Ja ik weet dus niet waar ik verstandig aan doe. Want nu krijg ik eens in de paar maanden misschien een pijnlijke opmerking. Maar dat kan ik ze dan niet kwalijk nemen, omdat ze niet weten dat ze me er pijn mee doen. Maar als ik vertel over onze problemen en ze maken dan een keer een pijnlijke opmerking... En ik wil gewoon niet dat anderen het weten en mn ouders kunnen hun mond niet houden. Mn vader niet, omdat hij een enorme piekeraar is en dus zn verhaal kwijt moet omdat ie anders niet kan slapen en gezond leven. Mn moeder klapt altijd alles eruit zonder dat ze het door heeft (kan ze niets aan doen, is medisch) Ik ben denk bang dat ze me teleurstellen. Je krijgt toch verwachtingen wanneer je het aan mensen verteld. Dat lees ik bij iedereen die in de mmm zit. En als mensen dan niet voldoen aan die verwachtingen is dat zo enorm pijnlijk... Ik weet niet of het mij dat waard is. Nu is het voor ons ook heel pijnlijk en moeilijk alles, maar het is nog wel van ons. Niemand anders kwetst ons door dingen te doen of te laten waarvan ze weten dat het ons kan kwetsen. Pff heel lastig uit te leggen, denk ook niet dat ik het duidelijk kan overbrengen. Kort gezegd ben ik bang dat het me meer stress en verdriet zou opleveren dan steun. Maar of dat waar is weet ik dus niet.
Ik begrijp je verhaal. Dat maakt het inderdaad wel lastiger. Als ik je situatie zo lees, zou ik het misschien toch niet vertellen. Je kunt het altijd nog doen wanneer alles later nog niet loopt zoals je had gehoopt. Maar het blijft lastig. Er zijn vaak dingen in het leven waarvan je achteraf zegt "als ik dit had geweten..."
Is er nog iemand? Ik moet werken van 16 tot 20, maar heb ook echt geen zin. Als ik daar eenmaal zit, is het vaak wel goed hoor.
Suus, Je maakt vanaf de dag van de bevruchting hcg aan, als je nou een latere ei hebt gehad, heb je gewoon vroeg posi getest. Vanaf de innesteling begint het pas te groeien. Als hij pas bijv. 1 week na bevruchting is wezen innestelen (1 week na positieve test) dan kan het dat je nu 2 weken korter bent...min de 2 dagen van de echo. 8wkn+4dgn-2wkn+2dgn= 6wkn+2dgn. De Embryo is tussen de 5 en 5 1/2 week 2 mm Dan zou het wel overeen kunnen komen dat hij nu 2.6 mm is... Het is maar een theorie, en volgende week moet blijken of het klopt of niet.. * Hoe bedoel je wiskunde Nerd.. *
ik ben er nog heel even. moet zo boodschapjes enzo gaan doen en ik wil even langs de sportschool. ik ga waarschijnlijk als het niet zo duur is samen met een vriendin sporten.
waarschijnlijk iets van fitness onder begeleiding. ik ben hartpatient dus moet goed in de gaten worden gehouden.al is het maar 2 uur in de week. ben ik toch lekker bezig. en het scheelt dat ik niet alleen hoef te gaan.
Een embryo begint meteen met groeien vanaf de bevruchting hoor. Dus niet vanaf de innesteling pas. Anders kan je toch geen delingen hebben bij IVF?
Ja het is wel lekker Ik heb het ook net weer opgepakt. Merk wel dat mijn conditie achteruit is gegaan, maar nu is het heerlijk om weer te sporten.
ik ben nu zon 2 jaar gestopt met sporten. en nu ik pcos heb en in de mmm ga wil ik een beetje aan mn conditie gaan werken. alhowel bij het laatste onderzoek in het ziekenhuis voor mn hart had ik een prima conditie. voor mijn gevoel kan het alleen beter. wat doe jij voor sport?
Ik doe ook fitness en af en toe een groepsles. Bij mijn abo voor de sportschool zitten alle groepslessen incl. DUs je kunt gewoon naar een les als je zin hebt.
Vanaf de bevruchting maak je idd al hCG aan, maar dat is zooo weinig dat je nooit voor de innesteling al positief kan testen.. Vanaf de innesteling gaat de hCG aanmaak een stuk sneller en vanaf dan kan je eigenlijk ook pas positief testen. Verder groeit de bevruchte eicel al direct na de bevruchting en bestaat t al uit ongeveer 100 cellen op het moment dat het innestelt. En daarbij komt nog dat toen ik 6w3d was de embryo al 6mm was. En de lengte van de zwangerschap berekent het echoapparaat automatisch aan de hand van de lengte van de embryo. Dus je kan niet zegge ndat dat per persoon verschillend is helaas... Sorry Sam, maar die theorie gaat jammergenoeg niet op
das niet verkeerd dan. groepslessen zijn vaak wel gezellig. beter dan alleen. maar ik ga er vandoor en dan kom ik straks nog even buurten. grtz suus
Wat een goede voornemens lees ik allemaal zeg Ik ga vanavond weer zwemmen, 1e keer dit jaar weer. Ben benieuwd hoeveel drukker het is dan afgelopen jaar, want al die mensen met goede voornemens komen er nu bij natuurlijk. Mn man vond het maar vervelend al die goede voornemens, want nu kon hij niet zn normale rondjes doen op de sportschool Het zat vol met goede voorneem mensjes Succes aan alle dames die gaan sporten! Hoop dat jullie het volhouden
haha ik hoop het ook dreamer. heb niet zo'n goeie discipline als het op sporten aan komt. Maar ik dans ook 1x per week en ik fiets en loop veel op een dag, dus beweging is er voldoende Lekker dat je gaat zwemmen. DAar heb ik ook wel zin in. Maar ik moet werken helaas. Ik ga er dus ook vandoor. Ff hondje uitlaten en spullen pakken voordat ik die kan op ga. Fijne avond allemaal en tot morgen! xx
Suus, Geef de hoop nog niet op, misschien lag het verkeerd of hebben ze het verkeerd.. Mijn duimen blijven voor jullie draaien!
@Nen, hoe haal je dat geld terug dan? Heb ik nog nooit gedaan nl. Kreeg net wel een mail van ze terug dat ik deze maand het bedrag krijg teruggestort. Ik ging net naar toilet in de veronderstelling bloed te zien want ik voelde wel wat en sinds vanmorgen lichte buikpijn, maar het is gewoon een soort afscheiding. Ben ook een dagje te vroeg maar normaal krijg ik niet eerst spontaan buikpijn. Ben benieuwd wat nog volgt... of liever natuurlijk geen bloed in elk geval! Zo.... wat kletsen jullie veel trouwens! Ik zal hier 's een poging tot stofzuigen doen.