Hahaha nou lijkt me niet dat er niks aan is Weet wel dat de jonge gezinnenbeurs ofso geen succes is ivm alle kinderwagens en enorme rijen voor de wc (maar die ga je nu ook krijgen) Ga je daar grote dingen kopen? De rest heeft alles al gekocht volgens mij
nee ik ga daar geen grote dingen kopen..ik ga namelijk samen met een vriendin en wil de grote dingen samen met mijn vriend kopen. mijn vriendin was ook bij de jonge gezinnen beurs geweest en dat viel inderdaad tegen... jij gaat daar gewoon volgende keer heen met een dikke buik of met een baby in de wagen.
zoo pannenkoek is weer op... straks lekker bank hangen en house kijken... en relax doen... morgen weer de hele dag werken...
@ Gaby: bah, hou maar op over werken, hier morgen ook weer beginnen na 2 weken vakantie, dat valt dan vies tegen...
@sunshine: welkom hier.. ik had nog bijna niemand vertelt dat wij er mee bezig waren.. nu ben ik zwanger en ik krijg eigelijk alleen maar hele leuke reacties! Als je eraan toe bent dan is dat zo.. en daar heeft niemand iets over te zeggen.. @kristel: leuk zeg.. dat je het al hoort..! lijkt me echt heel geruststellend.. hij doet het bij mij echt leuk.. buikje groeit goed he.. @bos: ik heb dat gelukkig nog niet dat ik moet spugen maar wie weet wat nog komt @nen: je moet gewoon niet zeggen waarom je een afspraak wil maken.. dan zeg je dat je dat liever met de ha zelf bespreekt.. hun hoeven dat helemaal niet te weten :S @syboena: wat vreselijk.. 4 miskramen @nen: wat leuk.. baby te huur nieuw seizoen.. :d ik heb da ook helemaal gevolgt.. ga ik zeker weer doen Ik ga ook naar de 9maandenbeurs! heb er al heel erg veel zin in heb allang kaartjes! vriendlief gaat mee.. en mijn ouders.. en waarschijnlijk ook mijn schoonmoeder! @gaby: vreselijk was dat.. die lift haha.. ook nog eigen schuld @stephanie: jij hebt tenminste nog vakantie gehad ik moest vrijdag ook gewoon werken had dus alleen weekend haha.. morgen werken en dan dinsdag en woensdag vrij.. en vrijdag weer vrij @all: winkelen was gezellig.. heb ook mijn eerste positiebroek gekocht!
@Dreamer: Haha, je bent niet de eerste die zegt dat ik een meisjesbuik heb Zelf hebben we ook al vanaf het begin het idee dat het een meisje is.. Zal je net zien dat het dan een jongetje is Maargoed, we willen over 6 a 7 weken wel een pretecho laten maken en dan hopen we dat het geslacht al te zien is. Ik snap trouwens heel goed dat je niet naar de 9maanden beurs wilt hoor. Als ik niet zwanger was geweest dan zou ik er ook niet heen gaan. Dat is dan veel te pijnlijk om al die blije zwangere dames te zien met die mooie buiken... Ik hoop iig echt supererg voor jullie dat jullie er volgend jaar wel heen kunnen, met een hele dikke buik en anders misschien al wel met een klein beebje @Gaby en Bos: Pannenkoeken? Haha, ik denk dat ik die ook maar ga bakken Lekker met spek en kaas bakken en daarna heel veel suikerstroop erop @9 Maanden beurs: Ik denk niet dat wij echt grote dingen gaan kopen daar.. Bedje en commode kopen we bij de ikea van een serie waar we beneden ook een aantal dingen van hebben. Kledingkast hoeven we niet te kopen, we hebben op de babykamer namelijk een inbouwkast En verder vind ik het leuk om straks heel veel winkels af te gaan voor de spulletjes en beetje bij beetje alles te verzamelen. Lijkt me gewoon niet leuk om t in 1x al te kopen, dan heb je daarna de hele zwangerschap niks meer te doen namelijk Wij gaan trouwens als dinsdag de echo goed is t eerste echte 'grote' ding kopen; een badje + standaard en toebehoren
wij hebben al wat grote spullen.. en zaterdag halen we de babykamer.. heb er wel al zin in.. heb ook al de kinderwagen en maxi cosi en easybase en het badje! en een heleboek kleertjes.. Dinsdag de echo.. dus mocht er iets mis zijn.. kunnen we het kamertje altijd nog afblazen..
@ Kristel: wij hebben ook inbouwkasten op de babykamer... ideaal bedje en commode z.g.a.n. via marktplaats gekocht
wij gaan bed, kast en comode halen 135 euro.. en ziet er nog helemaal mooi uit.. alleen wat krasjes op de bovenkant.. op de plek van de aankleedkussen.... maar daar ligt toch dat kussen overheen
Dat is ook leuk zo via marktplaats En het scheelt handen vol met geld Voor een gemiddelde babykamer betaal je al gauw 800 euro (minimaal!), vind ik echt belachelijk eerlijk gezegd En ik ben echt niet gierig hoor @Suus: Als je die krassen toch echt weg wilt, kan je ook altijd nog zelf iets leuks met het kastje doen toch? Beetje opknappen, misschien verven als het kan? Vind je het niet eng trouwens om nu al zoveel in huis te hebben..? Ik durf dat echt nog niet hoor... We hebben alleen laatst de kinderwagen besteld omdat er een actie was dat je gratis een autostoeltje erbij kreeg, maar we hebben m nog niet betaald, dat hoeft pas als ie bezorgd wordt thuis en dat is pas in Juni. Als we m wel moesten betalen had ik t echt niet gedaan.. Maarja, misschien ben ik wel gewoon een grtoe schijterd
@Kristel: nee geen meisjes buik, maar een meisjeshartslag Jongens liggen aan het einde van de zwangerschap meestal rond de 120 en meisjes rond de 160. Dus vandaar dat ik zeg meisje
@Dreamer: Ohh, de hartslag.. Nu je het zegt, klopt wel idd! Ook bij volwassenen gaat bij vrouwen de hartslag sneller dan bij mannen... Ben wel benieuwd hoor Als t lukt wil ik half februari een pretecho laten maken..
ach.. dat krasje maakt mij niks uit.. ligt straks toch dat kussen op.. en anders kan ik alsnog alles verven.. Ik kon de kinderwagen en maxi cosi en badje enzo allemaal overkopen van rachel.. voor een vriendenprijsje De meest kleertjes heb ik gekregen.. en het kamertje ben ik gewoon verliefd op En stel het gaat mis.. dan heb ik die spulletjes toch al wel nodig.. word daarna vast wel weer een keer zwanger en dan heb ik alles alvast
Mogen wij ook weten wat het wordt Kristel? Ga je het filmpje dan ook op de site zetten? Mijn hartslag ligt lager dan die van de meeste mannen, maar dat komt door mn sporthart Al sport ik al dik 10 jaar niet meer, toch is mn hartslag nog altijd laag En mn longinhoud nog altijd heel groot (en dat voor een enorme kettingroker! Tot bijna een jaar geleden dan, 13 januari al 1 jaar gestopt! Een hoeraatje voor oma ) Maar ik ben der weer vandoor, fijne avond allemaal
ff een vraagje (beetje vies misschien) ik verlies al een dag of 2..3 erg veel doorzichtig slijm.... wat zou dit kunnen zijn... vind t maar raar