hij of zij blijft ook altijd in onze gedachte en de echo krijgt een mooi plekje.. het was toch al ons kindje lief van je berichtje op de site @all: iedereen trouwens bedankt voor al die lieve berichtjes! Maar ik ga nu echt lekker slapen.. weltrusten!
goedemorgen allemaal vandaag werken van 7.00 tot 17.00 dus weer lekker vroeg beginnen. iedereen een fijne dag! suus: *knuffel*
Goeiemorgen allemaal! Pff, ik heb echt heel erg slecht geslapen vannacht.. Was om 6 uur alweer wakker en daarna om 6.45 uur alweer dat ik maar gewoon opgestaan ben... ben benieuwd hoe laat de volgende zich komt melden
Goede morgen, ik dus hihi Heb na dagen slecht geslapen eindelijk weer eens goed geslapen, wel vroeg wakker, maar dat was het ergste niet gelukkig! Vanmorgen was mijn temp nog steeds hoog, dus we hebben maar eens een test gewaagd! En na al die tijd niet meer te verwachten, maar het staat er echt, een duidelijke streep op de test! IK BEN ZWANGER! Ben zo blij, kan het gewoon nog niet bevatten! Vandaag op me werk gelijk de vk bellen, en een afspraak voor de eerste echo, want dat s vooral nu spannend! Meiden fijne dag! xxxx
Jaaaah, mijn gevoel had het dus al die tijd goed dat december jullie maand zou worden Geweldig! Gefeliciteerd! Sterretje is zwanger!
goedemorgen Wat lees ik nu sterretje zwanger gefeliciteerd meid echt super leuk om te horen. Dat word een super vakantie @ suus sterkte meid jullie kleintje zal altijd bij jullie zijn. Ik wil nog even een uurtje slapen want moet weer tot laat naar den bosch maar lukt me niet. Ga toch nog een poging wagen Ster geniet ervan ben echt blij voor jullie
Goedemorgen meiden! Sterretje super gefeliciteerd meid! Ik kreeg helemaal kippenvel toen ik je berichtje aan het lezen was. Echt helemaal super! Dit is nog eens een goed begin van het nieuwe jaar! of niet dan?!?! Kris en Rose... uit jullie bedjes gevallen meiden? Hoop dat je nog even kan slapen Rose... en Kris hoe gaat t verder met je buiten dat je zo vroeg wakker was? Kris: Hebben jullie gewoon vrij gezwommen? Het lijkt me ook wel leuk om weer wat samen te gaan doen met m'n ventje maar ik weet nooit wanneer hij thuis komt enz. Ik mag in het weekend mee stappen, maar dat trekt me dan weer helemaal niet. Nou ipv 2 schildpadden hebben we een konijntje te logeren, echt een heel erg leuk beestje. Gek op aandacht... hihihi Er zijn gisteravond nog 2 vrienden van ons (eigenlijk van Daan) langs geweest... pfff wat een druktemakers zeg. hahaha Ach, t was wel even gezellig! Maar van te voren had ik echt zoiets van had je het niet even kunnen overleggen? Want ik was echt helemaal kapot gistermiddag en avond.
@Rose: Hoplijk kan je nog eventjes slapen Ik ga het straks ook nog maar even proberen... @Debby: Leuk, een konijntje te logeren Jullie hebben zelf geen huisdieren toch? We hebben idd gewoon vrij gezwommen. 2 avonden in de week is het zwembad tot 22.30 uur open en dan kan je dus baantjes trekken maar ook in het normale zwembad. We hebben eerst in het wedstrijdbad baantjes gezwommen, maar t was zo druk (heel veel sporters) dat we in t recreatiebad verder gegaan zijn. Het was iig heel lekker! Ik doe echt al jaren niks meer aan sport, alleen fietsen op de hometrainer, maar dat doe ik ook al een tijdje niet meer ivm gewrichtsklachten. Zwemmen is iig een van de beste sporten om te doen als je zwanger bent en je kan het tot aan je bevalling doen als je het trekt, dus dat is wel fijn Verder gaat t trouwens wel goed hier, ben alleen zo emo de laatste tijd En snel een depri gevoel, hopelijk is het snel over want ik vind er geen drol aan Hoe gaat het met jou naast dat je zo moe bent steeds?
Opzich goed hoor... ken het emotionele wel. Ik zou soms zou graag willen dat Daan een beetje kon begrijpen wat ik voel ivm de zwangerschap. Voel me soms zo onbegrepen. Maar ja... En moe... ja 's middags en 's avonds als ik heb gewerkt ben ik best moe, maar dat kan ook komen omdat ik het juist zo rustig heb op m'n werk. Als de dag voorbij zou vliegen heb ik ook geen tijd om me moe te voelen. Snap je? Maar het valt allemaal wel mee hoor. Mensen zeuren nou eenmaal liever dan dat ze positief zijn. hihihi Eigenlijk mag ik helemaal niet klagen. Even iets positiefs dan... We gaan in mei nog even lekker 8 dagen naar Kusadasi! Heb er nu al zin in!
Wow geweldig sterretje! Gefeliciteerd! Ik ga gewoon voor de volgende ronde, dan houden we er nog een beetje schot in @Matta, voor kraamverzorgende moet je verzorgende hebben. Momenteel zijn ze ook bezig met verkorte opleidingen en kun je binnen een jaar klaar zijn. Mijn mannetje twijfelt tussen elektromonteur en monteur montage-onderhoud. Moet ie nog maar even goed over nadenken en hij gaat weer een gesprek aan met 't uitzendbureau en hopelijk kan het mooi snel gaan. @Kristel, lekker joh! 'k Denk dat als ik zwanger ben, wij ook maar gaan zwemmen. Komt nu zo weinig van. 'k Ben nog steeds niet gebeld voor m'n werk. Morgen lopen m'n roosterdagen weer af. Kom zo echt nooit aan m'n uren. Krijg mn min.uren dan wel betaald dat zijn er 80 maar dan sta ik gelijk 20 in de min ofzo en als ik dan overuren maak, worden die er weer mee gecompenseerd. 'k Ga weer ff...
Als jullie het goed vinden vul ik het lijstje ook in.. al ben ik hier niet zo vaak meer.. maar vond het ook leuk om het van iedereen te lezen! Hoe oud ben je: 22 jaar. Hoe oud is je vriend: 24 jaar. Wat voor werk heb je: Acceptatie verzekeringen bij een grote verzekeraar Woon je samen: Sinds maart 2007 dus bijna al 2 jaar nu! Hoelang zijn jij en je man al samen?: 2,5 jaar (vanaf 13 oktober 2006). Zijn jullie getrouwd: Ja we zijn op 8 april 2008 getrouwd. Hebben jullie huisdieren?: Ja een vervelende poes, Kyra. Welke ronde zitten jullie: De 17e ronde inmiddels.. Wat is je lieveling kleur: Als ik echt moet kiezen.. dan paars Wat is je lieveling dier: Konijn PS Dreamer, mag ik weer op de NOD lijst, voor 25 februari! En... Sterretje, gefeliciteerd! Super!
Eva, hoe gaat het met jou? Gebruik je nu clomid? Super, ik duim alvast voor een mooi ei dat bevrucht gaat worden!
@ ster weet je dat ik paar dagen geleden gedroomd had dat je positief had getest, maar dacht zeg maar niks vind het zo teleurstellend als het niet zo was geweest. Vind het wel grappig @ debby ik ken het mijn vriend is echt heel lief hoor maar soms snapt hij het niet. Maar ja hun voelen er ook niks van en hun lichaam veranderd niet
Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 van een prinsje! 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje! 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 10 juli 2009 18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 27 juli 2009 23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 4 augustus 2009 08 dec: Bos, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009 11 dec: Suus1987, 9e ronde ZWANGER, Vlindertje 12 dec: Rose, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 18 augustus 2009 21 dec: Stephanie87, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 31 augustus 2009 14 jan: Sterretje08, 8e ronde ZWANGER, uitgerekend 23 September 2009 NOD lijst December 22: Agneta, 4e ronde met Clomid 27: Gaby1986, 8e ronde Januari 03: Knarboor, 2e ronde met Clomid 06: Loveleyjolyn1987, 3e ronde 25: Dreamer83, 9e ronde 25: Evamariah, Februari 04: Nen87, 4e ronde 09: Red88, 4e ronde 12: Sammie88, 7e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
Sam, kan je op de lijst mijn uitgerekende datum eve nwijzige nnaar 27 juli? Vind het een beetje zonde om daarvoor zelf de lijst te plaatsen, je kan m nu toch nog binnen en uur wijzigen