* Pakt Suus vast en geeft een hele dikke knuffel!* Meis, ik hoop dat ze je volgende week beter behandelen, en ze wel een mooi hartslag kunnen vinden! Heb je trouwens na die 3 testen nog opnieuw getest? Had mijn moeder aan de telefoon, en het kan ook zijn dat het kind de verkeerde kant op ligt en daarom niks kunnen zien of horen.
Mijn ervaring met een echo door een gyn (vroege echo) is echt hetzelfde hoor. Ze hebben geen tijd en alles moet snel snel snel. Mijn echo duurde totaal nog geen 30 seconden.. Dat ik op die stoel lag. Nou waren ze ook erg kortaf bij mij, maar ik had een goede echo. Vind dat ze bij een minder goede echo toch echt wel even wat meer uitleg enzo mogen geven zeg. Zo maken ze mensen alleen maar meer onzeker.. Ook had ze het vruchtje kunnen meten.. als het vruchtje namelijk al groter was dan de 6 weken dan is de kans dat het hartje nog gaat kloppen heeeel erg klein. Geeft toch iets meer duidelijkheid dan deze onzekerheid. Knuf vanuit hier *knuf*
Hey meiden, voordat ik ga vertellen hoe en wat over mn echo wil ik eerst suus even een hele dikke knuffel geven! Bah, wat een kutwijf is dat zeg, zo ongevoelig dat ze doet. Alsof t maar niks voorstelt en jij lekker rustig aan een week gaat zitten wachten Ik vind het echt heel erg en kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt Ik hoop echt (ga ervoor op mn knieën) dat ze gewoon niet goed genoeg gekeken heeft en dat als je volgende week weer langskomt het hartje gewoon heel stevig klopt! Meis, huil lekker uit, gooi alles eruit wat je wilt.. Hopelijk lucht het een beetje op... *knuffel*
hallo meiden wat een suusjes zeg @ suusje 1987 ik ga duimen dat het goed is @ suusje 23 balen zeg ook pco! heb jij ook overgewicht? de meeste die ik hier spreek hebben overgewicht en pco maar ik heb pco en geen over gewicht ,fijn dat je snel een zaadtest hebt dan weet je gelijk mee @ ster en all gister aaf getest maar negatief dus zal vast een langere cyclus hebben door de climd maar kan niet langer dan 34 zijn dus als ik een laat ei heb gehad dan kan ik alsnog zaterdag/zondag posi testen
hey allemaal suus1987: komt allemaal goed.. wacht de echo volgende week maar af.... *knuffel* all: degene die vroeg om een foto van de test da kan niet.. hij was helemaal verkleurd.. dus die ligt in de prullebak.. helaas..maar donderdag doe ik weer een test.. en als ik dan weer wat zie zal ik er een foto van maken..
Zo, alles even aangepast wat betreft de banner enzo. Ik ben dus toch langer zwanger! De gyn had het de vorige keer niet zo heel goed gemeten dus. Ik sta nu uitgerekend voor 27 juli, 3 dagen eerder dan we zelf berekend hadden. T kindje heeft dus een kleine groeispurt gehad Alles zag er goed uit, hartje zag je ook weer mooi kloppen. Alleen bewoog hij/zij niet zo heel veel, hij/zij lag erbij alsof hij/zij aan het slapen was Echt superschattig! Je ziet er gewoon al echt een kindje in In mijn album heb ik een foto staan van de echo; het kindje ligt ondersteboven met zijn/haar hoofd naar beneden. Is misschien handig om te weten Om het echt goed te kunnen zien allemaal (armpjes, gezicht, etc) kan je beter even ondersteboven naar het beeldscherm kijken
Fijn Kristel dat het zo goed gaat en dat jullie kindje zo goed groeit.. En ik zie hoe het kindje ligt, beetje schuin ook klopt dat? Ik hoop dat alles goed blijft gaan! ---weer weg---
zo heb niet alle namen onthouden dus maar ff reageren zonder namen @14 eitjes jemig zeg.... @handrem vast gevroren. ..met dit weer moet je hem niet eens op de handrem zetten schat anders heb je zo je handrem naar de mallemoeren..gewoon in zijn versnelling zetten is er niks aan de hand. @jee suus ik hoop dat je gewoon wat achterloopt en dat het toch nog goed mag gaan...kon ze de kleine niet opmeten om te kijken hoe ver je was? slecht dat je zo behandeld word zeg. @kristel: kijk zo gaat je banner snel he...wat vond je moeder van het hartje? sorry als ik iemand vergeten ben...ik ga ff douchen.... fijne avond allemaal
zooo ff lekker onder de douche geweest.. straks ff aan joey vragen of die t water niet warmer kan zetten.. had alleen heet aan en nog vond k het niet echt warm....
haha ja de kachel is wel warm.. alleen t water niet zo.. is maagzuur ook een zwangerschaps kwaaltje? heb trouwens ook sinds gisteravond lichterlijk last van mijn (.)(.)
Volgens mij wel gaby! @Suus, wat rot joh! En wat een vervelende behandeling in het ziekenhuis! Heel veel sterkte en we helpen je allemaal hopen en bidden dat het goed mag gaan met jullie kleintje! @Kristel, fijn dat alles goed is! Gaat snel zo met je zwangerschap Ik had hier vanavond even lichtje buikpijn en een kort, fel steekje. We wachten wel af...
brrrrrrrr wat is t koud..... vanacht heb ik onder 2 fleece dekens geslapen en nog de gewone deken erbij.. haha.. hoezo koukleum..