Met IVF heb je niet meer kans op een tweeling. Enkel als je 2 embryo's laat terugplaatsen, maar dat doen ze niet zo vaak. Ik denk dat wij ervoor kiezen om er maar 1 per keer terug te laten plaatsen. En mochten we zo lucky zijn, de cryo's per 1 in te laten vriezen. Maar ja, dat is allemaal toekomst muziek waarvan ik hoop dat het uitkomt Een IVF behandeling kost trouwens ongeveer 3500 euro per keer. En een ICSI behandeling nog ietsjes meer. En een TESE-ICSI behandeling nog veel meer. Ach ja, we weten waar we voor sparen
@dreamer dat is ook zo, maar is eht dan ook zo dat ze dan een zaadje bij jou plaatsen? of is dat weer wat anders? Ik ga even was ophangen en afhalen! Wat wordt er gegteten vandaag? ik weet het niet, lief zit in duitsland voor werk en weet niet hoelaat hij thuis is...:s..
Zo, ik ben weer klaar. Gestofzuigd en gedweild. Nu voel me tenminste weer een beetje nuttig Als Kimo thuis is samen even naar de c1000 boodschappen doen en daarna meteen koken en dan heb ik het weer gehad voor vandaag! @Matta: wij gaan gestoomde broccoli eten met een sausje (natuurlijk) en aardappelpuree ofzo. Vlees weet ik nog niet, even straks in de vriezer kijken
IVF is zwemmers in een bakje met eitjes, dan moeten de zaadjes dus zelf het eitje bevruchten. ICSI is een zaadje in een eitje doen. We hopen dat we in aanmerking komen voor ICSI. En anders hopen we op een MESA/PESA/TESE-ICSI. (mesa/pesa en tese zijn operaties waarbij ze zaadjes uit de ballen halen) Heel kort uitgelegd allemaal natuurlijk Maar hier komt het op neer dus. Nog een week en dan weten we meer! Ben best al zenuwachtig hoor. We mogen nu niet meer klussen en heb geen idee of mn ei al is geweest. Denk zelf van niet. Vrijdag potje inleveren en dan een heel zwaar weekend tegemoet gaan...
Hier ook geen idee wat ik ga eten. Eet altijd alleen op maandag en ik haat koken Dus het zal wel weer noodlesoep of een gekookt eitje worden
@Dreamer: Ik hoop echt zo dat deze week heeeeel snel voorbij gaat en dat jullie maandag een hele mooie uitslag krijgen! En dat jullie dan misschien al wel meteen mogen beginnen bij je volgende cyclus met IVF oid!
Nou ik denk zelf niet dat er vrijdag iets gevonden wordt eerlijk gezegd Ik ga ervanuit dat we door moeten naar het AMC. Voor mijn gevoel kan de uitslag dan alleen maar meevallen. Want of we moeten werkelijk naar het AMC of we kunnen in ons eigen ziekenhuis blijven. Ik hoop natuurlijk dat er wel iets gevonden wordt, maar ik ga er niet vanuit. Maar meteen de volgende cyclus met IVF mogen beginnen zou niet verkeerd zijn
Je krijgt 3 IVF/ICSI behandelingen vergoed van de verzekering. Daarna moet je alles zelf betalen. Maar de TESE wordt niet vergoed, maar als het goed is betaald het ziekenhuis die. Al zal je wel een flinke eigen bijdrage moeten betalen (denk aan 1000 euro ofso) Dus hoe dan ook gaat het ons veel geld kosten. Maar al moeten we 10x alles zelf betalen. Als we die 10x ook echt kans maken, dan doen we dat! Dus ja, we zijn flink aan het sparen ervoor
Hoi Dreamer ik hoop dat jullie uitslag beter is volgende week. Hier ook bijna IVF, over 2 weken zo ongeveer, heb er ook al 'zin' in! Hier komt straks trouwens de bezorger haha.. net een treinreis van 2 uur gehad en geen zin om te koken! Hoe is het met iedereen? Matta lang niet gezien succes met zwanger worden weer!
hoi hoi ik las dat er een paar meiden voor 50 euro in de week aan boodschappen doen?! hoe doen jullie dat? dat wil ik ook. ik geef echt te veel uit rond de 160euro in de week. ik schaam me dood ! ik verdien 1200 euro in de maand en leon zo rond de 3000 a 3500 het verschilt een beetje. ik weet ook echt absoluut niet welke kinderwagen ik wil. ik wil er in iedergeval 1 die niet zo groot is als ie ingeklapt is en hij moet soepel rijden. miorgen moet ik weer naar de gyn om te kijken of mijn ei inderdaad is gesprongen! ik denk dat ie zaterdag avond is gesprongen want toen voelde ik wat kramp rechts en ik heb daarna pas geklust dus ik heb er een hard hoofd in. maar we zullen zien. wil iemand mijn nod op de 25ste zetten van januari?
hey allemaal.. het is echt niet meer normaal hoe veel jullie geklets hebben.. jeetje ! ik heb er snel overheen gelezen.. las dat sammie wel een knuffel kon gebruiken *knuf* en iemand vroeg wie er een bril heeft...ik heb lenzen.. en s'avonds een bril op.. verder.. was t me ff teveel haha.. wij gaan nu eten en dan naar de verjaardag van mijn stiefvader..
Hier lukt dat ook niet voor 50 euro.. meestal zo tussen de 100 en 120 maar ook wel eens 80 euro bijv. Maar 50 euro dat zal me nooit lukken misschien houd je ook teveel van luxeproducten agneta. Is iedereen nu aan het eten toevallig?
ik ben net klaar met eten.. onze boodschappen zitten tussen de 40 en 60 euro steeds.. dus nog goed te doen.. ik ga er van door.. naar een verjaardag. misschien tot vanavond en anders tot morgen en niet zoveel kletsen he.. dat kan ik niet meer bij houden! xx
@ rose nog korter dan de straat achter mij? Naast mij soms @ Kristel wat ook wel eens wil helpen is om een week (ibijna) geen boodschappen te doen en de voorraad opmaken. Vaak staat die heel lang waardoor ie over datum komt. Wij hebben vaak zoveel in de kast dat we er wel een week van kunnen eten @ Bos ik zou haar ook niet meenemen als ik dat niet zou willen. Is je dag misschien toch minder leuk Wij gaan voor de maxi cosi mura 4. Ik wil graag de grijze maar vriendlief de ijsblauwe. Wordt nog een discussiie zaterdag. Ook wij geven teveel uit. Wij zitten ook rond de 3000. Zouden meer kunnen sparen en minder uitgeven maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Elke keer proberen we t maar helaas... @ sammie dikke knuffel voor jou