Hoe oud ben je: Bijna 21 Hoe oud is je vriend: 24 jaartjes Wat voor werk heb je: Ik ben kraamverzorgende Woon je samen: Ja Hoelang zijn jij en je vriend al samen?: 3 jaar Zijn jullie getrouwd: Ja Hebben jullie huisdieren?: Ja, een hond Welke ronde zitten jullie: 4e inmiddels Wat is je lievelings kleur: Rood Wat is je lievelings dier: Ehm, ik vind met name honden, katten en paarden leuk
Mijn mannetje is vandaag naar een uitzendbureau of iets dergelijks in Groningen geweest. Hij gaat waarschijnlijk een opleiding doen en zij regelen een werkplek en betalen z'n opleiding. Nu heeft ie allemaal boekjes meegekregen maar hij weet niet wat hij moet kiezen. 'k Denk dat we eind januari maar naar open dagen gaan. Waarschijnlijk wordt het een 2-jarige opleiding, 5 dagen werken en 2 avonden school. Hij verdiend dan zo'n 1300 euro daar redden we ons vast wel even mee. Nog maar even een paar nachtjes over slapen. Ik ben nog niet gebeld, zal wel weer vannacht worden...
@ red, wel goed dat je man zo gemotiveerd blijft! Er zijn ook mensen die een uitkering moeten aanvragen, maar vervolgens niet meer willen gaan werken..
Volgens mij is hij het thuiszitten wel zat. Maar hij wil bijv. niet voor 1000 euro aan't werk en daar geef ik 'm geen ongelijk in.
Nee dat begrijp ik ook zeker. Helaas is de economische situatie momenteel niet erg ideaal om nieuw werk te moeten zoeken... Maar wel goed dat hij zo actief er mee bezig is! Voor mijn opleiding moet ik ook wel eens gesprekken voeren met mensen die hun loopbaan een andere draai willen geven of die bijv moeten re-integreren, maar dat is nog lang niet altijd zo makkelijk. Maar met de houding van je man, komt hij er wel De aanhouder wint!
Is er iemand goed in motiveren? Ik moet een portfolio schrijven (leerdoelen en daarop reflecteren, bewijzen aanleveren etc etc) en die moet vrijdag ingeleverd worden. Guess what, ik moet nog beginnen! Dus meiden, schop me onder mijn kont! Ik kan er zelf niet bij
Nou ik ben er weer vandoor hoor! Even eten en daarna hopelijk zwemmen Hoop echt dat ik me goed genoeg ervoor voel want ik wil echt even wat bewegen *Geeft Nen nog even heel snel een schop onder haar kont*
@ Suus: Heel erg veel sterkte meid. ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven.... dikke knuffel hoor meid... @ De rest, heb eerlijk gezegd alleen gelezen over suus... ga nog even het lijstje quoten
Hoe oud ben je: 21 Hoe oud is je vriend: 23 Wat voor werk heb je: ik ben Tandartsassistente Woon je samen: ja bijna 2 jaar Hoelang zijn jij en je vriend al samen?: 3 en half jaar... Zijn jullie getrouwd: Nee Hebben jullie huisdieren?: Jeps: een hond: Bailey, een kat: Skittles en een konijn: Moppie Welke ronde zitten jullie: Ronde 3 was het raak, nu 7 wkn en 2 dgn zwanger. WAt is je lievelings kleur: Pfff daar heb ik al te lang niet meer over nagedacht hihi... Wat is je lievelings dier: Paarden/honden.
vreselijk reflecteren, ik kijk er ook steeds tegen op! en stel het ook steeds uit. Ik kan je helaas niet helpen, maar het is wel voor je toekomst! Kraamverzorgster lijkt mij ook een heel mooi beroep!
Ja het is op zich voor je toekomst, maar het portfolio is altijd een grote flop (elke student denkt er zo over), want iedereen maakt hem in ong een week tot 1 dag dus niemand is serieus bezig met zijn of haar leerdoelen. Bah, ik vind het zo zonde van mijn tijd! En elke keer neem ik mezelf voor er op tijd mee te beginnen, maar uiteindelijk schiet het er toch bij in en loop ik vet achter. En ik heb mezelf ook nog een in de vingers gesneden met de meest belachelijke leerdoelen die ik allemaal niet heb gehaald (omdat ik er niks aan heb gedaan). En nu maakt het niet uit of je ze wel of niet haalt, maar het staat wel stom natuurlijk dat ik bij allemaal moet zeggen dat ik ze niet heb gehaald...
@nen Hup nen... portofolio is ook belachelijk. bij ons heet het nu een bewijsmap! Alles wat ik maak stop ik er in. heb nu de opdracht gekrgen om het te ordenen! ik denk er precies zo over, maar ja zonder dat ding haal ik mijn opleiding niet. dus het moet gebeuren!
ben wel blij dat ik mijn leerdoelen niet hoef op te schrijven!1 dan ben ik echt eeuwen bezig. gelukkig staat er bij elke opdracht de competenties die ik moet ontwikkelen.