Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Red: Wow, 50 eurp per week INCLUSIEF dierenvoer en wasmiddel? :confused:
    Hoe doe je dat?

Ik durf het niet te zeggen :) Eerst even afwachten wat de anderen antwoorden :p

@All: Ik ben even weg; lekker pannenkoeken bakken :D

2. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    goedemorgen leediez,

Allemaal een goed weekend gehad?

Wat wij uitgeven aan boodschappen is verschillend.
    Eigenlijk halen wij boodschappen als we wat nodig hebben.
    Maar wij hebben geen hond en liefje was zo zlim geweest om 2 heel grote potten wasmiddel te halen waar ik nu ondertusen al 1,5 maand mee bezig ben.. en hij is nog niet op de helft.
    Geloof dat wij in het begin rond de 40 euro kwijt waren.
    Het is echt verschillend, want wij kopen ook heel vaak van die 3 tubes tandpasta, shampoo en deo.
    Maar laten we zeggen rond de 40euro..
    Op mijn telefoon moet ik eigenlijk ook flink bezuinigen, liefje koopt nooit beltegoed en gebruikt daarom altijd de mijne en hij belt vaak de bank zo'n 0900 nr.. kost me soms 17 euro extra.

3. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    ga ff snel mijn stokbroodje kruidenboter in de magnetron gooien!

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ben door de zenuwen van de uitslag onzeker..

Ben op dit moment erg verdrietig, tranen stoppen niet met lopen, ben bang dat Edwin straks bij me weg gaat, en het zal wel komen omdat ik nog steeds het beeld voor me zie van de laatste keer...

Hij heeft het continu over een meid die bij hem werkt op kantoor (hij werkt op productie) soms werken ze samen hij heeft hele verhalen over haar..
    Ik vroeg hem of ze al een vriend had en hij zei van wel... maar nu last ik op hyves dat het al een tijd uit was..
    Ben nu zo onzeker... heb Edwin net gevraagd en hij zegt dat hij niks voor haar voelt, maar mijn gedachten en dromen vertellen anders...

Edwin belde net maar heb hem weg gedrukt, want wil niet dat hij hoort dat ik aan het huilen ben...

Ik weet het gewoon even niet meer... :cry:

5. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @kanrboor balen is dat he. dat wachten..

@red zo 50 eruo das knap hoor.

@kristel ik heb toch maar cruesli gepakt is vezelrijker en dat kan ik nu wel gebruiken met mijn darmen :(
    ga zo meteen ff kijken want heb lime wire dus moet als het goed is lukken.

@debby gaat je vast wel lukken joh.

ik moet altidj eerst eten voordat ik naar de winkel ga anders neem ik echt alles mee.. zo erg is dat. c1000 heeft nu wel geweldige aanbiedingen van 1 euro zeker de meotie waard om langs te gaan.
    ik moet nog steeds deze maand mijn verzekering omzetten anders word eht een beetje moeilijk met kraamzorg maar ga dat volgende week doen als ik met school klaar ben.

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Pfft.. Jullie mogen me allebei leren hoe jullie dat doen...

Al moet ik zeggen dat ik het ook voor geen ene millimeter snap hoe wij zo veel aan boodschappen uit kunnen geven...

En nogmaals, ik zeg nog even niks, ben eerst heel erg benieuwd of er ook nog meiden zijn die meer dan 50 e per week uitgeven :)

7. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @Sammie
    Vind het heel erg voor je dat je je zo voelt

*hele dikke knuf voor jou*

Gelukkig voor mij werkt liefje alleen maar met mannen en de vrouwen op kantoor zijn niet leuk :p..haha.
    Ik denk dat je Edwin op zijn woord moet geloven, hij zou gek zijn als ie jou laat lopen.
    Of heb ik dat verkeerd.
    Meer weet ik eigenlijk ook niet, heb deze situatie niet meegemaakt.!

@kristel
    miss moet je wat meer huismerken kopen!
    Aan het begin van de maand doen wij altijd ruig hoor dan gaan we naar de Aldi, C1000, AH en Golff en zitten we soms wel eens rond de 80 euro..haha..! alleen onze voorraadkast zit nou zooooo vol, datje ook wel gratis boodschappen bij ons mag doen..hahaha..

8. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ik woon nu weer even tidjelijk bij mij ouders maar ik deed 1 keer in de 1,5 / 2 weken grote booschappe en was dan zo'n 120 euro kwijt en doordeweeks heen haalde ik ook nog wel is wat en dat was dan 10 a 20 euro per keer dus dnek dat 400 euro per maand toch wel in de goede richting komt.. echt veel eignelijk.. ga het in de toekomst anders aanpakken.
    we hebben trouwens een huisje op het oog :D hier in de wijk
    @ryanne kom ik nog dichter bij wonen hihi ;)

@sammie ah meid zo'n emo dag is echt kut. probeer aan leuke dingen te denken door alles om je heen maak je jezelf helemaal gek nu, ik hoop echt dat de uitslag gewoon goed is en dat je voorgevoelens over je vriend echt neit kloppen en geoon komen door de onzekerheid. hij zal toch niet meewerken aan dit soort dingen en dan tegelijkeritjd een afairre hebben. zo moet je niet denken meisie, maar je vertrowuen is gewoon kapot gemaakt en dat kan wel enige tijd duren voordat het weer geheeld is maar daar moet edwin je bij helpen hij heeft dit veroorzaakt.

9. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    weet je wat ook helpt:
    je diepvries en voorraad kast na te gaan en meestal kun je dan wel 5 maaltijden maken en dan hoef je bijv alleen een pak melk champignons, spekes en een krop sla te halen ofzow en dan heb je alles in huis wat je meot hebben voor 5 maaltijden omdat je zoveel in huis al hebt hihi.. hebben we eens 2 weken gedaan toen we ff zuinig aan oesten doen nou 50 euro was veel wat ik toen uitgaf aan boodschappen.

10. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    Ik weet eigenlijk wel zker dat het deze maand niet raak is. Ik heb me ei niet gevoeld.

Had vrijdag wel een vaag gevoel in mijn onderbuik.
    het borrelde daar en het waren geen trekborrels.
    Dat was echt heel vaag.
    Iemand dat wel eens gevoeld.

@sammie
    wat is er gebeurd tussen jou en Edwin dat ej je zo onzeker voelt?
    volgens mij heb ik dat stukje gemist.

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Matta: wij kopen eigenlijk al best veel huismerken... Ok, ook veel a-merken..
    Het ligt er maar net aan wat het is. Het ene vinden we lekkerder van een merk en het andere juist niet en dan kopen we t huismerk...

@Rose: hehe, je wilt niet weten heo vol onze vriezer zit.. En de voorraadkast ook..
    En dan nóg zijn we zoveel geld kwijt, belachelijk he!

@All: na Rose haar antwoord durf ik het nu ook wel te zeggen hoor :)

Wij zijn per week, inclusief dierenvoer, 125 euro kwijt..
    Dus een dikke 500 euro per maand :oops:

Ik heb net met Kimo afgesproken dat ik vanaf nu gewoon elke maandag het internet ga afzoeken bij de winkelwebsites naar de aanbiedingen en dan aan de hand van de aanbiedingen voor de hele week ga oipschrijven wat we gaan eten enzo..
    Denk dat dat al een stuk gaat helpen :D

12. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    *klaag bericht*

gatver, ik heb zo'n last van schilfer op mijn hoofd met dit weer...GRRR
    Ik heb zo'n mooi prachtig bos haar en dat wordt gewoon lellijk gemaakt door die stomme schilfers, alsof het sneeuwt...
    ik weet echt niet meer wat ik moet doen hier tegen.
    Heb echt alles geprobeerd. dokter shampoo, Vichy, Head&Shoulders, shampoo van de tuinen, andrelon, ALLESSS.!

Wie heeft een tip..

13. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @Kristel
    hahaha.. wie weet dat het helpt.. ik wweet nooit wat ik wil eten dat bepalen we altijd op de dag zelf.
    Beide chagerijnig :p..haha..

Voor de zwangeren, weten julie al wat voor kinderwagen jullie gaan nemen?

14. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ sammie....ik vind het echt heel vervelend dat je je zo voelt meis....ik hoop dat je gedachten en dromen een loopje met je nemen en dat Edwin echt nix voor die vrouw voelt!
    Probeer ook niet te veel aan dat soort dingen te denken....je bent een top wijffie...en dat weet hij vast ook wel....probeer er anders over te praten en spreek je angsten uit....wellicht kan hij er begrip voor hebben en proberen die angsten weg te nemen en ook jou vertrouwen weer te winnen!

Heel veel sterkte meis!

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik maak een lijstje wat ik op de pc heb staan zodat ik maar 1x per week boodschappen hoef te doen.
    Hoe vaker ik boodschappen doe, hoe duurder ik uit ben.
    Ik ga naar de Aldi en haal een paar dingen bij de AH. Vlees koop ik in de aanbieding of wat afgeprijst is. Koekjes, chips en toetjes hebben wij vrijwel nooit in huis. Dus dat scheelt ook al. Brood haal ik de komende tijd bij de Aldi en de goedkoopste, scheelt me weer even wat geld en jammer dan dat 't niet erg lekker is. Mijn kerel eet zoveel brood, daar kan ik niet tegen kopen.

C1000 ben ik afgelopen week geweest, mooie aanbiedingen!
    Deze week eten we ook gewoon even alles op wat er nog in huis is en zal zo bezig met een nieuwe boodschappenlijst.

Wasmiddel koop ik ook vaak in de aanbieding en hondenvoer had de C1000 deze week voor 1 euro dus heb nu nog 3 pakken voorraad.

In het begin deden wij voor 20 euro boodschappen en dat kon ook. Maar nu probeer ik er vooral ook op te letten dat het gezond is dus veel groenten enzo.

@Sammie, vervelend dat je je er zo rot en onzeker over voelt! Probeer hem duidelijk te maken dat je het vervelend vindt als hij steeds over dat meisje praat. Aangezien hij jouw vertrouwen weer moet proberen te winnen, is dat ook niet netjes van hem.

16. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @sammie
    Gisterochtend gingen we nog gauw even boodschapen doen bij Parc Sandur.
    We moesten in eht gras staan omdat er een schaat toertocht was.
    We kwamen terug van boodschapjes doen, Lief reed achteruit KGGGG...
    Bleek dat Lief de onderlip kapot heeft gereden in een kuil..*oeps*..

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Heb even de laatste pagina niet gelezen, doe ik zo wel.
    Maar wat een rijke mensen hier zeg!
    Ik zit in de wao en krijg nog geen 600 euro per maand.
    Mn man verdient ook weinig als ik het vergelijk met mensen om ons heen.
    En we missen helemaal niks, eten wat we willen, doen wat we willen en hebben alles wat we willen.
    Dus ja, het is maar net wat je zelf wil.
    Je leeft idd naar je inkomen ;)

@Sam: hmmzz ik ben even heel bang voor je.
    Ben echt bang dat je gevoel je niet bedriegt en dat meisje dus idd meer betekend dan hij zeggen wil.
    Niet wat je horen wil, maar dat gevoel krijg ik.
    Kom zo wel ff op je msn meis *knuff*

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48

Zwangeren

30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 van een prinsje!
    17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje!
    10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009
    04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 14 juli 2009
    18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 27 juli 2009
    23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 4 augustus 2009
    08 dec Bos, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009
    11 dec Suus1987, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009
    12 dec Rose, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 18 augustus 2009
    21 dec Stephanie87, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 30 augustus 2009

NOD lijst

December

22: Agneta, 4e ronde met Clomid
    27: Gaby1986, 8e ronde

Januari

03: Knarboor, 2e ronde met Clomid
    14: Sterretje08, 8e ronde
    25: Dreamer83, 9e ronde

Februari

04: Nen87, 4e ronde
    09: Red88, 4e ronde
    12: Sammie88, 7e ronde

Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!

@Sam: je laat Nen er telkens af ;)

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    GRRRRR!

Heb net gebeld en ze zei dat de post pas tegen 17.00 komt en dus morgen voor de uitslag kan bellen...

20. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @dreamer

Ik ben studerend zonder baan en heb een lening en krijg zo'n 721 euro.
    Ik heb geen baan, omdat ik het op dit moment te druk heb met studeren.
    Mijn lief verdient wel veel, alleen kan voor geen meter met geld omgaan, waardoor het voorkomt dat we aan het eind van de maand nog maar heelweinig geld hebben.
    Om de maand let ik op het geld en de andere maand hij. hij gelooft niet dat ik zuiniger ben. Als ikh et geld beheer hebben we genoeg geld over en als hij geld beheer is er geen geld meer..
    Heeeelll vervelend..

Deel Deze Pagina