Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @sammie ik hoop voor je dat het niet weer een cyste is zoveel pech kan een mens toch niet hebben zou je denken he..

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Suusje en Sammie: *Dikke knuffel*
    Ik weet hoe het voelt als alles tegen lijkt te zitten..
    Maar echt, ook jullie gaan heel snel meemaken hoe het is om een positieve tets in je handen te hebben en uit te kijken naar echo's en spulletjes kopen etc.
    Dat weet ik zeker!

@Suus: Ik snap het.. Ookal heb ik het zelf 3x meegemaakt, nog steeds weet ik niet precies wat ik moet zeggen, stom he :(
    Wanneer heb je nu precies de volgende echo?

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Rose: mooie echo! Heb ik het goed als ik zeg dat het hoofdje rechts zit?

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Rose,

Mooie echo...

ik heb ook een verdikking in de buik, alleen ik denk weer van de cyste, want de laatste keer had ik ook een verdikking in de buik met een cyste...

5. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ ster ben aan het duimen dat je hier posie bericht komt melden

@ kristel balen dat je gister zo rot voelde gelukkig dat nu beter gaat! leukd at je al het een en ander gekocht hebt.

@ all ik zit nu op dag 33 , met clomid kan cylcus niet langer dan 35 zijn dus ga ik zaterdag testen als ik nog niet ong ben

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Knarboor,

Ik hoop dat het raak is bij jullie!

Even aan vraag voor de meiden waarbij de man zaadonderzoek heeft gehad, hoeveel zat er in het potje?
    Want het leek zo weinig hier... ongeveer 1 eetlepel..

7. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    volgende week dinsdag.. heb ik weer echo.. zit zo in de spannign.. vanmorgen bloed verloren.. maar kan goed weer een adertje zijn.. of het is een teken dat er een miskraam aankomt.. vanmorgen had ik ook flinke buikpijn steken.. en dat kan ook weer een zwangerschapskwaaltje zijn of een teken van een miskraam.. echt niet fijn die onzekerheid..

@sammie: ow sorry dat wist ik niet.. dan ga ik gewoon heeel hard duimen dat alles goed is

8. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @knaboor: hoop dat je dan posi test! spannend!
    @rose: mooie echo.. ! heel mooi :)
    @all: ook mijn vruchtje was kleiner dan die van rose.. lijkt meer op die van kristel van rond de 6 weken.. ga volgende week zeker de foto meevragen.. hebben jullie er ook om gevraagd of kregen jullie die automatisch?

9. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @knarboor ik duim voor een positieve test ;)

@kristel ja hoofdje zit rechts :D

@suus net nu je al zo onzeker bent krijg je dat er ook bij.. maar zware steken is niet goed hoor, doet het echt pijn of zijn het gewoon vervelende steken?

10. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    waren gewoon hele steken..maar was vanmorgen rond 9 uur.. nu is alles weer over en alles normaal.. net nog een beetje oud bloed..

11. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @suus ik vroeg eht maar toen had ze ze al uitgeprint dus kreeg ze automatisch mee.
    ik had gelukkig ook een hele leuke vjonge vrouw maar er zijn 4 gynecaologen en ik heb geen vaste maar dat vind ik niet zo erg er werd goed overlegd en zo sta ik ook niet voor verassingen als ik moet bevallen dat er opeens een vreemde voor mijn neus staat.. als volgende week alles gewoon goed is blijf je dan in dat ziekenhuis onder behandeling of wat wil je zelf?

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Sam: Hier leek het ook echt heel weinig in het potje, misschien ook net een eetlepel, maar dat was gewoon normaal hoor zeiden ze.
    Dus maak je daar maar niet druk om :)

@Suus: Pff dinsdag pas.. De tijd gaat echt zo sloom dan als je niks weet :(
    Het klinkt misschien heel cru nu, maar het is beter dat je lichaam het zelf oplost dan dat het blijft zitten toch? Dus mocht dit bloedverlies komen doordat het ect niet goed zit, dan hoop ik eerlijk gezegd gewoon dat het doorzet.. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent en zo kan je iig nog zeggen dat je lichaam het zelf doet. En zo kan je iig verder..
    Toch?
    Sorry als het heel bot overkomt nu :(

Als je echt hele erge steken en/of krampen hebt dan is het alvast niet goed..
    Ga lekker in je pyama oid op de bank hangen vandaag, lekker een pot thee erbij, pak koekjes, leuke film. Gewoon iets ontspannends en dat je je hoofd heel even ergens anders naar kan zetten..

13. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    ik vond het ook weing lijken maar hadden een heel groot potje ;)

14. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ik weet niet of je dat al had mee gekregen maar ga zowiezo naar een ander ziekenhuis dan waar ik eergister geweest ben.. en daar wil ik dan blijven.. ze had bij mij de echo ook uitgeprint maar die bewaarde ze zelf en ik kreeg dus niks mee naar huis.. ze stopte hem tussen mijn gegevens..

15. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @suus ik weet echt neit wat ik me er bij vor moet stellen snap heel goed dat je nu nog banger bent, maar hopelijk is dat bloed gewoon iets anders en worden zou stalen zenuwen even op de proef gesteld.. ik gun het je zo dat alles goed blijft gaan. en vole het verdriet echt als iemand zoiets meemaakt omdat ik zelf ook in die angsten leef, en dan komt dat bij iemand uit en dat vind ik echt verschrikkelijk :(

16. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    heel vreemd.. ze hoord je gewoon een te geven. de mijne knipte er een vanaf en de andere 2 kregen we mee.

ik ben nu weg ga even wat eten en daarna naar de sportschool, dus ben vanmiddag terug.
    doeii

17. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ik kan niet thuis op de bank gaan liggen.. moet zo gaan werken.. als ik nu een mk zou krijgen en ik vang het vruchtje op? doen ze er dan onderzoeken mee.. wat de oorzaak kan zijn?
    Vriendlief weet niet eens dat ik bloed verloren heb.. ga hem ook niks zeggen.. dan maakt hij zich de hele dag zo'n zorgen..

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Suus: Mocht je het vruchtje op kunnen vangen dan moet je dat ook gewoon doen. En altijd laten weten aan de arts (of vk) dat je t opgevangen hebt. Voor zover ik weet doen ze dan onderzoeken ermee, maar dat weet ik niet 100% zeker... (omdat t de eerste keer zou zijn bij jou..)
    Maargoed, wat ik hiervoor ook gezegd heb, ik hoop toch heel erg dat jullie beebje jullie gewoon voor de gek houdt en dan dat ie gewoon lekker aan het zwemmen is in je buik!

Hopelijk trek je t een beetje op je werk.

@Rose: Eet smakelijk en sportse!

@All: Ik ben ook weg, heb vannacht maar 4,5 uur geslapen dus ik ga even een middagdutje doen ;)

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Vanaf morgen middag tot zondag middag ligt zw pagina eruit wegens verhuizing.
    Voor degene die het nog niet wisten ;)!

20. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    goed dat je het zegt sammie dan moeten we even naar de andere site.

Deel Deze Pagina