Ik heb een beetje slag van mezelf maar fijn haar en als 't wat langer wordt wil 't ook niet zitten. 'k Hou 't nu maar op schouderlengte. Als ik 't langer heb, moet ik 't ook vast dragen voor m'n werk met als gevolg dat ik weer dagelijks in een staart heb. Volgende week ofzo maar weer 's naar de kapper.
hey k ben er ook weer ff.. k heb nog niks van suus gehoord.. ze zou me meteen smsen als ze klaar was.. ze had om 12 uur een afspraak... zo hier nog ff opruimen.. en dan weer werken.. sollicitatie ging goed.. maar ze hadden er nog een.. ik hoor eind volgende week meer..
Hihi wel een leuke manier om failliet te gaan maar moet maar niet he 't Is wel verleidelijk allemaal zeg, al die babyspullen!
@Dreamer: Zo gaat het hier ook hoor Ik zou het liefst ook allerlei cursussen doen, maar ik trek dat jammergenoeg niet. Ze zeggen wel eens dat veel vrouwen zich tijdens de zwangerschap beter voelen dan daarvoor bij bepaalde ziektes/aandoeningen... Nou, daar val ik dus buiten... Maarja, ik wil niet overkomen als zeikerd, ik heb het er echt voor over hoor @Prenatale onderzoeken: Ik zou ons kindje ook echt niet weg laten halen. Alleen als het kindje buiten de baarmoeder niet zou kunnen overleven of als t kindje een aandoening heeft waarbij de kwaliteit van leven zóó laag is. Als het kindje dus bijv een kasplantje zou zijn (even bot gezegd). Maargoed, dat zeg ik nu wel zo makkelijk, over dat laatste, maar ik zal het heel moeilijk hebben om zo'n keuze te moeten maken als het erop aan komt..
@Gaby: anders probeer je haar zelf even te bellen/smsen...? Mooi dat de sollicitatie goed ging, hopelijk krijg je positief bericht volgende week!
Hey Gaby! Oehhh Suus houdt ons wel in spanning he? Nou mijn duimen draaien overuren hoor. Top dat je sollicitatie goed is gegaan! Op wat voor'n functie heb je eigenlijk gesolliciteerd?
Ik zou 't hier alleen weghalen als bijv. mijn eigen leven in gevaar zou komen. Maar dat komt ook omdat ik gelovig ben. 20 weken echo wil ik wel doen, zodat we ons voor kunnen bereiden mocht er iets niet goed zijn en ook voor direct na de bevalling zodat er op tijd gehandeld kan worden, mocht dat nodig zijn. Er worden ook vaak fouten gemaakt en soms ten onrechte kindjes weggehaald. Lijkt me ook een enorm moeilijke keuze! @Gaby fijn dat je sollicitatie goed ging! We duimen voor je voor volgende week! Hopelijk horen we zo wat van Suus...
Hahaha nou ik zou dolgraag babyfailliet gaan hoor Het scheelt dat we natuurlijk nu sparen voor de IVF behandelingen. Wanneer we deze dus niet nodig hebben, dan hebben we een enorme spaarpot voor babyspullen. Als ik het dan nog presteer om failliet te gaan .. dan heb ik de hele prenatal leeggekocht @Gaby: uhoh .. dat betekend meestal niet veel goeds! Alhoewel het ook kan dat ze lang moest wachten daar natuurlijk, daar staan ziekenhuizen om bekend. Hou je ons op de hoogte? @Kristel: oh het zal me niks verbazen dat ik met 6 weken al volledige bedrust zou moeten nemen ofso Ik heb altijd pech met alles. Bij mij kan nooit eens iets normaal gaan, dus mn zwangerschap zal vast ook een ramp worden Zolang het kindje maar gezond is toch! @Gaby: spannend van je sollicitatie! Hoop dat je aangenomen wordt.
Ik ben er weer even vandoor.. Heb zo'n rugpijn, ik ga lekker op de bank liggen met een pot thee Net weer 5 nieuwe soorten binnen gekregen van Simon Levelt (als jullie dat kennen? is een koffie en thee speciaalzaak) En die ga ik zometeen lekker allemaal uitproberen Ik ben echt heel erg theeverslaafd, ik heb zeker zo'n 65 soorten thee in thuis
Bah, thee is vies En koffie ook Alleen de geur ervan al .. Hoop dat je lekkere smaakjes hebt gekregen meis
@gaby mooi dat het goed is gegaan ik duim voor je meidhopelijk hoor je snel wat van suus maak me echt zorgen om haar als het niet goed zal zijn de gedachte maakt me verdrietig. @dreamer idd maar hopen dat je dat geld voor mooie dingen kunt gebruiken het is idd verleidelijk om niet alles te kopen. vriendlief gaat vanavodn die angelsound ophalen voor 25 euro koopje toch
@kristel dat is echt bizar 65 ? wauw kan mehet niet voorstellen. ik heb er 10 ofzow. mar vind thee ook heel lekker koffie vind ik vies
Das niet duur! Ik hoop hier ook op een zwangerschap met niet al teveel klachten... Koffie vind ik vies, thee lekker behalve kruidenthee. Smaakjesthee lustte ik eerder niet maar heb ik inmiddels wel leren drinken dus er is nog hoop Ik ga boven maar stofzuigen denk ik... haha maar even misbruik maken van 't feit dat ik zin heb om dingen in huis te doen.
Ik ken het indd... zit ook een zaakje op de oude gracht in Utrecht. Ik ben trouwens ineens heel moe... M'n mannetje belde net en ik had niet eens zin om te praten. Nou ja... om 16.00uur lekker naar huis. We krijgen 2 schildpadden te logeren... Daan gaat ze vanmiddag ophalen. Maar de eigenaar (een maatje van hem) komt ook ff mee, want dat aquarium is niet te tillen. Hoop dat we ze een beetje goed kunnen verzorgen. Zo gaan ze dood terwijl ze bij ons zijn. Ik zal vragen of hij de gebruiksaanwijzing achter laat. hihihihi
hello ladies, Hoe is ie hier? Kristel...wil niet zeiken maar aangezien je altijd voorzichtig bent...kijk je ook een beetje uit met de thee...daar zit ook weer iets in wat niet goed schijnt te zijn.... moet je maar eens google...het heet in plaatsvan cafiene: theeeine.... verder alles goed hier ga ff terug lezen...
gym heb ik vandaag voor het eerst dus ongv met 28 weken...maar het kan iets eerder...meestal met 25/26 weken....
ja schijnbaar zit het alleen niet in de witte theeen....maar goed ik ben een leek in dingen die je niet mag....ik at tot heden gewoon drop...en daar moet je schijnbaar ook mee uit kijken....