Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    kristel:

heerlijk zeg dat je je daar geen zorgen over hoef te maken.

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Het moeilijkste is nog dat ze een volwassen meid is... je kan haar niet vastbinden op een stoel ofzo. Je kan niet tegen haar zeggen... zo nu ga je je aankleden en even naar buiten. Haar financiën regelt mijn vader helemaal, ze krijgt maar heel weinig om uit te geven per week want anders is de kans groot dat ze er drugs van koopt enz enz... Het lijkt af en toe net een klein kind in een volwassen lichaam.

Ik kan het nu veel meer los laten dan voorheen hoor. Zolang ze haar eigen probleem niet inziet kunnen wij haar niet helpen en kan geen een instantie haar helpen. :(

Ze ziet mijn zwangerschap en haar neefje of nichtje als doel om zichzelf op de rit te krijgen. Ben erg benieuwd...

(oeps was vergeten m'n berichtje te verzenden)

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Bos: Waarover?

(Ben echt niet met mn hoofd erbij ;))

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik was bij mijn vorige echo 7 weken en 5 dagen en t kindje was toen 12,5 mm groot... of eigenlijk moet ik klein zeggen.

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    whahaha over het hartje...

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Bos: ohh, haha, nee die stressperiode over of het hartje wel klopt heb ik gelukkig al gehad.. Ik ben echt blij dat ik zo vroeg al een echo gehad heb.
    En dat ik het nu al kon vinden met de Angelsound :)

Maargoed, nu maak ik me weer over andere dingen zorgen :p
    Of het kindje wel goed groeit, of hij/zij geen lichamelijke afwijkingen heeft, etc.
    Ik ben gewoon heel erg bang dat t kindje niet gezond is en misschien iets heeft waardoor het nooit buiten de baarmoeder zou kunnen overleven..

Al moet ik zeggen dat de angst wel minder is dan toen met t hartje.

Het is echt erg; heb je de ene mijlpaal bereikt en angst overwonnen, dan komt het volgende wel weer :p

@Debby: Iets meer dan een cm dus.. Het klopt dus echt voor geen meter wat je op al die websites leest waar je van week tot week kan bekijken hoe en wat :(

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Nee daar klopt indd geen snars van!
    Ik probeer al niet te kijken naar die tellertjes op de beebiesite want dat slaat echt nergens op. Het verhaaltje komt wel ongeveer overeen met wat ik overal lees. Dus dat vind ik wel leuk. :)

Ook al heb ik het hartje zien kloppen ben ik als nog bang dat het fout is gegaan of nog fout gaat. Ik ben nog niet zo bang voor afwijkingen... laat ze eerst maar eens bewijzen dat ik over een aantal maanden een kindje mag baren. hihihi :)

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik ga er ff vandoor meiden. Moet zo richting de HA. Daarna kom ik wel even vertellen hoe het was.

xx

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Veel succes!

Tot straks!

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @nen: succes en tot zo

@kristel: denk dat die zorgen vanaf nu altijd wel zullen blijven...of de zwangerschap wel goed gaat en straks of er niks met je kindje gebeurt...ze zeggen niet voor niks dat de zorgen pas beginnen als je kids hebt...nou zeg maar gerust vanaf dat je zwanger bent/wilt worden..
    vergeet niet te genieten he...voel je je de laatste tijd wel wat beter....niet meer zo misselijk enzo?

ik ga nu echt wat in huis doen want anders komt er niks uit mijn handen vandaag....

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hup Bos aan de slag jij! :p

12. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ik schiet niet op :( mijn inspiratie lijkt wel zoek pff..

@debby dan moet ik daar maar rekening mee houden want dan ben ik ongeveer even ver als jouw eerste echo

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zo huis is gestofzuigd... nu nog dweilen maar eerst ff hier lezen :) en manderijntjes eten....

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    :( manderijntjes zijn weer op dus moet weer aan de slag. bah bah bah....wie geeft mij een schop onder mijn kont....wou dat de koffie nog smaakte dan kon ik eerst wakker worden met een grote mok koffie...

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik kom nog even snel kijken. Wordt hier spuugzat van het ziekzijn!
    Ben 24 uur aan het hoesten, volgens mij zijn al m'n ribben inmiddels gekneusd... manlief doet niks anders dan de halve dag zuchten als ik weer aan't hoesten ben.
    Koorts is wel weg maar ben erg slap. Kan niks doen, wc gaan en douchen is bijna teveel. Erg duizelig met opstaan enzo en eten wil nog niet.
    M'n spijkerbroek zit al een stukje ruimer (das dan wel weer een postieve bijkomstigheid ;))

@Gaby, hopelijk heb je binnenkort een mooie duidelijke streep!

Ben benieuwd wat 't weekend ons hier brengt... moet vrijdag ongi worden.
    'k Zal morgen m'n werk wel bellen dat ik woensdag niet aan't werk kan.
    M'n man probeert hier 't huishouden te doen... ik kan er echt niet tegen! Wil 't graag zelf doen en hij vergeet de helft en 't is niet netjes schoon.... grrr... erg!
    Naja ik zal 't maar loslaten... komt misschien aan't einde van de week wel weer. Hij is nu boodschappen doen en heeft de hulp ingeroepen van de buurvrouw. Die werkt in de C1000 en hij kon zaterdag de helft niet vinden. Dus 'k ben benieuwd!

Nou ik ga maar s naar de wc (daar was ik nl. op weg naar) en dan maar weer op de bank.

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik heb dezelfde verslaving... manderijntjes! en geen koffie meer inderdaad. Wat is dat irritant hea?!?!

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Red: Jeetje meis... ik ben hier een tijdje niet geweest en wist helemaal niet dat je zo ziek was.
    Van harte beterschap meid!
    Laat t huis maar lekker voor wat het is hoor! Jij en je lichaam zijn nu veel belangrijker!
    enehhh... laat je mannetje maar lekker kreunen en steunen hoor. T geeft niets dat de rollen even omgedraaid zijn. :p

*Debby geeft Red een dikke beterschapsknuffel*

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    net gedweild en zit nu weer hier te lezen met twee manderijntjes :oops:
    ja vind het wel jammer dat ik geen koffie meer lust..heb het ook maar verteld aan mijn naaste collega dat ik zwanger ben (afgelopen vrijdag al) want telkens als ik op het werk kwam vroeg ze gelijk of ik koffie wilde..en dat vroeg ze zo'n 3 keer per dag)...smoesjes waren beetje op dus heb het maar verteld...ze was helemaal blij voor me en had al wel een klein vermoeden...nou hopen dat ik deze week niet te misselijk ben anders ben ik bang dat ik nog meer collega's moet inlichten en de stagiaire moet vragen om eerder te beginnen want kan niet van de groep tussen acht en negen en dat is best lastig als je moet overgeven....als de stagiaire er is heb ik nog de mogelijkheid om op het toilet over te geven. (sorry voor het vieze praatje)

@red: beterschap meid...hoop dat je snel opknapt en laat de boel inderdaad lekker de boel..je mannetje bedoelt het vast allemaal goed..

19. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    ik lust helemaal geen koffie! maar mandarijntjes zijn wel erg lekker!

20. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @red beterschap meid

@debby en bos gelukkig dronk i kal geen koffie maar heb nu vaak sterk de neiging om een slok te nemen echt bizar want vind het normaal echt vies hihi dus net omgedraaid.

ik ben bijna klaar met mijn eindwerkstuk nu wil ik alleen nog een grafiek maken over de vrijetijdsbesteding van kinderen maar kan nergens getallen vinden erover en wou ook nog wat kranten artikelen zoeken over computergedrag en de gevolgen maar ook tot nu toe nog niks kunnen vinden :(

heb honger gekregen van dat tikken haha

Deel Deze Pagina