Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Thnx natassie

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    graag gedaan

3. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    ja idd

wie weet hebben we nog wel bij elkaar ops chool gezeten hahaha ;)

ja getrouwd zijn is echt super, we woonde ook nog niet samen maar bevalt supertjes! en jaar vliegt voorbij

4. Eva R

Eva R Niet meer actief

balen zeg natassie.. dikke knuf :)

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Natassie ik heb tranen in me ogen
    Wat klote voor je!
    Had er nog zo op gehoopt voor je, je hoort vaak van die goede verhalen!

Meissie als je wilt praten dan weet ej me te vidnen he!

Laat je maar lekker verwennen door je ventje!
    Vind eht echt heel erg voor je!

Toch morgen nog afwachten hoor, je weet maar nooit!

Dikke knuf!

6. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @deboraH, elke dag klussen nu al vast hoor, kan nooit geen kwaad!
    Ook hoeft dat niets te beteken dat je het dan te vaak doet!
    Wij hebben elke dag of soms om de dag geklust, en kijk maar eens wel mooi zwanger door geworden!

Dus wij gaan het deze maand ook zo weer doen!

7. Niet meer actief

Ok, dat wordt snachts wakker worden voor mij..
    Vriendlief heeft nachtdiensten tot 3 uur :(

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ja ik zelf heb echt waar nu een hele heftige pijn..
    net naar de wc en verloor echt onwijs veel bloed dus ik weet gewoon voldoende.. me heupen en rug doen zoveel pijn echt als ik ga staan doet het gewoon pijn.. lig nu hier op de bank met me laptop maar ik kan bijna niet lopen doet gewoon zeer.. :( en me buik ook niet normaal pfff dit is echt klote wist niet dat het zo heftig was... dat er zoveel pijn bij zal zitten met me rug en heupen :(

sterretje je bent een schat echt waar... dit is gewoon pijnlijk...

en de opmerking wat debora net tegen mij zei op msn doet me ook pijn.... maar daar sta ik maar boven zijn helaas veel mensen die iemand kwetsen zonder 3 keer na te denken:(

morgen de huisarts bellen en het maar doorgeven dan... beniuewd wat hij verder gaat zeggen

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey dames :)

Het is me even te veel om bij te leen allemaal, maar heb een paar pagina's wel gelezen en hier dus even wat reacties:

@Dreamer: Dat kan dus wel 5 maanden duren voordat een jurk klaar is? :eek: Dan zou ik snel moeten gaan kijken voor eentje! Wat betreft ondergewicht, heeeeel zwaar ondergewicht heeft pas gevolgen voor zwanger worden. Maar dan word je ook niet meer ongesteld, dus het zal geen problemen moeten geven bij jou :)

Ik heb het zelf ook, kom heel moeilijk aan, ben er zelfs een jaar voor bij een dietiste geweest en ben toen ook wat aangekomen :D Alleen zal nu heel veel er weer af zijn door het slechte eten hier! Eet elke dag bijna alleen maar droge rijst omdat ze niet kunnen koken hier :(

Tips waren bijv: Als je een toetje eet (yoghurt of vla ofzo) een beetje ongeklopte slagroom erdoorheen doen, proef je niks van! Ik moest 4 a 5 broodmaaltijden per dag eten. Buitenlandse kazen eten zoals brie en paturain bijvoorbeeld.

Hoe gaat t eigenlijk met je? Heb je het idee zwanger te zijn?

@Natassie: HEEEEYY hoe was je vakantie? Ik zie net dat je een vmk gehad hebt :( Echt heel erg klote voor je meis :( Vanuit Egypte een dikke knuffel voor je!

Verder ben ik eigenlijk alweer alles kwijt nu :( Dus sorry aan degenen die ik nu vergeten ben!

@All: Mijn ovutest was vandaag weer een stuk donkerder dan de afgelopen 2 dagen! Ook blijft het zeurderige gevoel in mn baarmoeder en onderrug aanhouden, heb ik veel witverlies en pijnlijke boobs... Dus ik denk toch echt dat ik weer zwanger ben!
    We gaan morgenavond weer naar huis en komen dan 's nachts om 3 uur ong thuis, ik ga dan meteen een test doen en dan laat ik het meteen weten :D

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Heel verhaal getypt, is ineens de site niet bereikbaar. *zucht*

Maar heb mn laptop weer terug :D
    Alleen zit er nu geen anti-virus meer op :(
    Iemand enig idee welke goed (en gratis?) is?

@Ryanne: hoop dat ze je in het ziekenhuis van de buikpijn en misselijkheid af kunnen helpen!

@Debora: ik vind hem zo goed als positief hoor :D
    Hij moet even donker of donkerder zijn dan de controlestreep en dat issie zo goed als!
    Deze week zal je ei zeker wel komen :D

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Btw @ Debora:

Het kan ook zijn dat je wel een eisprong hebt snel, maar dat je te weinig LH aanmaakt om zo'n ovuest posi te laten worden!
    Je hebt ook hele gevoelige ovutesten van sensitest voor dat soort gevallen. Dus misschien is dat een optie om eens te proberen de volgende keer?

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Natas: ow jee, ruzie?
    Ik vind het echt rot voor je.
    Mijn mk leek het wel alsof ik weeen had (voor zover ik dat kan weten natuurlijk)
    Echt zoveel pijn dat ik moest puffen over een stoel heen.
    Ik vrees dat het idd einde verhaal is voor je zwangerschap nu :(

@Kristel: nee nog altijd niet het gevoel zwanger te zijn!
    Voel zo af en toe wel dingen hoor, maar schuif het af op niks.
    Dek mezelf denk in voor een pijnlijke teleurstelling.

Ohhh gewoon weer zwanger waarschijnlijk jij!
    Ik ga zooo voor je duimen dat het zo is en dat het nu wel goed blijft gaan :D
    Vrijdag ga je testen toch?

Ik ben nog gewoon uit mezelf ongesteld geworden, dus dan zal het idd wel meevallen.
    Klinkt heel logisch allemaal.
    Vergeet eigenlijk op mn vraag bij de vk te kijken, zo even doen.
    Maar nu zowel jij als Desiree zeggen dat het geen kwaad kan nu ben ik wel wat gerustgesteld :D
    Tnx!
    Ik eet nu al 3 broodmaaltijden per dag om aan te komen, maar dat brood gaat me wel tegenstaan hoor :(

Geniet nog maar lekker van de laatste dagen vakantie meis :D

13. Niet meer actief

@dreamer: Doet me goed om te horen, had de moed al opgegeven. haha

Even voor de duidelijkheid, ik kan me niks herinneren wat ik gezegd heb waar iemand gekwetst door kan zijn hoor. En zolang diegene dat niet tegen mij verteld, zal ik ook niet weten wat het zou moeten zijn.
    Maar ja, bij deze excusses voor.... tja weet ik niet.
    Heb in ieder geval nooit iemand willen kwetsen

14. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    zal het maar weer herhalen voor je
    dat je zegt ...
    maar,... het is beter dat het nu gebeurd dan weer met 9 weken he

weet je hoe pijnlijk dat is om te horen...
    het is voor mij net zo erg om het nu te weten als met de 9 weken... maar weet je klinkt hard vaak moet je het zelf mee maken wat ik niemand gun! wil je het kunnen voelen en begrijpen.. dan weet je dat zo opmerking hard is en iemand er heel veel pijn mee doet....

voor mij doet het net zoveel pijn als teon met de 9 weken.. voor mij komt het over van wees blij... blij hoe kan je nu blij zijn?

maar verder ga ik er niet meer overin... dan weet je dat heb wel wat anders aan me kop dan de vervelnde nare opmerkingen want ide kan ik ondertussen wel al....

15. Niet meer actief

Bij deze excusses meid.
    Ik heb het ook meegemaakt, en die gedachte heeft mij toch diep van binnen goed gedaan. Dat dat voor jou anders over komt weet ik ook niet van te voren. En ik heb niet gezegd dat je blij moet zijn of dat het minder erg is dan met 9 weken.. Alleen dat het beter is. Dat is iets anders.
    Het is nog steeds erg en pijnlijk. Dat weet ik. Het is alleen erg jammer dat je dit niet zei op msn en mij eerst zwart moet maken op een publiekelijk forum, voordat ik uberhaupt weet wat ik fout heb gedaan.

Maar goed. Ik hoop dat je het zo begrijpt. Mijn excusses zijn netjes aangeboden en ik meen ze. Het is nooit zo bedoeld, zoals het bij jou over kwam.

Maar verder ga ik niemands zijn dag verpesten met een meningsverschil, het blijft een forum waar je gezellig kletst..

16. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik ben verstandig en zwijg verder maar :-# weet je wat allemaal
    vergeet wat ik gezegd heb... laat ook maar okee...
    ga even liggen nu....
    ben dr zo maby weer
    fijne avond anders allemaal verder

17. Niet meer actief

Sterkte nog meid

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Natassie: Ja het doet altijd pijn.. Mensen zeggen tegen mij ook vanalles, maar die weten niet hoe het is. Heel veel sterkte iig en nogmaals een dikke knuffel voor jou!

@Dreamer: Jaaahh ik denk zelf ook weer zwanger te zijn! En ik heb het elke keer dat ik dat dacht goed gehad :p En de ovutesten liegen niet ;)

Ik snap heel goed dat die broodmaaltijden je neus uit komen! Maar saucijzenbroodjes zijn ook heel lekker ;) En daar kan je ook goed vaan aankomen hoor! En tosti's met heel veel kaas :D

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Hou het erop dat Debora het goed bedoelde Natas, ze heeft je echt niet opzettelijk willen kwetsen.
    Tenminste, dat is wat ik zo lees hier.

20. Niet meer actief

Dank je dreamer.

En kristel, ik hoop echt voor je dat je weer zwanger bent.. 4x achter elkaar... jeetje jullie zijn erg vruchtbaar ;)

Deel Deze Pagina