Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Ja ik heb vanmiddag een intakegesprek en meteen een echo :)

Ik hoop trouwens dat je een positieve test hebt voordat jullie weg gaan ipv een zaadonderzoek ;)
    Maar als dat niet gebeurt (wat dan superklote is) dan hoop ik wel dat jullie snel terecht kunnen voor een zaadonderzoek.

@All: Ik ben weer weg; even eten :)

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Nou ik ga een hele moeilijke week tegemoet volgende week haha
    Heb me mannetje strikt moeten beloven dat ik niet zal testen voor die tijd, ook niet als ik nog niet ongi ben voordat we weggaan
    Hij wil graag mocht ik nog niet ongi zijn, op vakantie testen, maar ja dat duurt nog zo lang!

Nou ja we zien wel!

Veel plezier strakjes dan als ik je niet meer spreek!
    En eet smakelijk voor nu!

3. rose

rose Fanatiek lid

Oct 15, 2008
    1,421
    0
    0
    @krsitel spannend meid vanmiddag weer een echo :D maar maak je maar neit zo'n druk als jij je kindje gewoon hoord zal het wel goed zitten ;) wel foto laten zien vanmiddag he

@sterretje lekker joh op wintersport :d waar ga je naar toe ? en ga je skieen of snowboarden? ik ben vorig jaar februari geweest en ik was gaan snowboardn voor het eerst jeetje ik was bont en blauw.. iii

ik ga nu snel aan mijn werkstukken beginnen want die meoten morgen af zijn.
    mijn iphone is trowuens terug en alles staat er nog gewoon op :D vind ik wel heel fijn

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    @rose, fijn dat alles er nog op staat zeg, meestal is dit helaas niet het geval en is alles gewist :(

Leuk he wintersport, ben zo blij dat we gewoon geboekt hebben toen, eerst wilde ik niet gaan, stel je voor dat ik zwanger zou zijn, zei ik toen, dan heb ik er niets aan
    Maar ja nu ben ik niet zwanger en anders hadden we niet eens op vakantie gekunt, dus ben erg blij dat we wel gaan

Ik ski altijd, heb wel eens geprobeerd om te snowboarden, maar daar was ik niet zo goed in haha
    Dus ik houd het voorlopig maar bij skien!

We gaanm naar oostenrijk toe, er ligt op dit moment al meer dan 2 meter op de pistes en bijna 30 cm in het dal, dus allemaal perfect
    Wat minder is het dat het er nu ongeveer -13 is, en dat overdag he
    Dus kun je na gaan hoe koud dat is, en zeker voor een kou kleum als mij, brrr

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ohhh meiden wat gaat de dag langzaam zeg... :(
    Elk half uur moet ik nu wel naar t toilet, zo irritant!
    Maar ja... think positive! Om 16.00uur lekker naar m'n mams.

Heb trouwens 2 proforma's laten opmaken op m'n werk. 1tje voor als ik 3 dagen ga werken en de ander 4 dagen. Er zit ongeveer 250,- verschil in en beide nog net boven de 1000,- daar ben ik al heel erg blij mee.
    Wat vinden jullie?

Liefs

6. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Ik zou persoonlijk voor de 3 dagen gaan denk ik. Dat geeft jezelf denk ik een stukje meer rust.

Ik ga ff proberen de huisarts terug te bellen.

7. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    In gesprek natuurlijk...

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wintersport is inderdaad erg leuk... ik ben nog maar 1 keer geweest maar vond het zeer geslaagd. Nu gaan Daan zijn ouder sin februari weer en Daan wilt het liefst ook. Heb tegen hem gezegd dat hij wel mag gaan. Maar hij wilde niet zonder mij gaan! Lief hea?!? Weet alleen nog niet of ik de hele dag bij de piste wil hangen...

Ik denk ook dat ik 3 dagen voldoende vind. Dan kan ik nog alle vaste lasten betalen, hypotheek enz, ziekenfonds etc etc... en dan moet Daan zorgen voor het eten en maybe zijn eigen ziekenfonds. Moet te doen zijn toch? Hij heeft net zijn eigen bedrijfje opgestart dus dat is nog een beetje onzeker allemaal.

Het is altijd erg leuk om de dokter te bereiken indd. Mijn dokter belt mij altijd terug dat is wel fijn.

9. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    't Is ondertussen wel gelukt hoor. Maar ik krijg codeïne tabletten die ik om 15.00u op kan halen. Vroeg net nog of dat kwaad kon voor een eventuele zwangerschap omdat we zwanger proberen te raken. Dacht ze van niet en kon ik anders wel bij de apotheek vragen.
    Maar kijk ik net op internet en zie ik dat je ze niet in mag nemen...
    Ik laat m'n man ze straks wel ophalen en hoor wel wat de apotheek zegt. En anders neem ik ze gewoon niet in, 't gaat vast vanzelf ook wel weer over.

'k Heb net m'n nieuwe verzekeringsspullen binnen gekregen enzo. Lijkt allemaal goed.

Hier is de uitkering van m'n man eindelijk rond! 't Is niet veel maar alle beetje helpen.

Het ligt er denk ik een beetje aan wat je vaste lasten zijn. Verschilt vast ook wel of je een koop of huurwoning hebt, 1 of 2 auto's enzo.
    Gemiddeld zit je per stel toch wel rond de 1200-1400euro aan maandlasten.
    Ik verdien ook zo ongeveer rond de 1000e. Wij konden onze maandlasten precies van m'n mans loon betalen en ik betaalde dan de boodschappen, benzine (is erg veel bij ons!), extra's en wat we overhielden voor op de spaarrekening.
    Nu zijn we weer lekker terug bij af maar dat wordt vast ook wel weer anders. Krijg volgende week nog 80uur aan overuren uitbetaald.

10. rose

rose Fanatiek lid

Oct 15, 2008
    1,421
    0
    0
    @red zo das ff lekker die overuren.

@debby ik zou voor 3 dagen gaan als die mogelijkheid er is.

@sterretje leuk osstenrijk.. ik ben ook naar oostentijk geweest erg mooi. maar het was toen niet zo extreem koud.
    hier in maastricht is het nu ook -7 en vancht was het -15 das echt koud brrr

zo 1 werkstuk is af de ander ook bijna nu nog 1 klein verslagje en nog ff booschappen doen en naar de mediamarkt om een karaoke cd te halen voor een presentatie morgen haha..

heb het trowuens met mijn vriend over geegristreerd partnerschap omdat we willen sparen voor trouwfeest enzow lijkt ons dit een mooie tussen oplossing maar is nog neit zeker
    wat vinden jullie?

11. Niet meer actief

Codeine mag je niet hebben tijdens een zwangerschap.
    Echt alleen paracetamol.
    Of ze echt heeeeel schadelijk zijn weet ik niet.

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    @debby, ik zou ook voor 3 dagen gaan hoor meis, als je daar alles mee kan betalen, is dat een mooi gemiddeld aantal dagen toch!

@rose, wat is het verschil tussen ger. partnerschap en trouwen ook al weer?

@red88, ehm ik denk dat ik wat gemist heb
    Is je man zijn baan kwijt geraakt?
    Wat vervelend dat jullie nu rond moetn komen van jou salaris en een uitkering, redden jullie het zo nu dan een beetje?

Heeft iemand een idee hoe laat suus haar echo had vandaag?

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Je mag tijdens de zwangerschap alleen het hoestdrankje tussitsin van vsm is dat geloof ik.

Ik hoeste ook enorm toen ik net positief getest had.

Hmmm.. ik zit net even in mijn begrotinkje je kijken en inderdaad ook zoiets aan vaste lasten. Maar ik krijg ook weer wat terug maandelijks van de belasting... dus misschien red ik het net.... Maar dan is wel heel Daan zijn salaris om te verslinden... mwahahahhaa :D

14. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    Sorry ik breek zomaar ff in....maar het geregistreerd partnerschap kon en kan nog steeds wel omgezet worden in een huwelijk....dit willen ze gaan veranderen zodat je het niet meer kan omzetten!
    Dat betekend dat als je geregistreerd partner bent...en je wilt trouwen nadat deze wet/regel in is gegaan...je eerst moet scheiden en dan weer moet trouwen! Daarom zijn wij gaan trouwen gelijk!
    Sorry ik wilde je dit ff vertellen want hou dit in de gaten....zou namelijk erg zonde zijn!

Succes met je keuze!

15. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    @eva, das toevallig moest vandaag denken aan hoe het met je zou zijn, heb je zo'n tijd niet gezien hier!
    Zie dat je van de week al een mooi ei had ztiiten wachten
    Wanneer krijg je weer een echo?
    Hoe is het verder met je?

16. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    Hey ster....
    Ja het gaat wel goed met me...
    Heb idd een ei...en ik krijg geen echo....moet het nu zelf doen (doe wel stiekum ovu testen) wil graag weten of ie ook gaat springen!

Bij jou komt er nu schot in de zaak las ik! Jullie gaan zaad onderzoeken doen misschien? Ik hoop echt dat jullie gelijk hulp krijgen!
    Mocht je zwanger zijn in de vakantie...dan natuurlijk niet ;)
    Ik duim voor je! En als je zwanger bent let us know! Ik lees stiekum hier mee :p

liefs Eva

17. rose

rose Fanatiek lid

Oct 15, 2008
    1,421
    0
    0
    @eva thnx voor de info dat ga ik zeker even navragen en in de gaten houden.

het is eignelijk hetzelfde maar het verschil is dat de vadr nog de kinderen moet erkennen bij een geregristreerd partnerschap en bij een huwelijk niet. dat is het enige verschil.
    en je hoeft neit officieel ja te zeggen maar wle ook met getuigen. moet het nog verder uitzoeken maar ik wil dolgraag trouwen maar wil het dan wel mooi aanpakken en niet nu snel snel daarom wachten we er liever even mee maar ik vind het geen fijn ide als ik een andere achternaam heb als mijn partner en kind dus moeilijk... iii

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik had laatst ergens gelezen dat ookal heb je geregistreerd partnerschap je het kind als nog moet gaan erkennen. Wat zouden jullie redenen zijn als jullie geregistreerd partnerschap aangaan?

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Sorry... ben steeds een beetje laat met reageren. :oops:

20. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    Hey Rose....

Ik snap je overwegingen...daar liep ik ook mee rond.
    Ik heb vooral gedacht aan het kosten plaatje....
    Geregistreerd partnerschap is net zo prijzig als een huwelijk....alleen bij huwelijk heb je gelijk het co ouder schap en hoeft een man nix te erkenne ed!
    Als je dus GP (geregistreerd partnerschap) doet....dan moet je dus over een paar jaar als je gaat trouwen....scheiden....kost ook tussen de 500 en 1000 euro....dan moet je weer trouwen....weer 500 euro.....en dan nog feest...!
    Als je nu in 1x feest doet en trouwt....bespaar je zeker 1500 euro ;) op die manier heb ik me mannetje overgehaald!

Share This Page