@matta ik wil de stokke kinderwagen maar die is dus 900 eurotjes, maar heb op marktplaats gekeken en dnek dat we hem ook wel voor 500 eruo kunnen krijgen en anders werkt mijn tante nog altidj in een babyshop dus vraag ik voor een showmodel ofzow. ik weet echt niet wat je eraan kan doen (lees haren) ik weet wel dat elke keer van shampoo wisseleln ook neit bevorderend is, misschien ff aan je kapster vragen ofzow. en te vaak wassen is ook niet goed geloof ik. ik heb krullen dus als ik het eens een boost wou geven deed ik een beetje babyolie erin is ook meteen goed voor je hoofdhuid maar bij veel mensne word het dan echt super vettig en dat ziet ook niet uit. @kristel da tis indedaad heel veel met z'n tweeen. maar hou gewoon ook an lekkere dingen en uitgebreid koken. wasmiddel hoeft ook niet duur te zijn als je neit de durste pakt. maar is maar wat je goed geneog vind, het word beide schoon..
@Sammie: Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken met Edwin... Ik hoop iig dat je gevoel je gewoon voor de gek houdt en er niks blijkt te zijn! @Dreamer: Mag ik vragen wat jullie dan kwijt zijn per week aan boodschappen? En kan je mij trouwens op de lijst op 27 juli zetten? @Matta: Wij hebben een maxi cosi mura 4 in t zwart besteld een paar weken geleden @All: ik ben nu een lijstje aan het maken dmv de aanbiedingen per winkel te bekijken en tot nu toe lukt het heel goed ik moet dit echt elke week gaan doen.. Ik heb er toch tijd voor
Ik beheer hier sowieso ons geld. Ik betaal de rekeningen, doe de boodschappen en manlief vraagt er wel om als hij even wat nodig heeft of moet tanken. Anders gaat er gewoon teveel geld weg wat niet nodig is. Toen m'n man nog werk had en z'n vorige auto waren we 150e per week kwijt. 50euro boodschappen en elk 50 euro voor benzine. Nu heeft hij een kleine en zuinigere auto en hoeft hij minder weg. Ik ga komende maand echt even proberen onze kosten naar 100e per week te brengen anders redden we 't sowieso niet. Ik zal ook 's ff kijken of we onze maandlasten omlaag kunnen brengen. Ik verdien ongeveer 1000e maar dat is incl. reiskostenvergoeding, onregelmatigheidstoeslag, kledingvergoeding e.d. Kaal zit ik op 700e denk ik.
@ Rose Ik wil ook de Stokke! Iedereen vind hem lelijk, maar vinden het wel bij mij passen omdat ik toch altijd wat anders moet hebben dan de rest ..hihi! wordt niet goed van mijn haar!
wie draagt hier trouwens een bril? Ik heb mijn eerst bril bijna 4 jaar geleden gehaald, toen had ik -2 en -1.75. Nu bijna 4 jaar later heb ik -4.25 en -3.75, ik terug naar hans anders voor een bril. die wil me gene nieuwe bril aan meten, die vind dat ik naar de oog arst moet. Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
@Matta: je zou eventueel shampoo zonder parfum ed kunnen gebruiken. Roos/schilfers krijg je over het algemeen doordat je hoofdhuid geïriteerd is, en irritatie krijg je vaak door parfum enzo. Van Neutral hebben ze kinder/babyshampoo zonder parfum en kunstmatige stoffen. Die kan je bij de drogisterij kopen (kruidvat, da, etc).
@Kristel: ik hou het niet per week bij, maar per maand zullen we tussen de 200 en 300 euro boodschappen doen. Soms wat meer (denk aan verjaardagen, kerst enz) en soms wat minder. Toen we nog rookten hadden we ongeveer 400 euro per maand, dus dat scheelt al heel veel. Voor iedereen die wil bezuinigen en die roken: stoppen dus Ik zag gisteren die Stokke en dat vind ik persoonlijk echt vreselijk! Mn man gelukkig ook, dus dat scheelt Maar iedereen heeft zn eigen smaak toch @Matta: ja als je ogen zo hard achteruit gaan kan er wel iets mis zijn ja. Alleen maar goed dat ze je erop attenderen.
Ben ik nu de enige of hebben jullie ook momenten dat jullie niet meer op de site kunnen? Ik kon er net zeker een uur niet meer op
Ik ook niet. Ik wil een X-Adventure kinderwagen. Weet nog niet welk type. Zal hier zo aan het stofzuigen en dweilen. Eten staat al klaar voor vanavond.
ik kon ook niet op de site komen! hahaha.. volgens mij vind mijn liefje de stokke ook vreselijk! Ik vind hem echt gaaf! hihi.. Denk dat ik zo'n stokke trip trap stoel neem, die is wel ideaal!
@ kristel ik geef ook gem 100 euro aan boodschappen uit, gaat zo snel @ red zo dat is maar goed dat je ORT krijg want 700 is nie zo veel, wat voor werk doe je als ik vragen mag? Wij redde het wel zo hor mijn man verdiend goed en ik zit ook op 1600
Ons kindje komt te slapen in het wiegje waar ik ook in het geslapen. Een rieten wiegje is dat met wieletjes. We gaan hem pimpen, me moeder en ik. Ander bekleding en de wieg gaan we ook een andere kleur verven. Klopt het nou ook dat de lonen hoger liggen in het westen/zuiden dan in het Noorden?
@Knarboor: Zo, dan verdien je echt wel goed! Je doet toch nagels thuis he? @Stokke kinderwagen: Ik moet zeggen dat ik t ook niet echt een geweldig ding vind.. Ik vind hem persoonlijk iets te spacey Maar ik moet toegeven, hij rijdt wel lekker
hahaha..spacey nog wel ..gehehe! Ik was er helemaal veliefd op geworden, toen ik een vrouwtje er mee op de markt zag lopen.
@Matta: nee hoor dat klopt niet. De lonen liggen overal wel gelijk. Het ligt puur aan wat voor werk je doet. @Bos: ik zou mooi je schoonmoeder niet meevragen. Jij wil het niet, dan houdt het toch op?