Ahh wat is mn man een schatje he Hij kwam net even tussendoor thuis en ik zei hem dat ie beter niet tegen me kon praten. Normaal gaat ie daar wel tegenin, maar nu hield ie braaf zn mond. Toen ik hem 1 minuut later vertelde (haha ja kan nooit lang mn mond houden ) dat ik bang was dat het niet raak was en al mn kwaaltjes weg waren enzo. Zei die dat het vast wel goed zou komen, want had toch al allemaal kwaaltjes gehad. Hij was echt superlief Pff jeetje wat ben ik emo vandaag! Hmz, toch een kwaaltje dan? Maak mezelf helemaal gek he Kristel: op welke dag heb jij je innesteling gevoeld en welke dag getest? (in dpo, makkelijker na te tellen voor me ) Want ik had ook al vroeg kwaaltjes die bij een innesteling kunnen horen. Vraag me dus af of ik niet ook al kan testen. (haha daar gaat mn ideaal van 15 juni testen ) Ik had op 4 dpo een lichte daling in mn temp en savonds laat last van kwaaltjes en de volgende morgen tot vroeg in de middag. Vandaag is mn temp op zn hoogst (zo hoog wassie alleen 2 dagen na mn ei) Hoe kan ik mn temp kaartje hier laten zien? Misschien legt dat wat makkelijker uit. Gelukkig ben ik heel geduldig O
Hoi Ryanne Leuk! Weer een nieuwe aanwinst hier Wat betreft je vraag over de zaadjes.. De zaadproductie wordt door het lichaam gedaan en heeft niet zo heel veel te maken met hoe vaak het eruit komt zeg maar.. Wel is het zo dat hoe vaker een man een zaadlozing heeft, hoe minder zaadjes er daadwerkelijk uitkomen...
Je hebt minder zaadjes als je elke dag klust. Maar wel betere zaadjes (minder slechte zaadjes) Maar elk onderzoek zegt weer iets anders, dus doe gewoon waar je je zelf het lekkerst bij voelt! Spannend, ook al een kwaaltje van innesteling dus Ik ga voor je duimen Bij Kristel heeft het duimen geholpen, dus wie weet
hey ryanne, welkom terug hier, fijn dat jullie weer bezig zijn met opnieuw zwanger worden, j eheb wel gelijk weer een mooi aantal dagen cyclus, dus dat is fijn! Spannend nog een weekje joh! @kristel, nou jullie zijn zeker super vruchtbaar, daar ligt het in ieder geval niet aan! Nou mies, elke dag is er een he, en gewoon gelijk straks na je nod de vk bellen, en dan kijken of je snel een echo kan krijgen! @dreamer, zo'n oma ben je niet hoor! Als ik mijn ei echt vandaag heb, dan kan ik bijna gelijk met jou testen, spannend, kunnen we elkaar lekker opjutten
@Dreamer: Ehm... mijn innesteling voelde ik vanaf 3 DPO t/m 5 DPO. Ik had steken in mn liezen + baarmoeder.. *Denkt even na* Heel superlicht streepje zag ik afgelopen maandag al en dat was... 6 DPO. Nu zit ik op 8 DPO en was t streepje al wat donkerder weer. @Sterretje: Mn vriend heeft net de huisarts gebeld om even na te vragen hoe en wat. Maar ik moet komende maandag dus langskomen. De assistente leek het logisch dat ik onder extra controle van een gynaecoloog kwam te staan, maar dat is dus even afwachten wat de huisarts maandag zegt
Kristel, heb het niet helemaal meegekregen maar wat heb jij voor een test gedaan dat je al weet dat je zwanger bent?
Ik heb voor de aankomende drie dagen een temp ingevuld en bij de 36,4 die ik uiteindelijk toch maar gewoon als goede temp genomen heb komt er te staan vandaag mijn ei! Dus wie weet, het kan allemaal nog... Ik ben heel erg benieuwd wat er morgen gaat gebeuren Toch maar proberen mezelf niet al te veel te focussen er op, want ben toch nog steeds bang dak mezelf blij maak met een dode mus!
Ik zit vandaag ook op 8 dpo, heb je dan tegelijk met mij je ei gehad? Wist ik helemaal niet joh En heb 4/5 dpo kwaaltjes gehad waarvan ik denk dat het van een innesteling kan komen. Ik zou dus in principe ook al positief kunnen testen als ik het zo lees! Op zich wel logisch ook, want van 5-10 dpo kan je innesteling plaats vinden. En vanaf 14 dpo kan je testen normaal. Dus als je dan op 10 dpo pas een innesteling hebt en je op 14 dpo positief test zit er ook maar zo weinig tijd tussen. Hahahaha word helemaal gek hierrrrrr Wil zo graag uit die onzekerheid, maar ben zo bang dat ik toch negatief test wanneer ik nu zou testen (niet nu dan, maar morgenochtend ofso)
Gelukkig meis, dan weet je gewoon wat meer en kan de huisarts je extra gelrust stellen! Ook lijkt het me wel fijn dat je waarschijnlijk onder extra controle van de gyn komt te staan, dan weet je in ieder geval zeker dat je geod onder controle word gehouden en als er iets ev. mocht zijn dan ben je snel genoeg bij je eigen gyn, lijkt mij erg geruststellend! Super dat je zo snel bij je arts terecht kan! Ik blijf het wel apart vinden dat jij al zo vroeg positief kan testen, wauw!
Ohh meis dat zou super zijn Ik ga echt keihard voor je duimen dat het idd je ei is En dan heb je goed geklust zo uit mn hoofd, dus geen zorgen daarover he! Heb je verder nog lichamelijke kwaaltjes gehad die wijzen op een ei? En als vandaag je ei zou zijn, wanneer mag je dan testen? Dan heb je dus ook een 30 dagen cyclus Ik blijf duimen voor je
dipsticks moet je in een potje urine dippen wat je opgevangen hebt, dit kan bij zw testen dipsticks, maar ook bij ovulatietesten. Een 'gewone'' zwangerschaps test kun je zo onder je urine straal houden en hoef je neit eerst je urien op te vangen
Ligt eraan. Een dipstick is een zwangerschapstest of een ovulatie test die je niet in je urine straal houdt, maar in een bekertje met opgevangen urine dipt. Midstream is een zwangerschapstest of ovulatietest die je wel in je urinestraal houdt. Dipsticks zijn vaak goedkoper. Even voor de dames die dipsticks gebruiken een tipje voor als ze die nog niet kenden: gebruik van die plastic wegwerpbekertjes om je urine in op te vangen. Scheelt een hoop gedoe met afwassen en onthouden dat je uit dat bekertje nooit van je leven meer moet drinken
Ik! Heb er nu nog 1 liggen en hoop dat deze positief gaat geven Heb nu ook die dipsticks van 3 voor 2,99. Die heeft Kristel ook uit mn hoofd. Heb ook de ovulatie testen dipsticks van sensitest.
Het klussen hebben we goed gedaan ja, ik wilde geen kans mis lopen... Maar voor de zekerheid vanavond toch nog maar een keer dan hoor Ik heb sinds zondag, en dan vooral in de loop van de dag vanaf smiddags ongeveer last van mijn borsten, verder beetje snel geirriteerd, en een uurtje geleden had ik erg last van steken aan de rechterkant van mijn buik, ongeveer op lies hoogte... Zou dat een eisprong kunnen zijn? Als mijn ei echt vandaag is dan zou mijn cyclus 30 dagen zijn, en dan zou ik op 18 juni 14dpo hebben, dus dan kunnen testen denk ik...
Ik gebruik ook de ovulatie testen van sensitest, veel meiden raden ze aan, ik vind ze ook makkelijk in gebruik! Ook een voordeel dat je ze de volgende dag al binnen hebt, maar misschien is dat bij andere merken ook wel zo, maar ik vond het bij deze erg fijn dat het zo snel was!
@Ryanne: Ik heb alle keren dat ik nu zwanger was/ben vroeg kunnen testen.. Het ligt er maar net aan wanneer je innesteling is Ik heb nu deze keer de dipsticks van sensitest gebruikt + vandaag nog een Midstream van Matcare, om te kijken of die ook een streepje aan zou geven Het verschil tussen dipsticks en zwangerschapstesten is er niet, Dipsticks zijn ook zwangerschapstesten Alleen zijn het testen zonder plastic omhulsel eromheen. En ja, je gebruikt ze met opgevangen urine wat bij normale testen niet per se hoeft. @Sterretje: Ja ik zou echt blij zijn als ik onder extra controle zou komen te staan. Dat zou al een heleboel spanning wegnemen! Maarja, dat is echt aan de huisarts of hij het nodig vindt of niet @Dreamer: Heel vreemd om dit van mij (stresskip allertijden) te horen, maar: relax :-D Het zal geen effect hebben, dat weet ik ook wel, maar ik moest het toch even kwijt haha. Ik zal mijn duimen nu ook keihard gebruiken voor jou!
Ja die steken had ik ook Ook voornamelijk rechts trouwens! Sterretje heeft der eisprongggggggg, woeiiiii Als mijn ei ook echt op de 27e was (haha ben heus niet onzeker hoor lol) dan heb ik ook een 30 dagen cyclus. Allebei ons ei op dag 17 van de cyclus Ik blijf duimen hoor!
Tok, zei de ene stresskip tegen de andere Mn tv doet het niet (digitenne, zucht!) dus kan weinig anders doen dan internetten nu. Zie dan maar eens te relaxen als je op het meest verslavende forum ever zit