Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    http://link.marktplaats.nl/188917009

moet je zien wat een eigenwijs bedje!
    Moet zeggen lijkt wel een beetje op een wasmand, maar vind het idee opzich best nog wel leuk!

@kristel
    klopt het dat ullie beeebsite het neit doet? hij is helemaal blank, de paginga.

2. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ kristel

ja ik ben pedicure en volg opl toto nagelstyliste

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Haha, ja lijkt idd wel op een wasmand :)

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Knarboor: Heb je echt een studio aan huis? Of doe je het 'gewoon' in de woonkamer ofzoiets?

@Matta: Heb het ook even geprobeerd, maar doet t bij mij ook niet. Dan ligt ie er even uit... Was zaterdag ook ineens. Straks gewoon nog even een keer proberen..

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik werk in de kraamzorg en gemiddeld 20-25 uur per week. Deze maand gaat 't weer lekker... 'k zit nog maar op 28 uur terwijl de helft van de periode alweer voorbij is. 'k Ga m'n uren dus nooit halen.
    Mijn ORT is niet zoveel hoor, 'k heb vaak wel 150-200e aan reiskostenvergoeding maar rij daar ook heel wat kilometers voor.

1600e is echt veel! Dat lukt mij nooit! Misschien dat ik straks een wat groter contract kan krijgen. Mijn man verdiende dat trouwens ook lang niet.

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Hier doet je site het gewoon hoor Kristel!

7. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @knarboor
    had jij al getest?

8. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    Ik krijg 721 euro studiefinanciering incl lening, anders had ik maar 400 euro, daar kan ik alleen niet van rond komen.
    Mijn lief verdient rond de 1800 euro. Hij verdient best wel veel!
    Het hoogste wat hij ooit verdient heeft was 2000 euro!
    Wat was het eerste wat hij wou doen...WINKELEN.. het is net een meisje!

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Mijn man verdient nu rond de 2200 euro. Heeft pas opslag gekregen van 200 euro :)

Ik verdien tussen de 800 en 1800 euro per maand... Het ligt er maar net aan hoe goed het gaat en hoeveel tijd ik aan mn werk besteed.
    Doe ik er geen zak aan dan zit ik op de 800 sowieso en besteed ik er veel tijd aan rond de 1800.

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Mijn man verdiende met z'n werk 1400. Daarvoor 850, dus 1400 was voor ons al best veel. Maar hij moest daarvoor wel in ploegen werken.
    Nu krijgt hij 750e aan uitkering. Helaas werkt z'n ploegentoeslag niet mee voor de uitkering.
    Hij is vanmorgen alweer bij een ander uitzendbureau geweest maar er is gewoon echt geen werk. Belachelijk gewoon!

11. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    ja ik heb een salon aan huis!

mijn man is uitvoerder en verdient ook 2300

dus al met al mogen we zeker niet klage

12. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    owja en had getest maar negatief zo om 16 uur de gyn terig belle

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Red: Ik weet hoe het is als je maar geen werk kan krijgen :(
    Ik heb het zelf ook gehad.. Ik heb een opl. tot verpleegkundige gevolgd, maar lichamelijk kon ik het niet aan en ben ik tussentijds gestopt. Wel mocht ik met wat ik al geleerd had als Helpende werken in de zorg.
    Je zou denken; daar is genoeg werk in te vinden, maar nee hoor.
    Ik heb toen via het uitzendbureau gewerkt, ik had geluk als ik 20 uur in de week had!
    En dat was vanaf de zomer tot eind december.
    Toen werd het 1 januari en kreeg ik ineens helemaal geen werk meer, er was gewoon niks.

Echt heel vreemd was dat en moeilijk natuurlijk!

Ik hoop echt dat hij gauw werk vindt!

(Dit is trouwens van 3 jaar geleden ;))

14. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    ja het gaat er niet op vooruit as je geen werk kan vinde lang leve de crisis maar nie heus!

zo net ff onder zonnebank geweest heerlijk!

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wat kleppen jullie veel.... 1 vergadering en een uur niet op de site kunnen verder hebben jullie 4 pagina's vol gekletst.

Wij zitten ook wel op de 400,- per maand aan boodschappen hoor, tenminste als mijn mannetje niet is mee geweest want anders is het ongeveer het dubbele ;) hahahha :) Snoepkont. Hij gooit alles in de wagen wat hij lekker vind.

Nu ik 5 dagen in de week werk ga ik niet elke supermarkt afstruinen naar aanbiedingen dat is geen doen. Maar ik wil nu wel weer op zaterdag het meeste alvast in huis halen bij de Lidll.

Wij hebben al een X-adventure thuis staan. Wel stoer ding hoor! hihihi :)

16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hij wil nu misschien wel een opleiding volgen tot installatiemonteur ofzo. Daar blijkt momenteel veel werk in te zijn en dat blijft ook wel.
    Hij heeft verder geen opleiding nl. (grrr... ik kan het me schoonouders soms echt kwalijk nemen dat ze hem geen opleiding hebben laten volgen)

Dan gaat hij in de toekomst ook wat meer verdienen en heb je wat meer mogelijkheden.

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Wij geven ook 50 euro per week uit...
    We lezen folders en schrijven op wat er in de aanbieding is en kopen zo 5 dagen vooruit...

Wij willen de Quinny Speedi xs Papillon.

18. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    ja idd, nou mi jn lief heeft 6 jaar over zijn opleiding gedaan.
    MAar kon wel meteen aan de slag bij het werk waar hij gesolliciteerd had. Eerst via uitzendbureau en nu heeft hij een jaar contract en die loopt af in mei.. Als het gaat krijgt hij een vast contract!

En ik kan de juiste opleiding maar niet vinden!

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hij moet het niet alleen doen omdat er veel werk in te krijgen is maar vooral omdat hij het leuk vind, anders is het zonde van het geld wat je er in steekt want dan is het niet vol te houden. (Denk ik...vooral als ik naar mijn mannetje kijk)

(Ik bedoel het alleen maar positief hoor)

Mijn mannetje vind vloeren leggen het allerleukste wat er bestaat maar met 2 hernia's achter de rug, was hij toch op zoek gegaan naar iets anders.... nou vergeet het maar, hij was alleen maar ziek en chagarijnig Hij heeft nu zijn eigen bedrijfje gestart in de vloeren en is helemaal happy! :D

20. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    als ik vanaf volgende maand gewoon weer ga werken zitten we op ongeveer 3000 per maand, dat ivnd ik wel netjes, mijn vriend heeft n u een nieuwe baan en kan in de toekomst hoger op dus dat is een mooi vooruitzicht.

Deel Deze Pagina