Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    blegh, die van mij ligt nog steeds op bed!
    Ik ga maar friends kijken en hem wkker bellen :p..hahaha.!

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hier staat friends ook aan.. maar jah.. k blijf ook maar achter de laptop..

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @suus lieverd vind het zo rot voor jullie1
    Moet steeds aan je denken hoor!
    Vond het vanmorgen zo rot dat ik moest plaatsen dat ik zwanger ben voor jou, moet toch hard aankomen!
    Nogmaals een dikke knuffel!

Iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties!
    Ik ben helemaal in de wolken
    Wel begint de angst al weer een klein beetje op te spelen, maar daar probeer ik maar niet aan te denken!

Voor de foto ga ik morgen ff kijken om die te plaatsen!

Ben er zo weer vandoor we hebben een hoop te doen nog voor de vakantie, maar morgen avond ben ik er nog voor dat we op vakantie gaan iig!

Fijne avond allemaal!

4. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    joepie sterretje gefeliciteerd!

grtz suus

5. gaby1986

ik ga weer.. tot morgen..

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sterretje: GEFELICITEERD :D :D ik ben echt heel erg blij voor je :D
    Jippiej jippiej :D
    hoever ben je nu (sorry heb niet alle terug gelezen)

nou ik ben er meteen weer vandoor...
    ga zo weer mijn bedje opzoeken :D

doei doei

7. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    wow ster! super gefeliciteerd!

waar ga je naartoe op vakantie?

wil iemand mijn nod op 28 januari zetten?

8. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ik baal ik had net een voldoende dus mag het over doen voor een beter punt. Ik was echt te zenuwachtig. Ik ben wel al om kwart over 9 in maastricht daar ben ik wel blij om.

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Rose, balen joh! Ga je nog herkansen?

@Suus, veel sterkte daar!

@Matta, je woont in Friesland toch? Ik ook nl. Onze organisatie gaat samen met 2 andere organisaties en 'k geloof dat ze komend jaar 20 man (naja vrouwen dan ;)) personeel erbij willen hebben. Met name jonge mensen omdat de ouderen er straks uit gaan.
    Wil je geen PABO hierna doen dan?

Ik kon hier steeds niet op de pc omdat m'n mannetje bezig was om alles opnieuw te installeren.
    Z'n vorige baas belde net op of hij daar zaterdag's wil werken. Alleen wordt dat dan op z'n uitkering ingehouden. Belachelijk eigenlijk want hij krijgt al zo weinig.
    Moet ie maar even goed overleggen van hoe en wat.
    Ik kruip lekker op tijd in m'n bedje als ik niet word gebeld tenminste. Ik heb nog tot 24.00u wachtdienst. Duim maar even hard voor me dat ze me nu niet meer gaan bellen... haha geen zin! Zeker 's avonds laat niet meer. Kindjes moeten morgen maar weer geboren worden.

10. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @red ja wl ehtvolgende week gewoon over doen, heb nu wel een voldoende maar het kan hoger dus wil het wel over doen.

weltrusten allemaal en tot morgen

heb morge dat eindgesprek op stage.. hopelijk gaat dat wel goed. :D

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

Ik heb weer lekker gezwommen vanavond!
    En nu ben ik heel erg moe dus ik ben er ook meteen weer vandoor...
    Lees morgen wel weer terug ;)

Slaap lekker allemaal!

12. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Goedemorgen all....

IT is time for a new fresh day....begin deze dag met een vrolijke lach naar alle mensen om je heen...dat zal iedereen goed doen!

Greetzzz....:D Eva

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

:D :D :D

Goedemorgen Eva! :D en goedemorgen to all! :D

Vandaag begint mijn nieuwe (tijdelijke) baas... ben erg benieuwd. :( Ik weet alleen dat hij in de 60 is verder niets.

Gister was ik trouwens nog best wakker toen ik thuis kwam uit m'n werk! :) Dus heb gezond gekookt. (ja ja... ik probeer er echt op te letten) Daarna de keuken opgeruimd/ afgewassen etc. De was gedaan en opgevouwen. Logeer konijn vertroeteld, wat een draak is dat trouwens... hij zit overal tussen en onder. hihihi :D Ben hem steeds kwijt. ;) Toen ik ging kijken hoe zijn hokje er uit zag schrok ik me rot, volgens mij is het hokje nog nooit echt verschoond (konijntje is een paar maanden oud) er is wel steeds nieuw stro overheen gedaan... maar onderin rook het netzoals een vieze paardenstal. :( Dus ga vandaag maar even niet stro kopen enz... dan kan ik zijn hokje verschonen. :) Dat mag nu toch wel? of moet ik dan handschoentjes aan doen?

Liefs

14. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hoi Debby,

Wat fijn dat je je gister avond goed genoeg voelde om nog lekker wat dingen te doen!
    Ik denk dat je wel een hok mag verschonen...maar ik zou proberen om niet de urine en poepjes aan te raken....al is het alleen al voor de zekerheid!
    Ik deed het bij ons konijn met het blik van stoffer en blik....dan schepte ik het er zo uit en in de vuilniszak :D

Fijne werk dag vandaag!

Groetjes Eva

15. gaby1986

goedemorgen allemaal..

k ben laat voor mij doen haha..
    vanmorgen ben ik lekker vrij.. en vanmiddag van 1 tot 6 werken.. dus ik ga straks ff met rachel winkelen..

fijne dag allemaal..

16. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hoi gaby,

Jij ook een fijne dag!

Liefs

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Gaby, veel plezier met shoppen...! Gaan jullie nog voor iets bijzonders kijken?

Liefs

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hey meiden,

Ik zit alweer achter mijn laptop om aan school bezig te gaan.. Deed net de accustekker in het stopcontact, blijkt dat 1 stopcontact gewoon geen stroom meer geeft opeens. Verder klopt alles, er zijn geen schakelaars uit ofzo. Ik vind het maar raar. Dus ik moet zo eerst op zoek naar een verlengsnoer, omdat ik anders op de bank mijn schoolwerk moet gaan maken (voor het dichtsbijzijnde stopcontact) en dat is toch niet zo handig.

@ suus, bah wat een gedoe met die pillen meid *superdikke knuf!* Ik hoop dat jullie het snel een plekje kunnen geven. Nogmaals heel veel sterkte voor jullie beiden! Gelukkig kunnen jullie weer wat positiviteit putten uit jullie komende huwelijk :D Echt zoo gaaf!

@ debby, wat sneu dat die mensen dat hok nooit hebben verschoond! Ik dacht dat je alleen de kattenbak niet mocht doen, maar het konijnenhok wel. Maar je kunt altijd voor de zekerheid handschoentjes aandoen.

@ rose, wat balen dat je presentatie maar net voldoende was. Maar nu weet je gelukkig hoe het voelt om daar te staan en zal het de volgende keer vast beter gaan! :) Spannend trouwens vandaag voor je eindgesprek. Maar je gaat het vast halen :)

@ eva, wat een mooie zin om de dag mee te beginnen! Ik word er helemaal vrolijk van

@ gaby, winkel ze! Hier is echt flinke uitverkoop momenteel, dus ik ga binnenkort ook ff shoppen. Moet nieuwe broeken hebben, maar heb er zo'n hekel aan om broeken te kopen!

Sorry als ik nog iemand vergeten ben... Ik ga ff op zoek naar een verlengsnoer! :p

xx

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Goeiemorgen!

Ik ben nog steeds niet gebeld... raar hoor! Naja ik vind 't wel prima, maar hopelijk krijg ik volgende maand dan nog wel een fatsoenlijk loon.

'k Ben momenteel wel een hele goeie huisvrouw ;) Haha, alleen 't ramen zemen waag ik me nog steeds niet aan.

@Gaby, veel plezier met shoppen!

@Debby, ik zou wel handschoenen aan doen denk ik.

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ Red, wat vervelend dat je steeds maar niet word gebeld! Trouwens ook raar dat je man is gevraagd om bij zijn oude bedrijf te werken. Waarom is hij daar ontslagen?

Deel Deze Pagina