Ja klopt maar ik heb een kerel die niet iets heeft van dat wil ik... Hij vindt overal z'n draai wel. Er zijn een paar dingen wat hij absoluut niet wil maar verder maakt het 'm weinig uit. Hij werkte tot december in de productie en dat beviel 'm prima. Hij vindt overal z'n plekje wel denk ik.
Bedoel je mij? Nee dit is full time.. Maar ik denk dat ik maar 3 dagen in de week red, dus komen wij op zo'n 1800...
hihihi nee, ik bedoelde eigenlijk Rose... Maar ik vind t ook wel gezellie als jij antwoord geeft hoor. hihihi
Ik ben even aan het stofzuigen nu! En misschien dweilen erachteraan, ligt eraan hoe ik me na het stofzuigen voel.. tot later!
Deze willen wij graag, maar we hebben ook andere kleuren gezien. De X-adventure vinden we ook erg mooi.
Het lijkt wel alsof ik de enige ben die nog niet weet wat voor kinderwagen ze straks wil Of zijn er nog meer dames die zich er nog niet mee bezig houden?
Die's erg leuk Sammie! Ik vind die kleurtjes juist wel leuk. Die X adventure van ons id donkerblauw... echteraf vind ik dat eigenlijk niet zo'n leuke kleur. Wat nou als het een meisje wordt... hihihi Nou jah dan doe ik er maar een leuke roze voetenzak in ofzow... hahahah
@sammie die is heel mooi hoor @debby dat ligt eraan omdat ik nog meot gaan werken maar dnek dat het minimaal 2500 zal worden, maar voor de aankomende maanden was dat het bedrag en dan willen we daar wel geld van opzij gaan zetten. wil trowuens ook iets gaan doen met herballife voor mezelf en dan kan i kvanuit thuis werken dus dat zijn dan ook extra inkomsten per maand, maar dat staat op de planning. ik ga even de honden uitlaten en wat eten.
@Dreamer: Ik wist dat ook niet hoor toen ik nog niet zwanger was Ik wist nog helemaal niks Ik hield me vooral bezig met; Hoe gaan we het kindje opvoeden? Wat vinden wij allebei belangrijk? Hoe gaan we het doen met eten, met de pot mee of potjes? etc etc @All: en nu ben ik echt weg
De babykamer hebben we gekregen van kennissen, het moest zo snel mogelijk weg dus hebben we ja gezegd, en om alles te controleren hebben we het in elkaar gezet en niet meer uit elkaar gehaald... Van Winnie de Pooh ben ik al vanaf mijn 12de gek, dus kocht alles van pooh waaronder babykleertjes en flessen ed... Verder heb ik de andere kleertjes gekocht toen ik zwanger was voor mijn miskraam... En heb wat gekregen...
nee hoor, maar ik weet dat ik graag dze wil omdat ik die een keer gezien heb! Verder weet ik ook niets.. maar veel om ons heen zijn zwanger en dan zie je veel leuke dingen! 4jan is mijn vriendinnetje bevallen van een kindje. Een jongetje, hij heet Finn.! Mijn schoonzus heeft een kindje Jordi, ik kan nog wel 10 opnoemen van mijn vrienden.. En dan zie je een hoop!
@Kristel: daar ben ik zelfs nog niet mee bezig nu Maar goed, dat komt door de omstandigheden Ik ben nu vooral bezig met hoeveel IVF pogingen kunnen we zelf betalen en hoe kunnen we een TESE doen zonder hulp van mn ouders. Hele andere gedachtes dus Stofzuigse!
@dreamer hahahaha ja dat kan natuurlijk ook nog! Nou er is in idd geval genoeg keus! IVF wat gaan ze dan doen?
@dreamer hopelijk werkt het goed en hebben jullei neit veel behandelingen nodig. is het zo dat je nu meerkans hebt op een tweeling? @sammie vind je dat soms niet moeilijk nu je alles al hebt staan? ik ga ps an dat soort dingen beginnen na 15 weken ofzow. dan nog heb ik alle tijd.