@ debby ik voel me eigenlijk best goed, wat minder zin in sex dus vriendlief is niet zo blij hihi maar dat komt wel weer. Ben af en toe misselijk maar als ik in de ochtend gewoon goed eet dan voel ik me prima, heb wel last van puistjes op mijn voorhoofd en wat op mijn borst daar baal ik wel van. En jij?
Ik heb ook last van kleine puistjes op mijn borst, maar ik denk dat het door de anti-striae creme. Ik kan niet zo goed tegen al die smeerseltjes, maar ja ik wil zo ook geen striae op m'n b(.)(.)bs Daarbij heb ik ook absoluut geen zin in sex, maar heb de aandacht juist des te meer nodig. Dat vind ik wel een lastige... Ik ben een tijdje geleden een beetje te keer gegaan dat Daan de hele tijd aan me zat te plukken maar hij wist dat ik me dan schuldig zou voelen omdat ik hem geen sex kon geven. Nou... sindsdien is de tv zijn beste vriend hoor. Ik heb het idee dat hij me nu helemaal niet meer mooi vind ofzo. En nu zegt hij tegen mij dat ik afstandelijk doe. Klinkt allemaal ernstiger dan het is hoor, maar tis wel vervelend. Maar met mijn gezondheid gaat het super! Nergens geen last van! Ik ga zo afsluiten en lekker naar huis! Heel fijn weekend meiden! Liefs Debby
heej.. Ik ben ook weer thuis.. was al kwart voor 12 klaar met werken.. toen ben ik gaan douchen en bij mijn moeder gaan lunchen.. En daarna zijn we samen boodschappen gaan doen.. bij 3 verschillende winkels :S .. maar ja dat is nu dus ook weer gebeurd.. het eten staat al lekker op nu.. lekker hutspot met rookworst! jamie!
zo ik ben er ook weer... heb wel bijgelezen. maar ja.. ben beetje moe.. iedereen die ongi is: iemand had een test gedaan met een licht streepje: uhm.. debby goed dat je baas t leuk vind verder weer k het niet meer..
Hey meiden! Ik weet niet wat jullie allemaal gekletst hebben; sorry! Ik ben vandaag heel druk geweest... Heb beneden de hele woonkamer gepoetst en hee lveel opgeruimd en daarna de voorraadkast onder de trap aangevallen met een vuilniszak Tussendoor wel heel vaak pauze moeten nemen want ik had heel erg pijn in mn rug en mn onderbuik Ook heb ik een beetje pijn bij het plassen. Ik was dus aan een blaasontsteking aan t denken dus Kimo is even langs de dokter geweest met wat urine van mij, maar gelukkig is het geen blaasontsteking! Mocht ik er maandag nog steeds last van hebben dan moet ik langs de dokter gaan. Nu ben ik eten aan t maken; lekker gestoomde aardappelen, gestoomde sperziebonen en een schnitzel En dan straks weer een andere kast uitmesten.. (hoezo ik heb schoonmaakdrang ineens )
kristel als je klaar bent.. en je hebt nog steeds schoonmaakdrang.. vraag me adres maar ff dan.. mag je je hier ook uitleven..
Ben ik weer.... hey ZP is nog in de lucht? what happend? @ Kristel: als je nou bij Gaby bent geweest en je bent nog niet van je opruim/schoonmaakwoede af, dan mag je hier ook nog even langskomen hoor enne @ de rest... ik weet het allemaal niet meer... Solly...
@ debby valt dus ook reuze mee bij jouw, over een paar weekjes gaan we weer flink van bil hihi @ kristel handig zon poetsdrang haha nog verder iets leuks gedaan? @ suus zo 3 winkels beetje veel van het goede. @ idereen die hard gewerkt heeft geniet van je weekend
Vriendlief heeft net zijn abo verlengd en een Iphone gekregen.. Weer een nieuwe gadget waar al zijn aandacht naar uit gaat
zow jeetje, wat relaxt! die tv hebben wij juist net gekocht.. Een week of 4 terug dan. @ stephanie, kan goed zijn dat je gelijk hebt hoor. Maar vind het wel relaxt dat het er nog niet uit ligt
@ rose: Ik keek net of je al gereageerd had komt Daan binnen met een vriend van hem... wij lekker aan de klets. Toen moest Daan iets doen op de comp. staat ie precies open op hett berichtje wat ik had geschreven. Voelde me eerst een beetje lullig maar hij ging me gelijk kussen geven en een arm om me heen slaan. Dus misschien is t wel goed geweest. hihihihi @ Kris: heerlijk gevoel geeft het hea?!? om weer wat in huis te doen... Vanavond doe ik niets meer. Behalve dat ik nog met m'n aardappelsalade en drumsticks bezig ben maar morgen ga ik weer verder met t opruimen. Er moet ook nog een la uitgezocht worden die vol ligt met papieren. Pfffff Morgen trouwens ook de was opvouwen en misschien strijken, je kleding blijft toch mooier hea! @ Nen: leuk al die gadgets, allemaal afleiding! Hij moet aan de klus hoor die vennt van jou
zow het eten is klaar hier. We eten lekker frietjes, had ik zo'n zin in! Fijne avond meiden. Ik weet niet of ik morgen tijd heb om langs te komen, want moet eerst de hele dag werken en 's avonds nog weg. Maar ik probeer wel langs te komen Doeg!
Wij hebben hier ook frietjes gegeten! Waren pas laat thuis. Alleen kregen we dit x wel erg veel dus de hond zat ook goed en de rest maar weggegooid. Straks nog op verjaardagsvisite. Hier veel buikpijn maar geen bloed. Ben benieuwd! Ik heb ook bijna een nieuw abbo nodig... 'k Zal me er nog keertje in verdiepen wat je er allemaal bij kunt krijgen.
hallo meiden , ik heb vandaag een ovulatie test gemaakt en heb ik een rood streepje gezien. de foto is in zwangerschapstesten album
zo even vanaf de iPhone van vriendlief toch wel erg leuk dat ding! @ martsje welk album bedoel je? @all, vriendlief zei net dat mijn borsten groter zijn geworden.. Nu vind ik het nog spannender om morgen te testen!
Dames, weer eens een fijne vraag van oma Ik heb na het klussen nog nooit iets van eggwhite gezien, maar vanavond dus wel. Nu weet ik dat sperma op eggwhite kan lijken, maar in hoeverre lijkt het dan echt op eggwhite? Ik twijfel namelijk of het dus sperma was of eggwhite. Heb echt geen flauw idee of ik in mn vruchtbare dagen zit en als het eggwhite zou zijn heb ik tenminste een indicatie, dus vandaar mn vraag.