mijn verlaat nieuwjaarsborrel is zonder de mannen erbij... dus ja.. dan mag die voor zichzelf gaan zorgen vrijdag..
ik ben weer terug.. heb de pillen gekregen.. moet de pillen vaginaal inbrengen.. dat ga ik vrijdagavond doen.. als het dan goed is krijg ik vrijdag nacht de mk als de pillen niet werken moet ik zaterdag nog een keer 4 pillen inbrengen.. werken die nog niet dan moet ik ziekenhuis bellen en krijg ik gewone curretage.. maar hoop niet dat dat nodig is.. volgende week donderdag moet ik naar het ziekenhuis om een echo te laten maken of mijn baarmoeder helemaal leeg is
@suus Bah dat wordt een rotnacht voor jullie beidjes. Weet jij hoe je vruchtje er uitziet? Vind het zo erg voor jullie..! wat is een curratage, halen ze dan je vruchtje uit je buik?
bij curretage zuigen ze je baarmoeder als het ware leeg.. Er was geen vruchtje meer.. alleen nog weefsel
@suus oke :S..idd geval heel veel sterkte! Heb je vandaag nog wel wat anders gedaan om er niet aan te denken! Ik hoorde dat je ging trouwen! toff zeg.!
we willen in de zomer trouwen.. ben vandaag wezen lunchen met mijn moeder.. toen de was van 2 machines opgehangen Daarna met gaby naar het dorp geweest .. en nog ff gezellig daar geweest.. en toen was het al tijd om naar het ziekehuis te gaan.
*gaap* En Kris heeft weer eens geslapen Van 15.30 uur tot 18.30... Ik hoop dat ik vanavond nog in slaap kom... Nouja, ik ga maar eens met t eten beginnen nu *zwaai*
@kristel: ik hoop ook dat je nog kunt slapen.. ik zou het niet meer kunnen ik ga even de vaat doen en stofzuigen
haha en wij waren al laat... haha.. k denk dat ik zo maar eens.. lekker op de bank ga hangen.. ben zoo moe..