spannend sterretje ik duim voor je dat je deze week posi test en dat die uitslag er gewoon niet toe doet? mag ik vragen waarom jullie de zwemmers laten nachecken je bent toch al 2 keer zwanger geweest (ookal is dit mis gegaan0 kan dit dan liggen aan de kwaliteit van de zwemmers of hoe moet ik dat zien?
@nen tja ik weet niet wat ik er van moet denken Ergens denk ik zeker te weten dat ik niet zwanger ben, ik weet niet waarom, maar heb gewoon het gevoel niet zal ik maar zeggen maar aan de andere kant, mijn temp is mega hoog, zeker voor mijn nod! En normaal krijg ik altijd de dag van te voren wat spotting wat ik nu ook niet heb gehad Soms wel een beetje buikpijn, maar goed dat kan bij beide horen Nou ja eerst morgen mijn temp maar eens aankijken en dan beslissen of ik test of niet morgen Hoe is het met jou? heb je de ha of vk nog gebeld?
@Ster: hahaha wat een gedoe he Hier gelukkig hele brede potjes, niet zo'n urine potje. Ga je toch eerder testen dan de vakantie? Ik duim voor je!
@dreamer, ja ik weet het niet wat ik moet doen nog haha Ben nu toch wel zenuwachtig... Duurt zolang nu voordat ik ongi word En omdat ik ook moet gaan bloedprikken cd1, is het ook wel fijn toch om te weten als de test negatief is, dat ik nog moet gaan prikken deze week voor we op vakantie gaan, nou ja morgen maar zien wat de temp doet dan eerst! @rose, we kregen van de gyn gewoon even alles gecheckt, heb ik zelf om gevraagd, ook omdat ik toch best wel een beetje onzeker ben er over, en zo weten we dan dat alles goed is misschien, en dat helpt me zelf denk ik ook wel Gewoon even wat meer zekerheid En spermakwaliteit heeft niets met de foute zwangerschappen te maken hoor, dus wat dat betreft word die test niet gedaan voor
@rose, nee aanstaande zaterdag pas We gaan op wintersport naar oostenrijk Me man wilde graag mocht ik zwanger zijn testen op vakantie, maar me nod is dat al lang verstreken, en ik verwacht nu dat ik het niet zo lang uit kan houden
@ sterretje, ik heb niet meer de HA gebeld nadat de tweede test negatief was. Ik kwam er namelijk net vandaan vanwege een keelontsteking en voelde me erg stom als ik gelijk alweer ging. Ik had op internet veel gelezen dat de betreffende test waar ik een licht streepje op kreeg vaak vals positief gaf, dus ik ben er maar vanuit gegaan dat de kwaliteit van de test gewoon slecht was.
@sterretje dat zou ik idd ook niet vol houden, mijn vriend zou me niet tegen kunnen houden hoor @nen vervelend he die testen die zo slecht zijn vind echt dat die uit de verkoop moeten. hoeveel dagen zit je nu (cyclus)
@ rose, ja dat was zo'n oude trekpleister test, die zonder het plusje dus die zijn nu ook uit de winkel. De test daarna was negatief, dus ik heb dat lichte bloedverlies voor ongi aangezien en dan zit ik nu op dag 15. Maar toch.... ik blijf het maar raar vinden. Heb ook de laatste dagen een wat weeig gevoel in mijn maag, mijn vriend zegt dat mijn borsten zijn gegroeid en gister kreeg ik opeens een steek in mijn eierstok/bm (is moeilijk te voelen waar precies). Soms hoop ik gewoon stiekem dat ik wel zwanger ben, maar dat ik nog 1 ongi heb gehad ofzo. Maar dat is eigenlijk heel naief, dus ik weet ook wel dat ik daar zeker niet vanuit moet gaan.
ik zou gek worden in jouw situatie pff is toch vervelend als je geen hoogte krijgt van je lichaam. zou het je ei kunnen zijn die steken?
Ja het zou op zich mijn ei kunnen zijn. Het was 1 felle steek. Normaal voel ik mijn ei echter wel heftiger. Maargoed, ik wacht gewoon af. Wordt vaak geadviseerd dat ik maar ff de HA of gyn moet bellen, maar dat heeft gewoon weinig zin want dat zijn allebei erg 'afwachtende' types. Kortom: ik krijg daar toch geen antwoord. Tis alleen jammer dat mijn cyclus zo onregelmatig is, want dan weet ik ook niet wanneer ik nou overtijd ben. Ik heb er wel medicijnen voor, maar daar word ik goed misselijk van.
Hoe oud ben je: 22 Hoe oud is je vriend: 25 Wat voor werk heb je: werk op een kdv Woon je samen: ja bijna 1 jaar Hoelang zijn jij en je vriend al samen?: bijna 13 maanden Zijn jullie getrouwd: Nee Hebben jullie huisdieren?: nee Welke ronde zitten jullie: k blijf een beetje hangen in ronde 8 WAt is je lievelings kleur: roze Wat is je lievelings dier: haha nijntje
hoi hoi @ suus wat verschikkelijk! echt heel erg. een hele dikke knuf. @ sammie wow de zaadjes helemaal goed! geweldig! ik moest vandaag weer terug naar de gyn om te kijken of mijn ei is gesprongen ennnnnn hij is nog niet gesprongen. dus we gaan maar weer aan de klus vandaag en morgen en overmorgen en vrijdag moet ik weer terug. i heb ook maar even de afspraak van leon afgezegd van het zaadonderzoek dondergad want hij moiet nu klussen ipv in het potje! haha de gyn zei net alleen wel dat ik heel erg dik baarmoedrslijmvlies heb op dit moment en dat mocht het eitje niet bevrucht raken en ik dan ongi wordt het een hele heftige en pijnlijke ongi wordt dus vroeg ze of ik ff in de beruchte stoel wilde gaan zitten/liggen en dan zou ze ff wat slijmvlies wegschrapen/zuigen. uhum fijn. ik dacht pas je wel op op mijn ei? maargoed kwam ze met zo'n eendebek LEUK not. en een slangetje en weet ik ut wat allemaal en daar beneden maar zitten vroeten haha. zei ze oh het is niet gelukt want je gaast nu erg bloeden. fijn. maargoed geeft niet ik hoop gewoon dat deze dagen mijn eitje eindelijk bevrucht gaat raken want ik begin het een beetje zat te worden.
@agnete jemig, wat een drama dus bij jou bij de HA! Deed het neit pijn, die eendebek en die slangetjes enzo :S.. gruwel er nu al van.! Hoe gaat het verder met iedereen? Is Suus al op de pagina geweest?
nee suus is nog niet geweest.. k weet niet of ze nog komt vanavond.. k dacht dat ze da wel heeft gezegd..
Hey meiden Ik heb toch maar even op bed gelegen.. Lekker geslapen. Ik voel me nu een stuk beter dan vanmiddag We gaan dus straks (als ik me echt goed genoeg voel) lekker zwemmen nog met zn 2-en. Zo krijg ik tenminste ook weer eens wat beweging! We gaan proberen dit 2 avonden in de week te gaan doen, hopelijk gaat t lukken @Agneta: Ohh dat zal echt wel pijn gedaan moeten hebben Het klinkt iig wel heel erg pijnlijk. Ik hoop dat je eitje alsnog snel gaat rijpen en springen en dat ie gewoon lekker bevrucht wordt! @Sterretje: Jaa, mijn gevoel gaat het goed hebben! Je hebt dus niet voor niks een decembereitje gehad nog, gewoon om mijn gevoel gelijk te laten krijgen Ik be necht heel erg benieuwd wanneer je gaat testen @Rose: Ik woonde tot mn 14e in het Gooi en we gingen regelmatig naar Zuid Limburg op vakantie. Mn ouders vonden het zo geweldig dat ze naar Limburg wilden verhuizen; wat dus ook gebeurt is. Ik heb t alleen nooit gesnapt want ik vond die hele omgeving (Landgraaf, Heerlen Kerkrade) echt geen drol aan. En de mensen daar zijn echt heel erg op zichzelf gesteld. Veel mensen keken me met de nek aan, alleen maar omdat ik anders praat. Echt belachelijk. Ik ben iig zodra het kon meteen weggegaan uit limburg
@ sammie fijn zeg! @ suus heel veel sterkte ! @ ster spannend! wat een geklooi he maar je moet ff wachte he op de uitslag, fijne vak alvast Hoe oud ben je: over 3 weken 22 Hoe oud is je vriend: over 1 week 25 Wat voor werk heb je: pedicure salon/nagelsalon Woon je samen: ja Hoelang zijn jij en je vriend al samen?: dit jaar 8 jaar Zijn jullie getrouwd: ja 1,5 jr Hebben jullie huisdieren?: nee Welke ronde zitten jullie: 1e ronde clomid 100 WAt is je lievelings kleur: roze Wat is je lievelings dier: hou niet zo van beesten Wie volgt![/quote]
Hoe oud ben je: 24 Hoe oud is je vriend: 24 Wat voor werk heb je: tandartsassistente Woon je samen: ja Hoelang zijn jij en je vriend al samen?: dit jaar 7 jaar Zijn jullie getrouwd: nee Hebben jullie huisdieren?: ja 2 honden en 3 katten+ een aanloopkat en een konijn Welke ronde zitten jullie: 15 maanden WAt is je lievelings kleur: heb ik niet Wat is je lievelings dier: alles wat maar een dier is.....nouja bijna alles dan