Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. martsje

martsje Lid

7 jan 2009
    12
    0
    0
    Skulenboarch
    Die van mij is onregelmatig, het is afwachten bij mij

2. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hoi hoi

dreamer hoe is het met je? spannend bijna de 16e! ik duim echt voor jullie!

iedereen hoe is het met jullie ik heb echt niet alles terug gelezen want dat is me teveel. ik ben ook veelste weinig op het forum.

ik moest donderdag naar de gyn gewoon voor controle en ik zou dan provera krijgen omdat ik nog niet ongi ben en toen zei e gyn laat ik maar ff een echo maken en toen zei ze HE een heel groot EI! NEEEEE echt ongelooflijk ruim 17 mm. had ik en zij dus ook echt niet verwacht. een spontaan ei is me nog nooit overkomen. ik zag het al helemaal niet meer zitten. en ik moest vanmorgen dus terugkomen voor een echo om te kijken of ie weer wat gegroeid is en ja hoor ruim 20mm! ongelooflijk. ik krijg dit weekend dus een eisprog en het mooie is mijn baarmoederslijmvlies is ook heel dik! dus we hebben eindelijk een kans!
    ik ben helemaal hyper!

3. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

flink aan de klus dan maar t weekend agneta!
    hoop voor je dat t lukt deze maand!

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

Ehm, wat is er ook alweer gezegd allemaal... :(

@Dreamer: Ik heb echt geen idee hoe je dat uit elkaar houdt na het klussen... Ik zag eigenlijk al bijna nooit eggwhite bij mij en als t er was was het echt minimaal.

@Sam: :( Wat erg dat je zo heftig ongi ben.. Ik zou idd maar eens gaan vragen naar op zn minst pijnstillers. Ik kreeg Diclofenac en die had ik de eerste 3 dagen van mn ongi ook echt nodig.
    En ik zou als ik jou was ijzertabletten gaan slikken tijdens je ongi, als je dat nog niet deed.
    Als je zoveel verlies hebt kan je echt ijzertekort krijgen
    Ik hoop dat t snel over is! *knuf*

@Sterretje: 11dpo al? Dat gaat idd snel he :D
    Voel je al iets? Of denk je dat t niet raak is?

@Suus: Ik zou dat echt niet kunnen nu he als ik in jouw situatie zou zitten, babykamertje ophalen....
    Knap dat je dat zo kan..
    Ik hoop echt dat je m over 7 maanden gewoon lekker kan gebruiken!

@De rest; ik zal wel genoeg meiden vergeten zijn; sorry!

ik heb zelf eigenlijk niet zoveel te melden, behalve dat ik helemaal gestoord word van de jeuk :( Mn rug, schouders, buik en borst jeuken echt als een gek steeds en wat ik ook doe of smeer, niks helpt :(
    Weet iemand hier misschien wat je ertegen zou kunnen doen?

5. gaby1986

mijn wasmachiene is nog steeds bevroren.. ben benieuwd hoe lang t duurt voordat die t weer doet..
    misschien moet ik hem gewoon zonder waspoeder aanzetten.. of is dat slecht?

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    gaby: je kan hem toch niet aanzetten als je water bevoren is of ben ik nou gek? ik zou hem niet aanzetten want dan ben je snel van je spullen af hoor....

ik ga erweer vandoor...schaatsen met pa en ma en vriendlief...

oh agneta: je moet inderdaad vaker komen joh

:whistle::whistle::whistle::whistle::whistle::whistle::whistle::whistle::whistle::whistle::whistle::whistle::whistle::whistle::

7. gaby1986

k moet ff klagen...

we hebben in ons huis,.. een slaapkamertje wat ooit een badkamer word.. nu stond daar nog een grote kast.. die we kwijt wilden.
    joey en jasper gingen nu dus die kast uit elkaar halen... moet ik komen kijken.. hebben ze er een hele muur uitgesloopt.. met t motto.. we wilden zien wat erachter zat.. en word toch ooit badkamer..nu heeft die kamer.. dus een muur die gesloopt is.. en we hebben voorlopig geen geld voor een badkamer.. :(
    t ziet er niet uit.. zeg ik er iets van.. zeggen ze .. je komt toch nooit op die kamer..
    maar ja.. de gedachte al dat nu in die kamer een muur weg is.. en weer allemaal zooi op de grond ligt.. terwlijk ik die hele kamer op had geruimt..
    ach ja... k zag wel weer overdrijven ofzo..

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Lekker is dat! Zou ik ook even knap sjaggie van worden!

'k Heb hier net 2 testen gehaald. Volgens mij zijn die 2 voor 5 euro niet meer te krijgen ofzo bij de Kruidvat. Heb er nu 2 voor 10 euro.
    Morgenvroeg ga ik testen als ik in tussen niet ongi word.

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @gaby,m nee daar zou ik ook niet vrolijk van worden hoor meis, helemaal niet leuk al die troep, en zeker niet als je voorlopig ook geen geld hebt om er wat aan op te knappen, hadden ze die muur beter kunne laten zitten, allemaal werk voor niets voor jou weer, en een lelijk gezicht ook nog eens!

@agneta, waauw!
    Wat goed zeg, hoe is het mogelijk he, wel toevallig precies op tijd bij de gyn dus!
    Nou meis, benut je kans heel goed deze keer he!
    Ik ga heel hard voor je duimen, ik hoop het toch zo voor jullie!

@red spannend morgen testen, nog geen ongi is een heel geod teken hoor!

@kristel, oh wat rot al die jeuk, ik heb helaas geen idee wat je er aan kan doen meis, sorry!
    Ja gaat snel opeens zo he
    Heb geen idee eigenlijk deze maand, voel helemaal niets moet ik eerlijk zeggen!
    mijn (.)(.) doen niet zo zeer als normaal voor mijn ongi, maar weet niet meer hoe dat wel was toen ik zwanger was
    Ook heb ik als enigste geen plekjes op mijn gezicht wat ik normaal wel heb als ik ongi ga worden, maar het duurt natuurlijk nog 3 dagen als het goed is, dus dat kan nog komen
    Maar durf er deze keer niets over te zeggen, kan beide kanten op naar mijn gevoel nog!

10. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @gaby: en wat zat er achter die muur dan? beetje raar van joey
    @iemand waar de ei erbij aan kwam: JEUH! :D
    @all: kamertje halen was heel dubbel.. maar wilde dit kamertje zo graag.. dus tja.. als het mis mocht gaan staat het ok de toekomstige babykamer en dan kom ik daar gewoon niet meer.. tot ik weer zwanger ben..
    We gaan zo de meubels in elkaar zetten

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    Dit is de foto van de echo

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    suus: dat is inderdaad klein zeg...maar kan het niet zo goed zien...heb je niet een grotere foto?

gaby: ja wat zat er achter de muur dan? zou ik ook niet tof vinden hoor als ze de hele muur weg halen...wanneer staat de badkamer op de planning dan want als er een kleine komt gaat je geld daar weer naar uit... klinkt nu al een 10 jaren plan.

zo schaatsen was leuk....wel kkkkkkoud.....(ja ik ben een kouwkleum ik weet het) ben gelukkig niet gevallen....ben nu aan het opwarmen met een warme chocomel...strakkies komt mijn pa nog wat klusjes in huis doen en mijn ma en vriend zijn aan het lopen naar huis....helemaal gek geworden hoor die twee....

13. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
  14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Gaby: Zo lekker dan... Daar ben je mooi klaar mee :( Waarom hebben ze dat nou eigenlijk gedaan? Je weet toch wel wat er achter een muur zit of niet dan? :(

@Suus: Ik zie het jammergenoeg ook niet zo goed op deze foto... Kan je m misschien toch even in je album zetten ofzo dan kunnen we m nog uitvergroten door erop te klikken...

@All: Ik heb me ingeschreven voor een nieuwe studie :) Die duurt 3 jaar en het zal vooral thuisstuderen zijn waarbij je 12x per jaar op een zaterdag bijeenkomt voor praktijk. Prima te conbineren dus met de kleine :D
    Het is een opleiding tot Fytotherapeut wat, makkelijk gezegd, Kruidengeneeskunde inhoudt.
    Als ik ermee klaar ben zou ik aan huis (of buitenshuis natuurlijk) een praktijk mogen beginnen en mensen dus behandelen dmv kruiden. Soort van homeopathie is het.
    Ik kan niet wachten tot ik mag beginnen :D (September dit jaar wordt t pas ;))
    Ben zelf in mn vrije tijd al heel erg met kruiden altijd bezig, maar ik heb nooit geweten dat er een opleiding voor was.

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Zo ik heb onze slaapkamer weer schoon en boven gezogen. Beneden is ook alles gezogen en gedweild en de wc gedaan.
    Dat kan er wel weer even tegen! Maandag waarschijnlijk weer aan't werk, dan komt er vast ook niet zoveel van.

Zal zo maar 's even eten gaan koken.
    Knap hoor Suus dat je wel gewoon doorgaat met je dingen enzo!

16. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ach.. wat moet je anders.. als het mis is dan willen we toch weer zo snel mogelijk opnieuw beginnen.. hoop alleen niet dat we dan weer 9 maanden moeten wachten..

17. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Hierbij de echo van Suus:

http://i18.photobucket.com/albums/b131/ ... 1231602047

Als het goed is is nu wel groot.

Suus zoals ik al zei erg klein, heb mijn echo's erbij gepakt en Jayden was met 6 weken 5 mm en Lindsey was met 6,5 weken 6mm.
    Jou beebje is dus daar de helft van... Maar we blijven duimen tot dinsdag en wie weet zijn de wonderen de wereld nog niet uit :)

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @suus het kindje lijkt heel erg klein ja, maar geef de moed niet op, wie weet heb je een heel klein wonderkindje in je buik zitten!

@kristel, wat leuk dat je een nieuwe studie gaat doen zeg!
    Je weet altijd een hoop van dei dingen af, dus vind het wel heel erg bij je passen!
    Ehm herinner me opeens dat je toch eigenlijk een andere opleiding zou gaan doen, weddingplanner of iets in die richting?
    Dat ging niet meer door zeker dan?

@bos, brrr een tijd schaatsen is zeker koud, lekker warme chocolade melk, dat helpt altijd!
    Fijn da tje niet gevallen bent trouwens, want dat doet heel erg zeer
    (en ik kan het weten helaas :cry: )

19. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Suus,

Heb je echo bekeken, en het lijkt net of de staaf waar ze de echo mee maken niet dicht bij genoeg was...
    Mocht het niet zo zijn, ziet het er niet goed uit..
    Geef in iedere geval de moed nog niet op!

P.s. Sammie88 hier ;)

20. gaby1986

zo ben er ook weer.. joey is nu aan t koken..
    rachel en jasper komen zo eten..

we gaan langzaam aan toch maar beginnen aan de badkamer.. dus nu mogen alle muren eruit..en de vloer.. een gaan we stap voor stap maar es beginnen... de badkamer meubels enzo.. het duurste dus.. ja daar moeten we maar wat langer op wachten dan..

Deel Deze Pagina