Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ik heb nog even een vraagje

@kristel (misschien weten andere het ook)
    wat voor gel of lotion moet j gebruiken bij een angelsounds?

ik kan er deze week een overkopen en wil het over een weekje eens proberen als ik richting de 10 weken ga. maar weet neit welke gel ik moet gebuiken.

2. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @rose: ik weet niet welke gel.. kristel heeft het er wel over gehad maar ik ben het vergeten.. wel handig als je zo'n ding kunt over kopen.. scheelt toch een hoop geld..
    @knaboor: balen dat je een nega test hebt.. en balen van je spierpijn :p maar da is een beetje je eigen schuld he :p
    @gaby: werkt de wasmachine nog niet :S hoe kan dat nou? er staat daar toch een kacheltje! :S
    @red: jammer zeg :( dat je ongi doorzet :( misschien volgende maand meer geluk?
    @bos en dreamer: hoe is het met jullie?
    @all:De baby kamer is nu helemaal in elkaar gezet.. ZO mooi! ga nu even foto's maken.. en op mijn site zetten :p

3. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo ben er weer..

suus: de kans is groot dat er iets kapot is gevroren in de wasmachiene...

4. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ik kan nog steeds op het forum..! wie nog meer?

5. gaby1986

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik een poosje geleden niet.

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Volgens mij had ik m'n ei ook 2 dagen later dus dan zou 't kloppen met het feit dat ik nu ook 2 dagen later ongi word.
    Zal er komende maand ook 's goed opletten wat m'n lichaam allemaal doet.

'k Ben benieuwd wanneer m'n werk belt. Had verwacht wachtdienst te krijgen voor komende nacht. Niet dat ik daar zin in heb.... haha!

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Hé kan weer op het forum...

Red88,

Balen meis dat je ongi bent geworden!

Hier was het een geslaagde dag, wel erg koud maar super gezellig!

Op de terug weg zagen we nog wat raars op de autoweg!
    Een vrouw die haar man/vriend (achter het stuur) zat te pijpen!
    En slingeren!
    Daar reden wij de hele tijd achter, er was een lange rij en je mocht op die weg niet inhalen..
    Ze bleef maar doorgaan ik dacht echt meid doe eens normaal...wacht tot je stilstaat of doe het thuis...

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hihi!

Mag ik trouwens weer op de lijst? Ik verwacht m'n NOD 9 februari, 4e ronde.

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen

Zwangeren

30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 van een prinsje!
    17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje!
    10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009
    04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 14 juli 2009
    18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 2 augustus 2009
    23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 4 augustus 2009
    08 dec Bos, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 augustus 2009
    11 dec Suus1987, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009
    12 dec Rose, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 18 augustus 2009
    21 dec Stephanie87, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 31 augustus 2009

NOD lijst

December

22: Agneta, 4e ronde met Clomid
    27: Gaby1986, 8e ronde

Januari

03: Knarboor, 2e ronde met Clomid
    14: Sterretje08, 8e ronde
    25: Dreamer83, 9e ronde

Februari

09: Red88, 4e ronde
    12: Sammie88, 7e ronde

Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Wat word de lijst kort... :sad:

Maar ook weer goed dat er veel zwangere meiden zijn :smile:!

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Zo, ik kon de hele dag niet op het forum komen... Dacht eerst dat ze aan t verhuizen waren, maar niet dus :(

Maarja, nu heb ik mn tijd maar besteed aan het pimpen van de babysite :p

Ik ga weer eventjes tv kijken en daarna terug lezen en reageren!
    Tenminste, als ik zometeen ook nog op het forum kan komen ;)

13. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @sammie: whahaha :p een vrouw een vent aan het pijpen.. best eng eigelijk.. erg gevaarlijk.. Ik had echt een keer flink getoeterd..! :p
    @red: ik hoop niet dat je gebeld word :p en nog even lekker vrij bent :p
    @all: vind het ook maar vaag.. ik kon al die tijd gewoon op het forum komen.. dus snap niet dat sommige dat niet konden.. vaaaaag.. :S
    Ik begin nu echt zennuwachtig te worden voor dinsdag.. Misschien dat ik daarna ook weer op de nod lijst kan :( .. maar hoop eerlijk gezegd gewoon bij de zwangeren te kunnen blijven..

Ik moet morgen werken.. moet van 7.30 tot 9.00 bij mij vaste werk.. dan van 8.15 tot 13.15 invallen op een lokatie in een ander dorp :S vind ik knap.. kom dus zeker te laat :p En daarna moet ik weer terug naar mijn eigen werk.. daar van 14.00 tot 15.00 mijn groep poetsen en daarna van 15.00 tot 18.00 gewoon weer BSO! :p druk dagje dus..
    Zit te twijfelen wat ik zal doen.. dinsdag heb ik die echo.. rond 12 uur.. en daarna moet ik van 3 tot half 6 werken.. maar als het slecht nieuws is zal ik daar niet echt zin in hebben.. maar weet niet of ik nog vrij kan krijgen.. wil eigelijk gewoon werken en niet lastig voor ze zijn.. Wat zouden jullie doen?

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nou, er is niet zo heel veel blijven hangen jammergenoeg...

@Red en Knarboor: balen dat jullie nega getest hebben :( Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben! (met een positieve test natuurlijk :))

@Rose: Je kan gewoon huidolie gebruiken hoor, doe ik ook! Is een stuk goedkoper dan zo'n gel en het werkt prima :)

@Suus: Ik wet niet of ze op je werk weten dat je zwanger bent? Anders is het misschien een idee om het toch te vertellen en te vertellen dat jullie nu in een hele stressvolle situatie zitten. Dan kunnen ze er rekening mee houden.
    Als je het niet wilt vertellen dan zou ik me gewoon ziek melden.
    Niemand hoeft dan te weten hoe het echt zit toch?
    Ik zou alvast echt niet gaan werken als ik slecht nieuws zou krijgen...

@De rest: Sorry aan wie ik vergeten ben!

Gisteren hebben we weer even de AngelSound gebruikt en ons kindje ligt alweer wat hoger dan een week geleden :D Nu al ee nstuk boven het schaambeen uit. Ook klonk het hartje al duidelijker dan vorige keer, veel helderder.
    Ben echt blij :D

15. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    hallo meiden,

Ik kon gister ook helemaal niet op het forum, gek hoor!

Heb om 10 uur nog ewel even gespeikt, maar niet gereageerd, dus dat doe ik nu nog even!

@knarboor, balen dat je test negatief was
    Het kan ook nog zijn dat je wel een ei gehad hebt, maar laat positief test he
    Maar ik zou als ik jou was de gyn maar even bellen ja!

@suus, uit ervaring weet ik dat je daarna echt niet kunt gaan werken hoor, als je slecht nieuws hebt gekregen
    Ik zou me ziek melden als ik jou was, en anders als ze het wel mogen weten het vertellen, want onder die omstandig heden zul je niet willen werken!
    Maar ik hoop natuurlijk dat je gewoon wel kunt gaan werken en je juist heel geod nieuws krijgt!

@red, balen dat je toch ongi bent geworden meis, echt vervelend!

@kristel, geod dat jullie het hartje hebben gehoord joh, zo kun je het wel allemaal geod bijhouden waar de beeb ligt enzo, leuk!

@sammie, mooi dat je een leuek dag hebt gehad, wat een leuke mensne ben je trouwens onderweg tegen gekomen haha

Hier heel slecht geslapen vannacht vandaar dat ik ook al zo vroeg hier ben, zat echt te wachten op de wekker terwijl ik normaal niet uit me bed te branden ben

Nou ik ga maar eens naar me werk, fijne dag allemaal!

16. gaby1986

goedemorgen allemaal

ik heb gewoon al die tijd op t forum gekunnen.. :(

vandaag werken van 8.00 tot 18.00 lange dag dus.. tot vanavond..

17. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ik weet niet of ik zomaar vrij kan krijgen.. ik werk namelijk op een bso en morgen heb ik samen met mijn collega 20 kinderen op de groep.. kan hem moeilijk alleen laten met 20 kinderen.. of ze moet nog inval kunnen regelen.. ik zal straks eens kijken.. maar ik ben bang dat ik mijn leidinggevende en haar assistent niet meer zie vandaag

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey meiden!

Zijn we nu verhuisd? Ik had wel een andere lay-out verwacht ofzow... maar het ziet er allemaal erg vertrouwd uit.

Zaterdag wilde ik enorm veel doen, maar daar is niet veel van terecht gekomen. :( Ik heb bijna de hele dag geslapen. Om 15.00uur wist ik mezelf naar de supermarkt te slepen om nog wat boodschapjes te doen voor het weekend, daarna de was opgevouwen en verder neits meer. :oops:
    Gisteren zijn we naar de zwarte markt geweest, altijd erg leuk! Je wordt er alleen zo hebberig van. Daarna zijn we bij Daan zijn ouders geweest, we hebben een super lief slaapzakje gahad voor de beeb! Toen belde mijn vader en zijn we daar nog maar even langs geweest. Zijn we gelijk blijven eten, ze hadden verse zalmforel. T was erg lekker en super gezond natuurlijk.
    Vanmorgen kon ik echt m'n bedje niet uitkomen, ik lag zo lekker en volgens mij lag Daan ook te lekker om maar een oog op te tillen. hihihi :D Was dus een beetje te laat en ik had geen zin om op te schieten ben toen maar met de auto naar m'n werk gegaan. Enorme file natuurlijk! hahaha :) Ach ben nu zo'n 10 min binnen, nog best op tijd toch...

Hoe gaat t met jullie? Ik las 2 nega testen Red en Knarboor.... Balen meiden!
    Kris: Wat gaaf dat je het hartje al zo goed kunt horen! en de beebiesite opgepimpt lees ik! Ik ga zo even kijken. Ik had ook gezegd meer foto's er op te gaan zetten maar dat is er niet van gekomen. :(

Nou... ik ga maar eens aan t werk. :)

Liefs Debby

19. goedemorgen all,

@ negatieve testers wat balen zeg! Vind dat er wel weer rose bij mag komen deze maand.

@ Rose ik heb zo'n fles gel erbij gekregen wat ze bij de gyn./verlos ook gebruiken.
    Maak je je wel geen zorgen als je niets hoort? Wij hebben gister pas voor het eerst iets gehoord. Achteraf bleek dat we het al vaker gehoord hadden maar heb een doppler met zo'n schermpje en dat gaf nooit een hoge hartslag aan. Nu ben ik erachter gekomen dat als je het ahrtje gevonden hebt, je harder moet duwen. Snappen jullie het nog? ;)

@ Suus als je kunt ruilen of vrij krijgen zou ik dat zeker doen. Mocht het echt niet in orde zijn heb je wel ff tijd voor elkaar nodig want je wereld stort op dat moment ff in.

@ Gaby wat een geduld heb je zeg. Dat het maar snel de 20 wordt.

Is er iets veranderd op t forum? Geloof t niet he? Kon er gister de hele dag iig niet op.

@ rest sorry als ik iemand vergeten ben.

Fijne dag allemaal

20. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    goedemorgen meiden

ik heb om 12 uur een telefonische afspraak bij de gyn dus weet dan meer

kga nu ff werken doeidoei

Deel Deze Pagina