Nou, ik heb bijgelezen, maar dan ben ik weer zo stom om even geen word/kladblok erbij te houden... En natuurlijk ben ik het meeste dus alweer vergeten Ik probeer vanaf nu dan maar gewoon mee te kletsen en wat hiervor gezegd is, tja, pech gehad maar hoor!
@suus: misschien ben je het vruchtje verloren zonder dat je het zelf door hebt gehad...heeft de gyn/vk daar niks over gezegd? werkse vanmiddag...
nee niks over gezegd.. maar vruchtje verloren zonder dat ik het merkte kan bijna niet.. plaste altijd in het potje van mvm.. en keek altijd in de wc of er bloed was..
@Dreamer: Ik kan me echt heel goed voorstellen dat je superzenuwachtig bent voor morgen! Ik zal morgen weer een kaarsje aansteken voor jullie! @Suus: Volgens mij kan je lichaam het vruchtje afbreken zeg maar.... Maar dit weet ik niet zeker hoor. Schrijf het op, maak een lijstje met alles waar je vragen over hebt en neem dit de volgende keer dat je naar de gyn moet gewoon mee. Wat goed dat je gaat werken trouwens! Is idd misschien we lgoed, even wat afleiding. @All: Ik ga zo maar eens een cake bakken. En dan heel stiekem wat van het beslag snoepen.. (wat eigenlijk niet mag ivm dat er rauwe eieren doorheen zitten, maar dat beslag is gewoon zóóó lekker... ) btw, ik heb trouwens sinds gisteren ineens onwijs zin in smeerworst... Gisteren dus ook gegeten, maar je mag er niet te veel van hebben ivm vitamine A. Wat zouden jullie doen? Gewoon eten? Of proberen die zin weg te drijven met wat anders en dan morgen ofzo weer eten...?
Kristel, Mijn moeder zegt altijd, vroeger had je hetzelfde eten en had je al die regels nog niet, en toch zijn we gezond ter wereld gekomen...
hooiiiii allemaal, hoe gaat het met iedereen? ik lees wat misselijken enzo.. Theee drinken, gister op de verjaardag weer vreselijke bekkeninstabilisatie verhalen gehoord.. School was lekker, druk, hadden groep 3 weer even in de klas. Wat een drkte makers zeg...haha.. maar wel erg gezellig.! Ik heb mijn vent leren kennen tijdens een reunie van mijn zus. ze zijn met zijn alles naar Italie gegaan. ik vond toender tijd zijn teamgenoot veel leuker en hemalles behalve leuk een arrogante lul.. De vonk sloeg pas over, toen ik het uit had gemaakt met een teamgenoot van hem. toen kregen we heel leuk contact, alleen hij had toen een vriendin.. jaar erna, was ik jarig op hun toernooi. toen vertelde hij dat het uit was tussen hun en op mijn verjaardag hebben we voor het eerst gezoend en anderhalf maand later kregen we verkering.. niemand had gedacht dat we zolang bij elkaar zouden blijven.. aangeizen ik in Drachten woonde en hij in Emmen.. nu bijna 5 jaar later zijn we nog bij elkaar en wonen we bijna 2 jaar samen! In het huis houden doe ik het meest, omdat ik het eerst thuis ben. Maar stofzuigen doet hij! heb ik echt een hekel aan. ik doe de was, afstoffen, opruimen etc.. was opruimen, vaatwasser leeghalen doen we samen! soms mag hij me wel een beetje tegemoed komen vind ik.. Hij wou een vaatwasser zodat er geen vaat in de keuken zou staan, en toch is hij degene die alles laat liggen, zodat k het er alsong weer in kan stoppen! @red Nou ja er is nu niet zoveel werk als lerares zijnde. Maar pabo lijkt me wel erg leuk!
@sammie Heb je nog met Edwin gepraat? Daar heeft je moeder helemaal gelijk in! mijn schoonzus werd helemaal para, toen ze zwanger was.. ze liep ze nog het meest druk te maken over het eten. Terwilj ik dacht.. Mens, geniet van dat kleine wondertje in je buik! Dat maak je ook niet elke dag mee!
Ok, ik ga gewoon lekker een beschuitje met smeerworst maken dan Dan compenseer ik die vitamine A wel weer door vanavond een keertje geen multivitaminepil in te nemen (waar dus ook al A in zit). Dan zal het wel goed zijn En ach, ze zeggen vaak dat je lichaam het nodig heeft als je ergens naar hunkert... Dus het zal wel goed zijn dan
wahahahaha.... ze zeggen dat vrouwen, vaker willen sexen als ze zwanger zijn.. Nou als ik dit zo hoor...! Mijn lief had gister Spons cake gebakken, dat is een indische cake..echt verrukkelijk..!
Zo, dat was lekker @Rose: Ik heb Kimo op Second Life leren kennen... Na een weekje ofzo zijn we via msn verder gegaan met webcam erbij en bellen enzo en na 3 weken hebben we elkaar al ontmoet. (in maastricht ) En na 3/4 maanden ben ik bij hem en zn ouders gaan inwonen en 2 maanden later hadden we ons eigen huis
@Sam: een licht streepje zegt niet zoveel hoor. Bij mij althans niks. Je kan op dag 1 ook een licht streepje hebben, maar dat betekend niet dat je ei er snel aankomt. Je hebt altijd LH in je lichaam namelijk. Dus je kan doortesten, maar je ei hoeft er niet snel aan te komen. Hoop dat ie wel snel komt natuurlijk! @Kristel: ohhh het beslag is lekkerder dan de cake Maar goed, ik ben geen koekjes/taartjes/cakejes eter Wel een enorme snoepkont FF heeft vandaag mn ei van dag 10 naar dag 16 gezet. Valt me weer mee dat ie het een keer uit zichzelf goed doet Dus zit op 3 DPO vandaag
@kristel: wat voor mulitvitamine slik je dan...bij mij zit er geen vitamine a in hoor (volgenes mij ) klinkt goed zeg dat beslag...maar ja heb net mijn gehele lunch er weer uitgegooid dus mijn ma maar gebeld of ze kaakjes komt brengen..moet toch iets zijn wat ik binnen hou? denk dat ik toch getroffen word door de griepgolf. @rose: goed zeg een 7,5. alvast gefeliciteerd vanavond komt er iemand bij de konijntjes kijken. die wil er 1 of 2 (hangt van het geslacht af) moet ik nog afscheid nemen ook
"kristel leuk zeg, wel allemaal snel net als bij mij hihi.. "matta oh hoe maak je dat mmm dat is zo lekker. is je vriend indisch