Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Jij trouwens ook veel plezier met werken... met je lange dag! :p uch uch uch...

2. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Goedemorgen....ik kwam ff kijken!

@ debby...w.at fijn dat het goed gaat met je!

@ gaby....wil je ook ff voor mij dansen....ik krijg geen echo meer dus ik hoop dat me ei doorgroeit en springt! hihi
    @ dreamer....balen dat je zo last heb van je ziekte meis....hoop dat het toch nog net ff raak is voor het zaadonderzoek!
    @ all....weet t ff niet meer....

3. Niet meer actief

Maagzuur is een kwaal die zeker al vrij in het begin kan komen.
    Ook door de hormonen denk ik..
    Ik had er in het begin veel last van en nu weer.

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey Eva!

Hoe gaat het met jou?

Liefs

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden!

Ik was gisteravond om 20.00 uur al gaan slapen..
    Zo moe was ik!

Ik ga zo even eten en daarna weer bijlezen ;)

6. Hallo meiden,

Na een heerlijk lang weekend in Mucnchen ben ik deze week weer moeten beginnen met werken helaas,
    Wat gaan vakanties toch altijd snel voorbij.
    Thuis problemen met Ziggo dus was het onmogelijk om een berichtje achter te laten :(

Maar ben er nu weer.

@ Sammie heel veel beterschap meid. Ik heb gelezen dat er een griep epidemie aan zit te komen. Hoop dat ie mij overslaat.
    @ Ster oog helemaal over? Heb je ook een tijdje last van gehad he.
    @ oma ben je al bij de gyn. Geweest of was dat deze week? Hoop zo dat ze wat vinden. Of iig dat je duidelijkheid hebt zodat jullie verdere stappen kunnen ondernemen.
    @ Knarboor heb je nu getest? Spannend. * duim duim *
    @ Agneet gaat niet lekker he. Hoop dat ook bij jou de Clomid snel zÂ’n werk doet.
    @ alle zwangeren wat schiet het op he. De weken vliegen toch wel voorbij. Nog mensen die een echo gehad hebben?
    @ Rose ik loop altijd de andere kant op. Richting de golfbaan en het losloopgebied. Vandaar dat ik je nooit tegenkom

@ Romy, Suhe, Lynn, Natassie en Mac hoe is het met jullie?
    Wil buikfotoÂ’s zien

@ Kristel wat een mooie bruidsfoto's heb je op je Hyves staan!

Ik ga ff teruglezen kijken wat ik gemist heb.

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemorgen Ryanne en Kristel!

@ Kristel: Heb je lekker geslapen meis ;)
    Ach... over een paar weekjes heb je vast weer wat meer energie. :)

@ Ryanne: Hoe was het in Munchen?
    Tegenvaller hea... weer aan het werk moeten. Ik moet zeggen dat ik er best tegen op zag, maar het valt me 100% mee. Val niet plotseling in slaap zoals ik dacht :p

Liefs

8. s6 met alle echo's!

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen.

Meiden, succes met jullie echo!
    Hier nog steeds niet helemaal lekker, werd wel vrolijk wakker want er lag buiten allemaal sneeuw!

Dreamer,

Balen meis dat je je zo rot voelt, hoop dat de medicatie snel aanslaat en ik dans natuurlijk voor een mooi eitje! :({|= \:D/ :whistle: :)

10. @ debby het was heerlijk. Wel superkoud. Vrijdag gaan shoppen en s'avonds naar het zwanenmeer. En zaterdag met een paardenslee door de bergen. Verder lekker gegeten en heerlijk uitgerust :)

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    * Zucht, hier roze bloedverlies gespot...*

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wow... klinkt erg goed!

Leuk hoor!

13. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ sammie niet ongi worden meid.

@ ryanne oh daar nee daar ga ik maar heel soms ze doen daar zo moeilijk bij de golfbaan.

@debby en gaby werkse

Ik ben bij de gyn geweest we hebben het hartje zien kloppen en de echo gaf 7w5d aan maar de gyn zegt 8w1d en die moest ik aanhouden. Dat word dan 18 augustus, trouwdag van mijn ouders. Ik mag over 2 weken trg komen en over 4 weken een nekplooimeting dus dat is lekker veel.
    Ik ben echt opgelucht was zo zenuwachtig niet normaal.

Ben nu op station weert vriendlief heeft me afgezet want ik moet naar den bosch zal dus laat thuis zijn en zet morgen de foto erop. Ben echt blij :D

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Mooi dat alles goed is Rose! :D

Krijg je de nekplooimeting altijd? want ik heb 26 januari ook een afspraak staan met de vk maar ik weet eigenlijk helemaal niet waarvoor. hihihi :oops:

Had net soort van ruzie met een collega, mijn baas vertrekt het einde van de maand en nu vind die man dat hij zich overal tegen aan moet bemoeien. :( Maar echt met de meest zinloze dingen. Er stond in een uitnodiging die hij heeft ontvangen dat een afspraak werd herhaald en elke 3e week zou plaatsvinden. Komt hij mij mij en dat betekend dat het 1x in de maand is bla bla bla... ik controleren... nee het is 1x in de 3 weken. Bleef hij er op door zeiken... toen ben ik uit mijn vel gesprongen... :oops: Al dagen loopt hij zo te zeiken en nu nog over zoiets stoms. Kijk dan gewoon in je agenda daar zie je toch in dat het 1x in de 3 weken is! Grrrrrr....

Liefs Debby

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik lees nog steeds mee...

suus meis ik hoop dat het hartje de volgende keer als nog flink hard aan het kloppen is...

verder alles redeijk...heb net een fikse buikgriep gehad met alles erop en eraan...

begon als buikkrampen maar ik kon het niet echt goed onderscheiden van weeen want die heb ik nog nooit gehad....dus naar de dokterspost...die vrouw zij oei ik hoop het voor je van niet maar ik denk dat je aan de weeen remmers moet....dus wij begonnen ons al zorgen te maken....heb 1 uur op de verloskamers gelegen....maar gelukkig geen weeen actieviteit....geen ontsluiting en de baby was ook lekker aanwezig op de echo....gelukkig was alles goed....eenmaal thuis begon ik te kotsen...dat is al zo'n 8 jaar geleden......kun je je voorstellen hoe graag het eruit kwam....
    verder nog wel veel last van mijn bi....maar goed die gaat ook niet weg voordat ik bevallen ben....

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    er zit even een foto van mijn buik in...maar ben haal hem er straks weer af ivm bekende

17. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    gewoon van je af bijten meid goedzo
    Er werd bij mij gevraagd of ik het wou en het vind plaats tussen week 11 en week 13 meestal dus zou kunnen dat je het ook krijgt maar ik loop bij een gyn en geen vk ik weet niet of dat verschil maakt

Moest trouwens 4 busjes bloed achter laten en moest de cardioloog een plan laten maken tav de bevalling in verband mijn hart afwijking en de antibiotica die ik dan moet krijgen vanwege infecties dat moet ik ook al als ik een tand moet laten trekken dus dat is geen verassing verder houden ze mij goed in de gaten en krijg ik bij 20 weken een echo 1 nog wat en dan word het hele hartje van de baby goed onderzocht ben ik wel blij om

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik krijg ook een hele medische echo met 20 weken... die moet volgens mij wel. Alleen ik denk dat ze bij jou dan nog meer gaan kijken naar het hartje.
    Wel goed dat ze je zo goed in de gaten houden. :)

Ach ik hoor de 16e wel wat ze de 26 wilt gaan doen... hihihi :)

Liefs Debby

19. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ja dat is waar maak me nu al minder zorgen dus ik ben helemaal blij

20. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey allemaal ben er ook weer..

ik ging toen straks plassen.. en met afvegen.. zat er een heel klein beetje roze bij... en nu weer helemaal niks.. beetje raar... dus ik denk dat t vandaag of morgen ofzo wel doorbreekt..

zo hier maar even opruimen..

Deel Deze Pagina