maar je zag wel een duidelijk vruchtje. was wel erg klein.. maar 2.6 mm kan je dan niet duidelijk zien toch? pfff.. nu weet ik het niet meer
sorry als mijn reactie soms wat laat komt, maar de site doet heel vaag hier. Hij doet er enorm lang over om te posten en soms zie ik niet de achtergrond zoals het hoort enzo..
@ suus, als ik die link van sammie bekijk, staat er bij 5 weken dat het vruchtje 2 mm lang is. Dan zou je ergens tussen de 5 a 6 weken moeten zijn. Maar dat is wel een verschil van bijna 3 weken... He meid, wat vervelend dat je geen duidelijkheid hebt!
dat zou wel heel raar zijn.. 9 november was de eerste dag van mijn laatste menstruatie :S en 7 december had ik het eerste hele lichte streepje van de zw test.. zou wel heel vreemd zijn.. dus zal wel gewoon niet goed zijn dan Bij mij doet site het wel gewoon goed
Ben er toch nog even snel, we hebben net t badje even uitgeprobeerd Maar 0,26cm is echt maar 2,6 mm... Idd wat Nen zegt, 1 cm is 10mm. Bij mij was het vruchtje bij de eerste echo 6 mm. Dus al meer dan 2x zo groot als bij jou Suus. Dit formaat komt een beetje overeen met een zwangerschapsduur van ongeveer 5weken... En hoe erg het ook is, het lijkt me echt heel sterk dat je 3 weken korter zwanger bent.. Dan zou je al positief getest moeten hebben toen je ng ongi was aan het begin van je cyclus... Wat op die sites staat qua lengte klopt niet overal hoor. Dus daar moet je niet zomaar vanuit gaan.. Op onze babysite staat bijv dat onze baby nu al 7 cm zou zijn. Maar was toch echt 4,3 cm bij de echo en dat was een lengte voor een zwangerschapsduur van 11w1d. (6 dagen langer dan we dachten dus) En nu ben ik wel echt weg. *zwaai*
nee. daarna niet meer.. zal er zo misschien nog wel 1 doen.. voordat ik ga werken.. maar denk echt dat het mis gaat nu
Nog even snel Een test zegt niet zoveel op dit moment. Het vruchtje zit er nog en t lichaam denkt dat ze nog zwanger is, anders was het vruchtje er waarschijnlijk al uitgekomen Dus een test zal gewoon nog positief zijn nu... Maar of het dan daadwerkelijk nog goed zit dat weet je niet hiermee. Suus: *Knuffel*
heb test gedaan.. al naar nog geen hele minuut kei donker streepje heb foto gemaakt zo nog 1 maken na 3 minuten
ik denk dat je gewoon af moet wachten suus. meer kun je nu niet doen. voor je het weet is het weekend voorbij en dan mag je voor een 2e echo. alleen die onzekerheid is moeilijk he meid.
Even een vraagje (misschien wel een hele domme): Kun je met pco 2 eisprongen hebben op 2 verschillende dagen?