Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ja zoiets dacht ik al.. daarom doe ik da ook niet..

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    * Heeft net een beschuitje op en hoopt dat die in mijn maag blijft zitten... ondertussen zit ik aan de water...*

3. gaby1986

hoop dat je t binnen kunt houden sammie..

4. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    volgens mij is water juist niet goed als je misselijk bent :p
    Gaby echt klote.. stomme ha.. bij mij vragen de assistentes da nooit.. stom dat ze da bij jou wel doen

5. gaby1986

je kunt beter water uitkotsen dan melk ofzo..das pas vies..

6. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ja ok
    maar er was dacht ik iets anders wat je beter kon drinken maar ik weet niet meer wat

7. gaby1986

mm geen idee..

8. gaby1986

ik ga er van door.. even mijn auto ontdooien.. en hopen dat de handrem niet is vastgevoren.. oeps!

tot vanavond...

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Gemberthee had Kristel laatst... maar das meer tegen de misselijkheid. :)

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Als je net als mij zo erg misselijk bent en aan de diarree, ga je geen melk drinken... ;)
    En water helpt tegen uitdroging.

11. gaby1986

uhm.. jewel.. heb k al een keertje uitgeprobeert.. kotste alles bij elkaar.. maar ik had honger.. dus een boterham met hagelslag en een beker melk.. smaakte me wel.. alleen de terug weg niet zo.. hahha.. ben nu echt weg

12. rose

rose Fanatiek lid

Oct 15, 2008
    1,421
    0
    0
    @toetie dat zijn idd akelige berichten over die baby's die gevonden worden.
    maar ook in de nabije omgeving gebeurd heel veel verwaarlozing ook al zien mensen dat zelf vaak niet.

verwaarlozing en verwennen hebben de zelfde resultaten... en dan kunnen het nog de aardigste mensen zijn maar ja..

@sammie he bah meis snel beter worden

@gaby irritant is dat zeg, ik had paar maanden geleden dat ik bloed wou laten prikken omdat ik overtijd was zegt ze dat bestaat niet kan alleen via de urine dus ik zeg wedden van niet zoek het maar op en ze bleef vol houden toen heb ik opgehangen met de gedachte zit ik er nu naast.. uur later belde ik terug en zei mevrouw ik heb het nog eens opgezocht het kan echt hoor.. nou ik zal het eens navragen zegt ze.. en ja hoor.. pfff maar toen werd ik ongi voordat ik die afspraak had, maar wat een doos was dat zeg.

waarom haal je niet die goedkope van 2 voor 5 of 2 voor 7,50 bij de kruidvat die zijn vaak veel gevoeliger hoor ik overal en heb het zelf oo voor mijn nod gebruikt.

mijn leentoestel word vandaag weer opgehaald dus dat betekend dat ik mijn iphone terug krijg :D

mij werd trouwens laatst gezegd dat ik cola moet drinken omdat ik het gevoel had dat ik moest overgeven (voordat ik zwanger was) en misselijk was en toen heb ik cola gedronken en moest ik toch alsnog overgeven maar voelde me erna wel beter, het was iets met koolzuur en wat er in cola zit dat dat goed is als je last van je maag hebt. misschien eens proberen

@suus hoelaat moet je voor je echo?

13. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Goede morgen meiden,

Gister erg druk gehad, had alleen even snel gelezen om te kijken naar de testen van gister van de meiden, maar nog niet gereageerd, dus bij deze!

@sammie, balen dat je test negatief was gister zeg@
    En nog minder is het dat je ziek bent, echt heel vervelend, voel je je vandaag al weer iets beterder?
    Hoe si het eigenlijk tussen jou en edwin nu, alles weer een beetje beter?

@knarboor, niet getest meis, hoe kun je dat nu doen haha
    Ik was zo nieuwsgierig!
    Vandaag ook nog niet getest?
    Wanneer ga je wel testen?
    Je bent wel weer een dag langer overtijd, dsu dat wil toch wel wat zeggen!
    Spannend hoor!

@gaby, foto van de test van gister maken meis, dan kunnn we even mee kijken!
    Wat een idiote ha heb je zeg, een bloedtest zouden ze naar mijn idee nu wel kunnen doen hoor, je bent neit voor niets zolang overtijd toch!
    En anders gewoon morgen ofzo weer zelf testen hoor, scheelt je een hoop geld ipv een test bij de ha!

@rose, fijn da tje je telefoon weer terug krijgt zeg, is een stuk fijner!
    Morgen ej eerste echo, spannend zeg, ben je al een beetje zenuwachtig?

@suus, hoe laat heb je je echo straks?
    Echt spannend zeg je eerste echo, gelijk daarna komen vertellen hoe het was he!
    Alvast veel plezier, bij het kijken naar jullie frummeltje!

Hier bijna de afspraak met de gyn
    Ben er wel een beetje zenuwachtig voor toch, benieuwd wat ze allemaal gaat vragen/zeggen
    Best spannend!
    Hoop dat we snel zaadonderzoek en bloedonderzoek krijgen, dan weten we tenminste dat dat eventueel allemaal geod is of juist niet, dan sluit je al een hoop uit!

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Stter,

Ik voel me wel wat beter..
    Tussen Edwin en mij gaat het nu goed.

Ik hoop dat de gyn 8 jan iets voor jullie kan doen!
    Zag dat je je ei hebt gehad Super!

15. rose

rose Fanatiek lid

Oct 15, 2008
    1,421
    0
    0
    @sterretje ik ben heel zenuwachtig ja.. kan echt niet wachten..
    ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen dat is wel zo fijn na al die ellende :( ik duim voor je meid

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    @sammie, ik ben blij om te horen dat het tussen jullie weer goed gaat
    Is Edwin helemaal er op terug gekomen?

Mooi dat je je ook wat beterder voelt, is ook niets zo dat ziek zijn

Ja ik heb mijn ei gelukkig eens vroeg gehad deze maand, helemaal fijn dus!
    Aftellen weer.

Jullie ook donderdag zaadonderzoek he, spannend hoor, gelukkig krijgen jullie wel al snel de uitslag dat is wel heel fijn!

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hey meiden :)

@Gaby: Wat een vreemde huisarts heb je zeg 'ja we doen geen bloedtesten'. Huisarts uit de prehistorie ofzo? :(
    Ik zou als ik jou was toch gewoon even een foto van die test van gisteren maken hoor. Je weet nooit wat wij allemaal wél kunnen zien ;)
    Ik heb trouwens niet hoeven betalen voor een zwangerschapstest bij de HA die ik bij de eerste zwangerschap deed.. Misschien dat t per huisarts verschilt?

@Knarboor: Joh, hoe hou je het vol om niet te testen? Ik begin toch wel heel erg nieuwsgierig te worden hoor :D

@Sammie: He bah, hopelijk ben je snel beter meis!
    En idd, water drinken is gewoon goed hoor!
    Of heel slappe thee zonder suiker en lichte bouillon (voor wat zout), wil ook nog wel eens helpen, maar dan moet je maar net tegen de smaak kunnen nu.
    Beterschap!

@Suus: Hoe laat heb jij je echo vandaag? :D

@All: Gisteravond weer even stiekem het hartje gezocht en t kindje zit al boven mn schaambot! Is nu dus een stuk makkelijker zoeken :D

Ben benieuwd wat de verloskundige ervan zegt dat ik t nu al kan vinden :)

Ben best zenuwachtig voor vanmiddag hoor! :D

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    @kristel, leuk vanmiddag dus naar de vk!
    Kun je dan weer het hartje horen!
    ik neem aan dat als je het thuis al kunt horen, dat je het met een doppler bij de vk helemaal moet horen spannend hoor!

Best snel volgens mij dat je het al kunt horen ja!
    Dat zal zij misschien ook wel vinden!

@rose, ik ga voor je duimen hoor meis, morgen word een hele mooie dag!

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Sterretje: Oh, donderdag al naar de gyn, spannend!
    Als het je lukt, print dan je tempkaartjes uit en neem die mee. Is wel zo fijn om te kunnen laten zien dat je een eisprong hebt, toch?
    Ik ben heel erg benieuwd hoor. Hopelijk gaan ze meteen iets doen (onderzoeken ed).

Ik hoop dat we t vanmiddag ook weer te horen krijgen :) Mn moeder gaat mee voor de echo en is wel zo leuk als zij t ook live kan horen.
    Kan thuis ook wel, maar dna moet ik bijna in mn blote kont gaan liggen voordat ik erbij kan en dat vind ik niet zo prettig met mn moeder erbij :)

20. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Haha, nee dat is niet zo'n fijne gedachte hihi
    Krijg je vanmiddag ook weer eene cho dan?
    Dat is helemaal super, gaaf joh!

Ik heb de vorige keer toen ik ging in oktober al mijn temp kaartjes meegenomen, en die heeft ze toen bekeken en al bevestigd dat ik een goede eisprong had aan de hand van de kaartjes
    Maar voor de zekerheid zal ik ze nog meenemen

We gaan volgende week zaterdag op wintersport, hoop heel erg dat we daavoor nog terecht kunnen voor eventueel zaad en bloedonderzoek, dan hoeven we niet zo lang te wachten

Verder denk ik dat ze niets anders gaat doen voorlopig

Share This Page