wij hebben huur.. dacht echt dat dat van ons duur was.. wij hebben rijtjeshuis met 4 slaapkamers.. en redelijke tuin Met plat dak dus geen zolder
hey meiden. jeetje minee wat een hoop om bij telezen als je een weekend niet online bent geweest. gister wilde ik wel maar ik kon de site niet op. echt balen. hier gaat alles goed. donderdag zwemmertjes inleveren. vind het wel weer spannend hoor! grtz suus
Wij zouden willen dat we het hadden... maar we moeten nog ff wachten tot dat mijn mannetje 2 jaar winst in de boeken heeft staan.
Ik zit nu in de 1e ronde.. ben meteen met ovu-testen begonnen! vrijdag: ovu-test dikke streep positief zaterdag: ovu-test dikke streep positief zondag: ovu-test dikke streep positief vandaag: ovu-test dikke streep positief Al 4 dagen test ik postief voor m'n ei... wanneer heb ik dan m'n eisprong? Hij zou nu wel lichter moeten zijn die streep... k vind het maar raar!
wij hebben een 1gezinswoning...begane grond bestaat uit woonkamer, keuken en toilet. eerste verdieping is 3 slaapkamers en badkamer zolder is nog een slaapkamer en hal met wasmachine etc... onze zolder is vier meter hoog dus hebben we daar weer een verdieping op voor rotzooi, kerstpullen etc.. redelijke tuin (zo'n 40 vierkante meter) en een schuurtje...
wij hebben dit huis... http://www.mooilandmaasland.nl/288/huur ... oeken.html moet je deze link even openen.. en dan goudenrijderstede-cuijk invullen.. en dan de 3de van dat rijtje
dank je wel sammie ben best zenuwachtig.. als ik voorlopig nog niet online ben dan dan ben ik werken en is alles goed of ik kan even niet reageren dus weet het nog niet
Eten is nog niet klaar De aardappels doen er een beetje lang over deze keer om gaar te worden met stomen dus we moeten nog even wachten... Wij hebben ook een eengezinswoning, een hoekhuis met garage aan t huis vast (heel veel opslagruimte dus ) Beneden ruime woonkamer met open keuken, halletje en toilet en dan nog een deur naar de garage in de woonkamer. Boven badkamer en 3 ruime slaapkamers En een ruime zolder met apart washok nog ed. Hypotheek is bruto 915 oid, en netto is het (met belastingteruggave) ongeveer 585.
hoi, ben ik ook weer een keertje... dees veel succes voor je ivf het is je zo gegunt meis... suus ik ga voor je duimen morgen! sammie ook voor jou! heb alles weer een beetje gelezen..... hier ook alles goed... over de hypotheek en boodschappen en andere uitgaven....wij leven naar wat we binnen krijgen...luxe en houden net als iedereen weinig over aan het eind van de maand...maar spaar wel 400 euro in de maand....de hypotheek is 1200 euro....ik zie dat het vergeleken een huurprijs best veel is...maar goed kan daar niet veel opbezuinigen....we rijden 2 auto's 1 lease en 1 eigen auto....dus tanken hoefd bijna niet.... hoe is ie verder...?
ziet er leuk uit hoor suus jullie huis! heb even gevraagd aan de heer des huize hoeveel boodschappen wij in de week kwijt zijn.... +/- 100 euro...dus heb ook besloten om vanaf eind deze maand eens te kijken waar wij geld weg gooien.....!
Zo dan wonen wij goedkoop! Wij hebben een koopwoning, tussenwoning met 3 slaapkamers en vliering. Hypotheek is bruto 472e. Hebben 2 auto's en waren net zover dat we konden sparen maar gaat nu voorlopig niet lukken.