rooibos mag je onbeperkt... je raad dus al wat ik de hele dag drink... en soms voor de afwisseling een kopje groene thee. hihihihi
ik ga weer thee drinken: ze hebben mij weer eens iets wijs gemaakt waar ik van ze lang zal ze leven niet aan ga komen......sorry voor het bovenstaan berichtje: Thee tijdens de zwangerschap Het Voedingscentrum adviseert om tijdens de periode van zwangerschap en borstvoeding niet meer dan 300 mg cafeïne per dag te gebruiken. Eén kopje thee bevat ongeveer 30 mg cafeïne. Met dit advies in je achterhoofd kun je onbezorgd genieten van je favoriete thee. heb ik net van een site van getrokken
uitslag van suus is er en ik moest t vertellen hier: ze zagen geen vruchtje.. alleen wat weefsel. dus ook geen hartje.. als ze niet binnen nu en 2 weken een miskraam krijgt.. krijgt ze pillen om er eentje op te wekken..
Ohhh wat balen zeg... Ohhhh wat moet dat akelig zijn. Als je er nog spreekt wens er heel veel sterkte.
Wat kl*te zeg! Wens Suus maar heel veel sterkte! Jeetje wat rot zeg @Lynn: in drop zit zoethout en dat mag je idd echt niet hebben. Maar goed, chocola zou ook weer niet mogen en zo mag je helemaal niks meer. Je kindje is gezond en daar gaat het om toch!
Ben nog niet helemaal naar de bank verkast, was eerst mn thee maken Maar in thee zit idd theïne, het heet anders maar het is precies hetzelfde als cafeïne en daar mag je idd niet zoveel van hebben als je zwanger bent. In alle theesoorten waar de theeplant voor gebruikt is zit het, dus in witte thee, groene thee en zwarte thee. Het zit namelijk in de theeplant zelf waar de blaadjes van gebruikt worden. Het heeft niet zoveel te maken met de kleur ervan Je mag het gewoon drinken, alleen niet te veel per dag In alle theeën waar geen theeplant voor gebruikt is, zoals rooibos en kruidentheeën zit het niet en die kan je dus zoveel drinken als je wilt. Al moet je wel uitkijken met bepaalde kruiden natuurlijk! Verder mag je wel gewoon thee drinken waar ze de cafeïne uitgehaald hebben, maar dat staat dan altijd duidelijk op de verpakking. @Rose: Zoveel theesoorten is niet meer zo moeilijk voor te stellen als je eens naar de Simon Levelt in Maastricht gaat en kijkt hoeveel theesoorten ze daar hebben En dan ook nog alle theesoorten in de supermarkt en bijv. bij de tuinen enzo... Zo, dat was Kristel's theeleutverhaaltje, nu ga ik echt op de bank liggen
Oh shit zeg! Zie ineens het berichtje van Gaby van Suus... Ah nee... Ze zal ook wel even niet meer op het forum komen lijkt me, ze heeft wel wat anders aan dr hoofd.. Dus wens haar maar hel veel sterkte en geef haar een dikke knuffel van mij.
@gaby wens haar heel veel sterkte van mij. ik vind het zo erg,ookal had ik het een beetje zien aankomen hield ook ik de hoop dat het allemaal wel goed zou komen. vind het echt heel erg voor suus sterkte meid en ook jij hebt hopelijk snel een kindje in je armen ookal is dat geen troost en vervangd dat kindje niet dit verdriet denk aan jullie @theeleut ik ga eens kijken hier in maastricht (moet iker eerst achter komen waar die zit hihi) maar zag het gister op het nieuws dat het helemaal hot is. mijn favo thee is rooibos dus dat komt goed uit met een beetje honing mmm ik ga nu echt aan mijn werkstuk werken heb morgen mijn eindpresentatie dus wil wel een voldoende
die vrouw van de sollicitatie belde terug.. en een andere collega had spijt dat ze geen sollicitatie had gestuurd. en nu is zei aangenomen.. en ik niet.. beetje raar.. maar ja dan niet..
Ik kreeg net een sms van Sammie: de uitslag van het zaad was goed! Dus dat is mooi Scheelt weer een hoop stress voor haar en Edwin. @Gaby: balen zeg! Maar wel beter dat je het nu weet en niet pas vrijdag. Maar het blijft lullig.
Wat fijn dat 't zaad goed is! Scheelt idd een hoop stress! Hopelijk mag er snel een kleintje komen... Heb hier maar weer een wasmachine aangezet.
Haaaii allemaal, Hoe gaat het hier? Las het nieuws van suus, gatver zeg.. Ze zal zih nu eht wel zwaar klote voelen.. Had het haar zo gegungd! *dikke knuf voor Suus*..! Gelukkig voor Sammie dat de zaadjes goed waren! Hier gaat alles ijn gangetje, net terug van school! Gespreken ging goed, hebben nog even over mijn toekomst gepraat. toen ik thuis kwam, lagen er 4 enveloppen van van Essent op de mat..*&^%$#$@#!%#^#&#&..Ik heb geen flauw idee wat k aan die lui betaal maar moet elke maand een bedrag betalen en nu komt dit er ook nog weer bij en beweren ze dat we geen essent betaalt hebben.. word er echt niet goed van! maar goed schelden helpt ook niets.. ze zullen wel gelijk hebben! blijkt in de bankafschrift ook nog eens dat lief de huur van het huis niet betaalt had...@#$*%&&$&#*.. kan ook beter alles zelf doen.. daar ging de nieuwe tv...! Kunnen julile mannen een beetje met geld om gaan?