Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden! *zwaaaaai* :p

Hoe gaat het hier?
    Heb nog niks bijgelezen, ga ik zometeen even proberen.

Zie dat Bos een über-reactie-actie heeft gehad net, mooi! :D

En dat Nen een schimmelinfectie heeft.
    Ik heb ook nooit met mn benen wijd hoeven te liggen daarvoor hoor ;)
    Gewoon zeggen dat je t hebt via de telefoon, dan kan de assistente een receptje voor je klaarleggen!
    Misschien dat je kan vragen om orale behandeling, dat is 1 capsule e ndan ben je er snel vanaf. Die vind ik persoonlijk en stuk fijner dan die vaginale capsules, darvan ga je zo lekken zeg maar, heel vies :(

@all: probeer straks op jullie allemaal te reageren :D Ik ga eerst even eten :)

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik duim heeeeeel hard!

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ bos, vervelend dat je zo misselijk bent. Dat kan je zo beperken he.

Eet smakelijk kris!

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Volgens mij verschilt het per huisarts wat je krijgt. Ik kreeg bij de huisarts toen ik nog thuiswoonde, zo'n orale capsule maar bij m'n andere huisarts die vaginale pillen. Is idd niet erg leuk. Je moet ze 's avonds inbrengen als je op bed gaat en niet meer van bed afgaan. 's Morgens heb je dan echt last van vies zalfachtig spul, maar 't werkt wel en daar gaat 't om ;)

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ja dat zalfachtige spul maakt mij ook niet echt uit, want dan ga ik toch douchen en was ik het wel weg.. Nu nog wachten tot het telefonisch spreekuur

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Heej Bos! En Kris... Wie zijn er ondertussen nog meer gesignaleerd!?!?

Bos, wat balen zeg dat je je zo voelt... nou hopelijk is het snel weer over en kun je van het weekend lekker naar de vakantiebeurs.
    Ik vind het hartstikke leuk een konijntje, maar in de lente moet hij wel gewoon naar buiten hoor. Eigenlijk ben ik een beetje allergies en die troep. hahaha :D Het is nog niet bekend wanneer deze weer terug moet. Is een erg onzekere situatie bij zijn eigenaar. :(
    Mijn ouders wonen in IJsselstein, ik werk in Utrecht en wij wonen in Amersfoort... daar woont verder niemand die wij kennen. Ik denk dat het toch het makkelijkst is om het dicht bij huis te doen. 's ochtend even naar de opvang lopen/rijden en dan door naar t werk. Als m'n kindje ziek wordt kan ik zo m'n werk laten vallen en ben ik er binnen een half uur. Nou jah... eerst maar bespreken wat mijn werkdagen worden. :)
    Beterschap!

Red: Lekker hoor broodje hamburger! Ik zat al mijn broodjes die ik vanmorgen gemaakt had al gretig naar binnen te werken dus dat zou niet genoeg zijn voor de hele dag toen heb ik maar een broodje kroket gehaald. Jammie!

Kristel: Ik moet eerdaags ook maar eens het zwembad op gaan zoeken, Tis natuurlijk heerlijk ontspannend. Eet smakelijk! Leuke banner!

Rose: Veel succes met je eindgesprek! Hopelijk komt ze nu wel opdagen! Balen dat je net een voldoende had... Een echt strebertje dus! ;) Ik ken het wel hoor! Als je van jezelf weet dat je het beter kan neem je geen genoegen met minder hea?!?

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hoor net dat vriendlief alweer onderweg is naar huis :) Hij zit momenteel in Hilversum voor een opleiding, maar blijkbaar hadden ze weinig te doen vandaag.... Rond half 2 is hij al thuis. Wat een verrassing!

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wat gezellig zeg!
    Ik krijg meestal een telefoontje van 'schat, sorry maar het wordt wat later. Ik hoop om ... thuis te zijn' Vervolgens komt hij veel later thuis. :) hahhaha :) En weet je wat je raakt er nog aan gewend ook. Ik sta eerder raar te kijken als hij om de afgesproken tijd thuis komt dan wanneer hij te laat is.
    Ik ben alleen een beetje bang dat hij morgen ook te laat komt. Hij komt mij op mijn werk ophalen en dan gaan we door naar de vk... Vorige keer waren we ook al te laat. :( Ik denk dat ik hem een uur voordat hij bij mij moet zijn ga bellen 'Over een uur moet je bij mij zijn'... kwartier later weer 'Over 3 kwartier moet je bij mij zijn... hahahaha :)

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hmz vervelend is dat. Hopelijk redden jullie het morgen wel op tijd! Deed de vk er moeilijk over?

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    red beter dat hij weer een beetje aan de slag kan

rose succes met je gesprek

debby konijn van mijn kan het hele jaar door buiten staan hoor. ;)

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ja als ze eenmaal gewend zijn buiten kan dat! Ik zou deze in de lente buiten zetten en daarna gewoon buiten laten staan.

Ik zal mijn mannetje eens lief aankijken. hihihi :D
    Maar ik denk dat hij geen ander konijntje wil zolang we die andere nog hebben. Het zou me ook niets verbazen als hij nooit meer opgehaald wordt hoor. :( Even afwachten dus...

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Niet echt moeilijk en ze gaf ons nog echt de aandacht en tijd... maar eigenlijk moest zij zich heel erg haasten dat vond ik vervelend. Daarbij zit Daan daar dan in zijn werkkleding, incl petje. Zo enorm onverzorgd... dat vind ik dan zo jammer want ik wil niet gezien worden als zo'n jonge moeder die niet weet waar ze mee bezig is. Snap je dat? Ik weet het niet zo goed te verwoorden..... :(

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ debby, ik begrijp wel wat je bedoelt ja. Mensen hebben tegenwoordig zo gauw vooroordelen!

Ik heb net de ha gebeld. Ik had niet gezegd dat het een schimmelinfectie was down under en ze vroeg of ik het kon laten zien vanmiddag. Dus ik zei dat ik me daar niet zo prettig bij voelde. Toen vroeg ze "heb je witte plekjes in je mond" haha dus toen maar gezegd dat het voor daar beneden was en ik mag vanmiddag zo'n capsule ophalen. Heb me ook eigenlijk maar druk zitten maken voor niks ;)

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ach debby dat snappen ze heus wel hoor dat als daan in zijn werkkleding zit....denk dat ze het gekker zou vinden als hij helemaal niet zou komen...dan kom je pas over als een jonge meid die niet weet wat ze doet...zou me er niet te veel zorgen over maken....jullie weten toch dat het kindje is gemaakt en komt in een liefdevol gezin...trek je niet te veel aan van wat andere mensen vinden...
    hij word heus geen lievere of leukere papa als hij een pak zou dragen hoor... snap je wat ik bedoel...

nen fijn dat je pillen krijgt..

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Mooi verwoord bos! Jeetje, jij zit ook alweer bijna op 10 weken :) Wat gaat de tijd toch snel!

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik ben er even vandoor. Tot straks meiden!

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nen: ja gaat zeker hard maar kan niet hard genoeg gaan....mag de twaalf weken (lees de misselijke periode) wel voorbij als het aan mij ligt. maar ja hoort erbij...ik heb gezien dat de piek van hcg op de 10 weken ligt dus ik hoop maar dat alles vanaf volgende week minder word....
    ga nu maar ff soeppie proberen....

18. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    He Bos,
    Hoop voor je dat de misselijkheid snel voorbij is.
    Ik zou nu net zover zijn, maar helaas.
    Ik voel wel dat mijn ei eraan komt en dat is positief!

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Thanx Bos en Nen!
    Jullie hebben helemaal gelijk! :)

Nen erg fijn dat je zo'n pil op kunt halen vanmiddag! :)

Jeetje de eigenaar van ons logeer konijntje is gister bewustenloos gevonden in zijn huisje. Hij verwarmt z'n huis door een aggregraat en die had hij in huis staan. Kooldioxide uitstoot natuurlijk! :(
    Hij heeft nog geluk dat ie niet overleden is!

Heeft hij gister te horen gekregen dat hij zijn dochtertje waarschijnlijk niet meer mag zien, iedergeval dit weekend niet. Hij moet maar contact opnemen met z'n ex-vrouw.

Hij is uit z'n oorspronkelijke huis gezet en woont nu ergens boven een zonweringzaakje zonder stroom etc...omdat ze dachten daar wel even wiet te kunnen verbouwen.

Wat een vent hea! En dat is 36! Daan helemaal in zorgen... ik ook wel. Hoewel ik er ook bij denk eigen schuld dikke bult, we hebben je zo vaak gewaarschuwd. bah bah bah! Zijn hersenen heeft hij helemaal kappot gesnoven, gedronken en geblowd! Bah bah... :(

Biedt Daan net nog zijn telefoon aan zodat hij de advocaat van zijn ex kan bellen zegt hij dat doe ik morgen wel ben nu nog te suf van de koolmonoxide.

En mijn mannetje zit zich nu maar zorgen te maken.

Sorry hoor voor dit verrhaal maar moest het even kwijt!

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Bos: balen dat je zo misselijk bent meis!
    Hoop dat het idd door het griepje komt en je snel weer beter bent.

Ehh waar ik mn man heb ontmoet:
    op internet!

En ik doe vrijwel alles in het huishouden.
    Het enige wat hij mag doen is zondags het bed afhalen ;)

Ik ben zenuwappig voor morgen!

Deel Deze Pagina