Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Oehhhhh lekker. Wij gaan zaterdag pannenkoeken eten. hihihi :) Een vriendinnetej komt dan gezellie langs en maybe mijn zus ook nog! :D Heb er nu al zin in.

Ben je trouwens wel weer helemaal beter? Of nog niet echt?

2. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @sammie nouja zeg :S haha raar mens. doe je toch niet op zo'n weg waar je mensen op houdt.

@kristel whoehoe de eerste 12 weken zitten erop! je site is mooi geworden en ook de mooie trouwfoto's staan erop zie ik.
    wat voor programma gebruik jij om foto's te bewerken enzow? ik wil namelijk ook eens een leuk programma kopen.
    hoorde dat je met een psp ook heel leuk foto's kunt bewerken.
    deed jij de eerste keer de angelsound gebruiken met een volle blaas?

@suus ik hoop ook gewoon dat je bij de zwangere blijft.
    maar als je dinsdag slecht nieuws krijgt ja ik weet niet, ben je iemand die dan de ttranen voor zoch kan houden en het fijn vind om afleiding te hbben of gewoon onder een dekentje this op de bank kruipen, het is nogal wat als je zoiets te horen zou kunnen krijgen hoor. onderschat het niet.

@debby klinkt lekker zo'n weekend en heerlijk sid at he zo'n zwarte markt. :D blijf ook altijd maar kopen en kopen.heb gewoon morgen de doodnormalen haha zal ook wel goed zijn denk ik. maar zal de tip onthouden.
    pannekoeken je brengt me op ideeen :D

@knarboor succes met het telefoongesprek

met mij gaat het ook af en toe wat minder heb ontiegelijke buikpijn (darmen) kan moeilijk naar de wc dus ga aan de vezels. hopelijk wekt het snel.
    ga waarschijnlijk morgen avond die angelsound overkopen bij die vrouw.
    mijn achterachternicht ofzow die is nu ook zwanger :D zij is uitgerekend op 16 juli. we heben in september een familiereunie van de indonesiche kant (heel gezellig dus) en dan zullen we er allebei zijn met 2 kleintjes hihi. vind het echt leuk.

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    ´k Ben alleen nog verkouden. Af en toe ook hoesten enzo. Maar zal wel een keer overgaan. M´n man begint nu ook verkouden te worden dus een gezellige boel hier!

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Allemaal aan de Angel Sound... ik weet het nog niet. Ik heb zoiets van... zolang ik niet weer bloedverlies krijg en dat soort enge dingetjes zal het wel goedzitten en dat maakt de momenten bij de vk ook extra leuk. :) Daarbij kunnen we het geld hard genoeg gebruiken! :) We willen nu een behoorlijke pot achter de hand hebben ivm als Daan een slechte maand heeft met zijn zaak.

We zijn een luxe leven gewend dus dat wordt afkicken! :( hahahaha :) We hebben het er voor over hoor!

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

@Bos: Hopelijk voel je je vandaag beter :)

@Sammie: Balen dat ze de uitslag nog niet hebben.. Hopelijk hebben ze t vanmiddag!

@Debby: Leuk, naar de zwarte markt geweest :D Ik wil daar ook wel weer eens een keertje heen. Maar dan laat ik me pinpas thuis en neem ik echt een vast bedrag me at op mag, anders komt het niet goed :)

@Rose: Ik gebruik Photoshop CS3, dat is de nieuwste versie als ik t goed heb.. Maargoed, nieuwe versie heb je niet per se nodig om dit soort dingen te maken.
    Je kan het het beste gewoon downloaden, zo goedkoop is PS namelijk niet ;)

Verder gebruikte ik de Angelsound met een volle blaas, maar ik begin nu te merken dat dat al niet meer helpt. Zaterdag met een volle blaas kon ik t hartje niet vinden. Toen ben ik even naar de wc geweest en toen kon ik het wel vinden daarna :p
    Het verschilt echt per persoon en per keer, dus je moet zelf maar even kijken wat voor jou dan het beste is :)

@All: Ik ben moe! :(

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

ohhh jakkie! Nou hopelijk zijn jullie beide snel helemaal beter!

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Debby: Wij moeten ook afkicken hoor ;) Of nouja, moeten.. We willen het. We geven zoveel geld uit elke maand, dat is gewoon belachelijk :( Dus we hebben nu echt strenge regels voor onszelf opgezet; zoveel mogen we uitgeven en meer niet.

Hopelijk gaat het lukken :)

8. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ sammie ga duimen da je vanm een goede uitslag te horen krijgt!

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Wij hebben niet zoveel uit te geven maar toch geven we nog teveel uit naar m'n zin.

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik zit met een dilemma:

ik ga met mijn vriendin naar de negen maanden beurs..
    nou neemt zei haar moeder en misschien ook schoonmoeder mee..prima...ik heb ook mijn moeder meegevraagd maar nu vind mijn moeder dat ik ook mijn schoonmoeder mee moet vragen...nou daar heb ik (en mijn vriendin) dus helemaal geen zin in....mijn schoonmoeder is best maar niet om de hele dag mee te nemen naar zo'n beurs....
    pfff wat moet ik nu doen (vriendlief zegt. maakt mij het uit wie je wel of niet meeneemt, je moet het zelf weten)
    heb nu al geen zin in die beurs als het zo gaat....
    wat zouden jullie doen.

wij letten nooit op wat we uitgeven in de maand :oops:

11. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @kristel ow oke maar aar download je zo'n programma dan?
    ik ga het gewoon is uitproberen wat voor mij het beste werkt. ben benieuwd wanneer we het voor eht eerst gaan horen. kan je niet even gaan slapen?

@debby ja ken eht moeten hier ook beetje zuinig aan doen. zodat we wat achter de hand hebben voelt een stuk prettiger.

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Vanaf eind februari gaan we alvast net doen of ik 3 dagen werk.. qwa geld dan... Dat zou betekenen dat we het met 600,- minder moeten doen in de maand :confused:. Ik betaal dan de vaste lasten en Daan de boodschappen enz. Ben benieuwd... Als het echt niet gaat lukken wordt het voor mij toch 4 dagen werken. :( Een soort testperiode dus...

13. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @bos dat is luxe hoor als je daar neit op hoeft te letten, hopelijk kan dat een beetje zo blijven als de kleine er is.
    ik zou gewoon doen wat jij wil. jij gaat toch naar zo'n beurs voor jezelf en je vriendin en neit voor die andere mensen geloof neit dat je verplicht bent om iemand mee te vragen, dat vind ik altijd zo hypo (sorry voor het woord) maar als iemand daar geen zin in heeft warom moet je het dan voor een ander doen. ik zou tegen mijn moder zeggen nou als je eht neit leuk vind dan ga je toch ook niet mee. ja sorry maar jij bent voor eht eerst zwanger niet hun.
    jouw feestje dus. ego van mij he :D

14. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @debby is alleen maargoe ddat je het kunt uittesten toch? kun je daar altijd nog op improviseren idd. hopelijk redden jullie eht gewoon.
    je kan op zoveel dingen besparen als je erop gaat letten. ga je boodschappen maar is halen bij liddle en daarna nog voor wat dingen bij de c1000 ofzow dat scheelt echt meer als 100 euro in de maand

15. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    kan ikw eer om 16uur terug bellen dokter had status nog niet bekeken grrr ziekenhuizen!

16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Volgens mij leef je vaak naar je inkomen. 'k Ben benieuwd hoe 't hier de komende maanden gaat want m'n man krijgt maar 750 euro aan uitkering terwijl we op 1000e hadden gerekend.
    Ben bang dat we het dan niet gaan redden :S

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ja, ik weet het... Ik ga normaal bij de hoogvliet.. is gelukkig ook niet een van de duurste... maar om de hoek zit een lidll, die ligt alleen niet op m'n route. Baal eigenlijk van mezelf dat ik daar op zaterdag niet even m'n boodschapjes ga doen. Maar ik denk vanaf nu wel weer... Mijn drijfveer is weer aangedraaid. hahaha :)

En verder zijn toch wel mijn verzekeringen, hypotheek etc etc... dingen waar bijna niet op te bezuinigen is. Jah, die stomme telefoonrekening elke maand. Soms sta ik echt op het punt mijn tel uit t raam te flikkeren. *Debby pakt even haar begroting erbij en zoekt nog wat puntjes ter bezuiniging* Het lijkt nu trouwens of we heel krap zitten, maar dat is absoluut niet het geval. Het is alleen afwachten wat Daan per maand binnen gaat halen. :(

M'n lens totaal plan heb ik al opgezegd, sinds ik zwanger ben hoef ik echt niet te proberen die dingen in m'n ogen te wurmen. En de rest zijn allemaal dingen die moeten. Zorgverzekering zou goedkoper kunnen, zit namelijk bij de agis, niet een van de goedkoopste. Maar daar ben ik nu te laat mee... :oops:

Ach... we moeten het redden! We konden altijd alles kopen wat we wilden dus dit moet ook lukken. :D

18. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    ja we zullen allemaal een stapje terug moeten doen als we een kleintje hebben,maar goed we zijn ook zo verwend! als we iets nodig hebben gaan we het halen toch?>

ik blijf wel voor mezelf werken met een kleintje want ik werk aan huis dus dat is ideaal

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Knarboor: Hopelijk heeft de dokter het vanmiddag wel gedaan dan... En zoniet, dan krijg je bij deze toestemming om te schelden vanmiddag ;)

@Debby: Bij ons zijn het vooral de boodschappen en extra uitgaven waarop heel erg bezuinigd kan worden... Ik durf niet eens te zeggen hoeveel daar aan uitgegeven wordt, kan je nagaan :)

Maargoed, op een telfoonrekening kan zeker bespaard worden :D Hebben jullie geen huistelefoon?
    Wij hebben internet en telefoon samen voor een vast bedrag per maand, daardoor gbruik ik mn mobiel eigenlijk niet meer.

20. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik ga hier ook ff proberen op mn mobiel te besparen. Rekeningen zijn me even wat te hoog naar m'n zin.
    Vaste telefoon hebben we ook.
    Wat besteden jullie aan boodschappen per week?
    Ik kom steeds op 50 euro incl. wasmiddel, hondenvoer, toiletartikelen e.d.
    Eigenlijk wil ik er wel op bezuinigen maar dan moet ik minder groenten en fruit kopen, maar gezond eten vind ik ook heel belangrijk.

Deel Deze Pagina