wordt hoor Bepaalde dingen van het zwanger zijn zijn ook gewoon niet leuk, maar dat wil niet zeggen dat je het er niet voor over hebt en je niet superblij bent met je zwangerschap, toch? @Dreamer: Bagger zeg dat je je zo slecht voelt van t autorijden.. Maar het is toch al een goed teken dat je het langer volgehouden hebt dan je dacht toch? Doe lekker rustig aan en hopelijk voel je je snel beter! @Syboena: Welkom hier Echt erg hoor, 4 miskramen Ik weet er alles van helaas.. Ben je al bij de huisarts geweest voor verder onderzoek naar de miskramen, of wil je dat nog niet? @De rest: ben het alweer kwijt wat jullie allemaal geschreven hebben Probeer het zo nog een keertje terug te lezen
Jeetje wat heftig syboena. Ook zeker dat ze niks konden vinden en ze dus ook niet kunnen voorkomen dat dit nog eens gebeurd!
ja idd nen87 maar ja is gewoon afwachten laatste zwangerschap moch ik ook niks doen het huishouden niet ens. alleemaal rustig aan doen maar ja eht is gewoon afwachten hoe het de volgende keer verloopt
@Bos: ik zie dat het al gelukt is; jeej @Syboena: Oh, dus toch al onderzoeken gehad... Bij mij werd ook gezegd: ja je hebt gewoon pech.. Maar later aan bij een nieuw bloedonderzoek via de huiarts (wat voor iets anders bedoelt was dan de mk's) kwamen we erachter dat ik een vitamine B12 tekort had. Daardoor kan je ook miskramen krijgen. Ik krijg nu elke 2 weken een injectie daarvoor in mn bil (auw ) en nu gaat de zwangerschap wel goed Dus ik weet niet of dat bij jou al getest is, maar zoniet, misschien toch eens even navragen bij je huisarts?
oke wist ik niet ga ik zeker kijkken vond het zo leuk he die stellen dat ze op die kids moesten passen
nee Kristel86 dat hebben ze niet naar gekenen wel die gromosomen onderzoek bloedstollings ziekte vruchtzak met vruchtje onderzocht dus alles wat je maar kunt bedenken maar geen bloed onderzoek voor vitamine B12 kan de huisarts wel is gaan vragen deze week dankje voor je info
@Bos: Oh sorry, had je vraag niet gezien... Deze die wij hebben kostte 100 euro, maar je hebt ze ook voor 45 euro. Die zijn alleen wat minder uitgebreid. Met deze kan je direct op het apparaat opnemen (met die goedkopere alleen via een kabeltje naar de computer toe), hier zit een hartslagmeter op en nog wat extra functies. Maar ik lees overal dat die van 45 euro ook heel goed is hoor @Dreamer: was nog vergeten te zeggen; de hartslag ging ongeveer 160 keer per minuut
ja als het goed is wel ja....mijn vriendin vroeg gelijk of ik mee ging toen ze hoorde dat ik zwanger ben.
Ik was er vorig jaar al. Vond het zo leuk. Soms ook wel moeilijk. Ik kreeg op een gegeven moment een kaartje in mijn handen gedrukt waarop stond "Gefeliciteerd! je bent zwanger" Aii.. Maargoed, dat krijg je he.
kristel: geeft niet hoor...was al aan het zoeken op internet en vond er 1 van 32,50 inderdaad met kabel.. zal er nog even over nadenken...
Wij willen er ook heen gaan, maar de kaarten hebben we nog niet gekocht. Ik wilde eerst wachten tot na de echo komende dinsdag. Als dan alles goed is dan gaan we kaarten bestellen (als dat niet meer kan dan gewoon aan de ingang kopen) We weten dus nog niet welke dag we precies gaan, maar we gaan in ieder geval