Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    @ Kristel,

Ik hoop dat als je thuis bent en test, je een positieve test in handen hebt!
    Nog een fijne laatste dag!

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Natas: Voor zover ik weet stonk het bloed niet bij mn mk.
    Heb er verder ook niet aan geroken ofso.
    Of ruik je het al zonder je neus erboven te houden?
    Want dat is niet goed volgens mij.

@Kristel: spannendddddd :D
    Ik ga echt duimen voor je morgen :D
    En geniet maar van je laatste dag!

@Ryanne: zie duidelijk een 2e streep.
    Ken de testen niet, maar volgens het boekje zijn ze nog niet positief.
    Wel een dikke kans dat ie dit weekend nog positief gaat geven als ze net zo werken als de meeste testen.

Ik ben vanacht vreselijk misselijk wakker geworden.
    Echt niet leuk!
    Voel me nu nog niet 100% maar wel beter dan vanacht.
    Heb nu alleen een soort koud maagzuur gevoel onderin mn buik.

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

heb geshopt, mooie linnen witte broek gekocht en schoenen.

kan ik straks in mooie kleertjes naar mijn diplomauitreiking vanmiddag.

eindelijk afgestudeerd! heerlijk.
    Nieuwe baan, nieuw huis, er ontbreekt eigenlijk nog maar 1 ding.....

nog een paar daagjes en mn spiraal is er uit.

xxx

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    hallo allemaal

bedankt voor het reageren allemaal
    bloed stinkt nu niet meer maar toen wel ging douchen en ik stonk gigantisch rook het gelijk..
    huisarts net gebeld moet om half 5 langs komen benieuwd wat hij zegt enz...

kristel geniet verder nog van je vakantie..

verder hier net terug lekker leuke dingen gekocht nieuwe schoenen sport ;) en een wii fitt auto weer nieuwe bandjes dus weer op en top geld uitgegeven ;)

alles goed hier verder?

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hey :) We zitten nu op de bus te wachten die ons naar t vliegveld brengt!

Natas: Succes bij de dokter straks, laat je even weten hoe het gegaan is?

Dreamer: Het wordt zo bij jou ook heel spannend hoor met al die klachten van je! ga je morgen nog testen of wacht je echt tot je NOD? Zou wel leuk zijn als we samen positief zouden testen :-D

Mac: Het wordt bij jou ook spannend he, bijna je spiraal eruit! Hopelijk mag je van de dokter meteen beginnen om zwanger proberen te worden :)

All: Vandaag heb ik lekker de hele tijd geslapen! Haha, niks genieten meer van Egypte ;) Ik was zooo moe! Vanochtend werd ik al heel vroeg wakker, wat ik normaal helemaal niet heb, alleen als ik zwanger ben :( Ook droom ik weer heel onrustig, wat ik ook steeds had als ik zwanger was...
    Ik kan niet wachten tot we thuis zijn en ik een test kan doen! :D

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    kirstel alvast een hele fijne reis gewenst...
    en als ik eht zo lees is het zo goed als bijna zeker dat je zwanger bent lijkt me ;) anders speelt je lichaam wel een heel groot spelletje met je... spannend meis ik duim voor je!

7. Niet meer actief

@ Kristel

Ik hoop echt voor je dat het raak is!

Heeft jou gyn ook wat gezegd over dat je tussen door ongesteld moest worden. Volgens mij is dit de vierde zwangerschap op een rij toch. Of maakte dat niet uit?

Gewoon nieuwsgierig omdat mijn gyn daar altijd zo op hammerde, vandaar de vraag.

liefs Mara

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    ben ik weer

kirstel al getest?

mara jij bijna beginnen spannend zeg!

9. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,722
    3,158
    113
    Female
    succes met testen! ik hoop voor je dat het raak is!
    (was stiekem aan het mee lezen )

groetjes
    nicole

10. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Hey meiden!

@natassie, bij mij rook het één dag aan het einde nogal vies, maar dat was de volgende dag weer over, verder geen gekke luchtjes gehad!
    Hoe is het bij de dokter gegaan, hoe gaat het nu verder met je?

@dreamer, nog maar 4 daagjes, spannend meis!

@kristel, wow meis, dit klinkt allemaal heel positief!
    Het zou gweldig zijn weer zwanger gewoon!
    Als je thuis bent gelijk testen, he, wow ben zo benieuwd!
    Ik neem ook wat van ej vruchtbaarheidsstrooi mee hoor ;)

@mac, nou lekker goed geshopt!
    Alles bijna voor elkaar dus!
    Nou dat laatste dat komt ook echt wel goed hoor, dat weet ik zeker!

11. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    sterretje...
    bij de huisarts geweest...
    moest eigenlijk meer komen van hem omdat hij me even goede moed wou inwensen.. omdat ik nogal snel onzeker ben en gestresst en de oorzaak bij me zelf al wou gaan zoeken. Ik vroeg ook komt het omdat ik overgewicht hebt maar da was niet de oorzaak volgens hem. Hij zegt ik zie zat vrouwen die dik en zwanger zijn... dus ja

verder nu moet ik terug komen als het bloeden gestopt is, dan een inwendige echo.. en dan even afwachen wat er te zien is...

ik krijg ook misschien al de keus dan of door gaan met gyn onderzoeken of afwachten... maar dat bespreek ik met de echo eerst maar afwachten of het bloeden vanzelf goed stopt en me lichaam zichzelf mooi reinigt...

dus afwachten maar tot het bloeden gestopt is...
    vanavond dus lekkerr een fles rose open nu! nu het kan/mag.....

maar hoe is het verde rhier?

kristel je moet testen :) ben zo nieuwsgierig klinkt zo goed! hoop het meis!

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Ja gewoon lekekr de dingen doen dei straks neit mer mogen als je zwanger betn hooR
    Heerlijk die filet american!

Nou meis, ik wens je heel veel sterkte, hoop dat alles er snel uit is en je lichaam zich weer kan gaan herstellen!

13. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden.
    Ik meld me hier ook maar even. Denk dat ik een fijner gevoel hier krijg dan blijven mee kletsen in topic miskraam :( . Dan word je niet altijd vrolijker. We gaan er weer vol goede moed tegen aan. De bloedingen zijn gestopt en ik heb tegen vriendlief al gezegd dat hij zich voor moet bereiden op een zware maand :evil: :evil: :evil: :evil: ! hahahahaha.

sterretje, hoe gaat het met je?
    Heb je van de week een lang bericht gestuurd, maar had het idee dat het misgegaan was? althans, aangezien ik niets van je hoorde dacht ik ook dat het vast mis gegaan was met verzenden. Hoop dat je je weer wat sterker voelt meid!

14. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

Jun 17, 2008
    1,107
    0
    0
    Heey meid, hoe was jouw diploma uitreiking? Welke opleiding heb je eigenlijk gehaald? Dat had je al wel aan mij gevraagd, maar volgens mij heb ik het nog niet aan jou gevraagd. Wij gaan met de diplomering zo'n hoedje die ze in amerika ook op hebben op doen en weggooien. Vond iedereen wel leuk. Van mij hoeft het niet, maar ja wil niet als enige achterblijven natuurlijk! Heb je ook nog rare verhaaltjes van leraren gehad?
    Waar ga je werken eigenlijk? (of heb je dit al verteld en heb ik dit gemist?)

liefs lexy

15. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Hye meis,

gezellig dat je hier mee komt kletsen!
    Hier is het net wat optimistischer dan in een mk topic ja!
    Nu kun je gewoon het hebben over het doorgaan ermee en alles, maar als je wilt ook natuurlijk nog over je mk, dat hoort er evengeod bij nu helaas

Hoe is het met je, kun je het al een beetje een plaatsje geven?
    Ik heb trouwens geen bericht meer van je ontvangen nee, anders had ik je uiteraard wat terug geschreven hoor!

Hier gaat het wel, ben er vooral weer mee bezig om te focussen op eht weer zwanger proberen te worden.
    Valt me wel steeds zwaar als ik zwangere meiden zie, kleine kids, vooral beebjes... Maar ja dat hoort er denk ik bij.

Ben vandaag bijd e gyn geweest, gelukkig hebben ze niets gevonden bij het onderzoek naar het vruchtje van de vorige keer, dus voorlopig houden ze het nog steeds op helaas 2 keer pech...

We mochten een chromosomen onderzoek laten doen, maar dit betekend dat ik 4 maadnen niet mag zwanger worden, en dat hebben we er op dit moment niet voor over...
    Mocht het een derde keer weer mis gaan, dan moet ik alleen wel voor allerlei onderzoeken ed komen...

Maar verder was de gyn positief, alles zag er goed uit, zijn geod gezond, in fam geen afwijkingen, eierstokken en baarmoeder prima, dus ze denken dat een volgende zwangerschap waarschijnlijk wel geod zal gaan...
    daar hopen we dus op!

16. Lieve natassie veel sterkte ermee! Ik vind het zo klote voor jullie! Echt balen :( :( :(
    Kristel, zeker weten weer zwanger jij.. hoop voor je dat het goed gaat deze keer. Mijn bruidsjurk had een levertijd van 6 maanden en kwam uiteindelijk pas na 8 maanden binnen in de verkeerde kleur ook nog!
    Debora ik denk dat je ovutest positief gaat worden binnekort.. de lijn ziet er best wel donker uit al.

Verder gaat het hier ook ff niet zo super, wat ruzie met schoonouders en voel me niet helemaal toppie.. dus reageer ff wat minder.. maar denk aan jullie allemaal!
    PS gratis virusscanner is AVG wel goed, ik heb helemaal geen virusscanner eigenlijk.. vind het pleurisdingenaltijd.

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    hey dees,

Balen dat je ruzie met je schoonouders hebt, das echt niet fijn1
    Hoop dat het snel wat beter mag gaan!
    Hoe is het verder met je?
    We denken ondertussen ook aan jou hoor!

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Tnx Dees :D
    Had die idd ook gevonden.
    Heb er nu eerst snel een trial van windows opgegooid zodat ik alles rustig door kan lezen.
    Maar die zag er idd wel goed uit ja!

Fijn he schoonouders ...
    Ik heb er maar 1 en das al erg genoeg :p
    Sterkte ermee!

Nog 4 dagen idd.
    Maar heb nog altijd het gevoel dat het niet raak is hoor.
    Vandaag een ovu test gedaan zodat ik kan vergelijken van het weekend.
    Die was nog zo licht als wat, dus mn gevoel is wel bevestigd volgens mij.
    En kreeg vandaag ook nog eens te horen dat een collega van mn man al 3 maanden zwanger is en ze zijn pas een half jaar samen.
    Dat stak flink kan ik wel zeggen!
    Ach ja, dat herkennen jullie wel.

19. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Ja dat herkennen we zeker...
    Zoiets is nooit leuk om te horen, ondanks je heus wel blij bent voor diegenen!
    Ik kreeg van de week ook te horen dat er weer een collega zwanger was, ook niet zo leuk dus1

Nou je weet het he meis, mijn ovu test was ook niet positief en ik was wel zwanger, dus het kan heus wel!

Vraagje... Ik wil deze keer weer ovu testen gaan gebruiken, maar weet niet wanneer ik mijn ei ongeveer kan verwachten.
    De vorige keer pas op dag 22, maar dat was na mijn mk nnatuurlijk.

De gyn zei wel dat ik nu waarschijnlijk weer een kortere cyclus zal hebben.

Nu heb ik maar 16 testen, dus ik kan niet eindeloos gaan testen.
    Wat denken jullie, wanneer kan ik het beste beginnen met de testen?
    Wil er wel genoeg over hebben om echt mijn ei te kunne vinden, maar ook weer niet te laat beginnen...

20. Niet meer actief

Hallo allemaal,

@dreamer: ik kan goed begrijpen dat dat steekt ja!

Hier is het definititief een pauze vanaf gisteren.
    Gisteren een flinke ruzie gehad over alle stress die we nu mee maken.,
    We hebben dan ook nu definitief besloten om een paar maanden het veilig te doen.
    Dat wel/niet/wel/niet een baby, dat zorgt ook alleen maar voor meer stress haha.
    En 1 ding weet ik zeker, ik wil niet gestressed zwanger zijn. ;)

Heb er vandaag erg goed over nagedacht en ik kom zeker tot de conclusie dat dit het beste is, al doet de gedachte mij pijn, maar de wens zal altijd bij ons beide aanwezig blijven.

Jammer maar helaas, Over een paar maanden weer..

En hoe is het met jullie?

Share This Page