Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Debora: haha, ja de vruchtbaarheid is geen probleem hier :p Ik sta er zelf ook van te kijken hoor!

Zo erg is het eigenlijk, het begint bijna routine te worden hier wat betreft zwanger worden :(

2. Niet meer actief

Haha ja dat geloof ik graag.
    Kan je niet wat vruchtbaarheid deze kant op sturen?
    Kan ik wel gebruiken de aankomende dagen ;)

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    *stuurt een berg vruchtbaarheid naar Debora*

Zo goed? :)

4. Niet meer actief

haha ja ik hoop dat het werkt :)

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Vergeet mij niet :)

6. Niet meer actief

Kristel, die ovutesten die je nu doet, doe je die met ochtendurine voor het hcg? of gewoon hetzelfde als een normale ovutest

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    haha, ik heb waarschijnlijk genoeg voor heel het forum, dus bij deze:

*stuurt een berg vruchtbaarheid naar iedereen die het nodig heeft!*

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Debora: Het gekke is, met ochtendurine blijven ze heel licht! Maar met middagurine (of zelfs de urine meteen na de ochtendurine) worden ze wel donker/ steeds duidelijker.

In de gebruiksaanwijzing staat ook dat je de testen niet met ochtendurine moet doen.. Zelf denk ik dat dat niet mag omdat er dan te veel afvalstoffen in je urine zit waardoor die niet goed werkt. (heb sensitest trouwens)

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    *vangt een heleboel vruchtbaarheid*
    Woei, hopelijk helpt het :D

Ik dacht juist altijd dat je geen ovu test met ochtendurine mocht doen omdat je dan teveel lh in je urine had (net zoals dat hcg het meeste zit in je ochtendurine)
    Maar blijkbaar is dat dus niet zo?
    Mijn ovu testen doen t prima bij ochtendurine (voor mn ei dan he, hcg weet ik nog niet ;) )

Dat wordt van het weekend dus 2x testen :p
    En nee niet omdat ik denk dat ik zwanger ben, maar gewoon pure nieuwsgierigheid :p :p

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Ja ik weet ook niet hoe het zit! Rond mn eisprong heb ik geen problemen met de ovutesten als ik t met ochtendurine doe. Maar nu dus wel, heel vreemd vind ik het! En echt hoor, vanochtend deed ik er een met ochtendurine, heeeeeel licht streepje, maar vanmiddag met middagurine was het streepje heel duidelijk, duidelijker dus dan de vorige dagen!

Maar ik doe nu alvast geen ovutesten meer met ochtendurine. Iig niet nu voor het hcg.

11. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

Jun 17, 2008
    1,107
    0
    0
    Heey meis, ik vind het echt zo sneu voor je! Wou eerst helemaal gaan bijlezen, maar kon nu echt niet meer wachten tot het einde. Heel veel sterkte en klets het hier gewoon lekker van je af! Het is beter om het eruit te gooien dan er alleen mee te blijven zitten! Dikke knuffel voor jou!

xx lexy

12. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

Jun 27, 2008
    960
    0
    0
    Natas sterkte en een dikke knuffel :(

Pfff wat is het warm zeg..

Ik snap er nu helemaal niets meer van. Eerst die extreem korte ongi van nog geen 2 dagen. Vervolgens een paar dagen een druppeltje bruin verlies. Vandaag weer geklust, normaal 'stroomt er wel eens wat uit' (altijd eigenlijk) maar vandaag bleef alles binnen. Begreep dat je dan vruchtbaar bent, maar ik heb net mijn 'ongi' hoe kort dan ook, gehad?

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Dames, ben weer weg! Tijd is om (internetcafe)

XX

14. angel1986

angel1986 Actief lid

Jun 8, 2008
    418
    236
    43
    Female
    Sales
    Uithoorn
    sterkte natas! echt heel veel sterkte en geluk toe gewenst!

liefs

15. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    sterretje of iemand die wel eens een miskraam heb gehad.. stonk bij jullie het bloed van de miskraam ook heel heftig.. ruikt bij mij net zo als toen ik bevallen was van alysia.. een weeige lucht zal maar zeggen.. en heb nu een hoop kleine donkere stolsels.. dus ik hoef nu voor 100 procent nergens meer vanuit te gaan...

verder
    kristel beetje leuk en lekker warm daar op vakantie? denk het wel.. en wat gaaf dat je misschien weer zwanger bent hoop het voor je meis duim voor je!

verder hallo allemaal!

16. goedemorgen meiden,
    Rustig hier.
    Heb vandaag lekker vrij maar heb een hoop op de planning staan.

Zouden jullie eens willen kijken naar mn testen? Deze zijn van gister en eergister.
    Had er zondag een gedaan gewoon om eens te proberen en die had een heel licht streepje.

Ik ga nu douchen, en boodschappen doen

17. Help, weet niet hoe ik hier een foto kan plaatsen...

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Goedemorgen :)

Hier ben ik weer eventjes, mn laatste dagje Egypte!

@Natassie: Voor zover ik weet stonk het niet bij mn mk's.. Misschien de dokter eens over bellen?

@Ryanne: Foto plaatsen kan je doen via de knop 'album' onder je berichtjes, daar staat dan een knop ' foto uploaden'.
    Succes alvast ;)

@All: Vanochtend weer een ovutest gedaan, niet met ovhtendurine, en de test lijkt nu echt positief te zijn! Allebei de streepjes waren lichter dan de vorige testen, MAAR de teststreep is donkerder dan de controlestreep!
    Ook heb ik nog meer pijn aan mn boobs, trekt helemaal door naar mn oksels.. Ik laat het jullie meteen weten hoe de zw. test is als we thuiskomen!

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

@natassie heel veel sterkte..

@sterretje, spannend zeg voor je echte test,
    geniet van je laatste dag vakantie.

ik voel me weer beter, geen duizelingen meer en geen misselijkheid, ook mn hoofdpijn is gezakt, maar nog niet helemaal weg

vanmiddag is mijn diplomering.

ik ga zo ff de stad in. en huisje beetje poetsen, niet te veel want moet nog wel rustig an doen

xxx

20. staan in mn album. Maar hier zijn de lijntjes donkerder dan op de foto... Was de beste foto die ik kon maken.

Share This Page