Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rose

rose Fanatiek lid

Oct 15, 2008
    1,421
    0
    0
    "bos dat vind ik altijd moeilijk om afscheid te nemen van die beestjes. rot dat je niks binnen houdt, probeer lauwe bouilln te drinken niet te heet en ook geen koude dingen daar kan je ook buikpijn van krijgen nu. maar lichte dingen helpt meestal wel. en veel vitamines nemen nu dan ben je er snel vanaf. maak een lekkere fruitsalade of zo, altijd goed

2. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Haha en daar heb ik al gereageerd, maar hebben elkaar gemist.
    Het gaat best goed met me. Om eerlijk te zijn, heel goed. Heb ovulatiepijntjes. Vind het zelf erg snel en voor de gein test gedaan en ja hoor... licht streepje. Kv is echt duidelijk. Ben benieuwd. Hoe is het met jou?

Jaja, ik zou nu net zover zijn. :cry:

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Bos, balen dat je niks binnenhoudt!
    Eten is niet heel belangrijk he, als je maar goed genieg drinkt.
    Heb je cup-a-soup in huis?
    Of buillion?
    Dan krijg je ook nog zouten/mineralen binnen namelijk.

Zat net FF eens na te kijken en zag dat ik maar 1x eerder mn ei op dag 16 heb gehad, dat was in ronde 2.
    Wel grappig om dat zo terug te zien allemaal :p

4. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    hey ik las het net...was ff weg van het forum omdat ik zo beroerd was (overgeven lucht wel op moet ik zeggen)
    fijn dat je nu je ei aan voelt komen en dat je er weer voor gaat met je mannetje...met mij is het prima op de griep na...

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Dreamer: het beslag is idd lekkerder dan de cake zelf :D
    Applaus voor FF trouwens! Echt de eerste keer dat ie t goed heeft?
    Bij mij had ie t ook niet goed de laatste keer, dus zo heel tevreden ben ik er ook niet over. Wat ik ook invulde, hij bleef mn ei 6 dagen te laat aangeven :(

@Bos: Ik heb Dagravit Mama & Baby. Heb net even gekeken, daar zit 30% van de ADH vitamine A in.. En daarbij slik ik ook Efamol Moeder en Baby; dit zijn Omega 3 & 6 visolie capsules...
    Als het trouwens echt niet lukt met eten, moet je het gewoon even laten.
    Het is véél belangrijker dat je vocht binnen krijgt. Dus slappe thee zonder suiker oid, water, etc.
    Eventueel een droge volkoren cracker proberen.

Wat trouwens ook vaak wel binnen blijft is eiwitrijke voeding; zoals kaas en eieren.
    Toen ik zo misselijk was steeds at ik maar roerei en crackers met kaas en dat ging goed elke keer :)

6. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Ja hehe hebbes!
    Vervelend dat je zo misselijk bent. Is dit ook door de griep of had je er toch al last van?

Ach ja, we gaan er weer voor, maar denk niet dat we nu optijd zijn. We zien wel hoe het allemaal gaat lopen. Het zal weer een spannende tijd worden voor ons.

7. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Hey annie,

wat verschrikkelijk! wij kletsten toen nog over die rugpijn... Fijn dat je alweer je ei krijgt :) Ik hoop voor je dat het snel weer raak mag zijn!

8. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Uhm ja? Sorry hoor, spreek zoveel mensen.
    Ach ja, die rugpijn was dus te wijten aan mijn zwangerschap. Helaas met 6,2 weken begonnen met vloeien.
    Nu heb ik echt lichte ovulatiepijntjes en voor de gein getest en zie album. Misschien heb ik hem wel gemist, maar maakt niet uit.
    Ik kan in ieder geval blij zijn dat mijn lichaam herstellende is.

Hoe is het met jou? Hoever ben je in je cyclus?

9. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor :) Er zitten zoveel meiden op het forum!

Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed waar ik momenteel zit in mijn cyclus. Ik heb zo het gevoel dat ik mijn ei heb vandaag, want ik heb nu al een paar dagen last van mijn buik. Maar helaas kunnen we er door een schimmelinfectie (dankzij antibiotica, embarassed..) geen 'gebruik' van maken..

10. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Ahhh balen. Hopelijk is dat snel achter de rug en kunnen jullie er weer voor gaan.

11. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Ik mag zometeen een medicijn ophalen en dan is het hopelijk gauw over.

12. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Ik duim voor je. Succes!

13. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Dank je :)

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Is er dan nog wel 1 voor mij over...? Anders hoef ik het ook niet aan Daan te vragen... En wat voorn konijntjes zijn het eigenlijk? Ik heb ze wel heel klein gezien op de foto, maar daar kon ik dat nog niet echt uit opmaken.

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Kristel: voor het eerst in 4 maanden weer ja.
    De andere maanden gaf die het wel redelijk goed aan.
    Nu wist ik gelukkig zelf dat dag 16 mn ei was geweest, maar de andere 3 maanden wist ik het niet precies.
    Best vervelend als dat ding het dan ook nog eens fout aangeeft!

Ik heb nu trek gekregen in cakebeslag :)
    En heb sinds gisteravond zoooo'n trek in bonbonbloc...
    Zag de reclame en kon niet meer stoppen met kwijlen :)

Jij weet dat vast wel Kristel.
    Hoe schadelijk is chocola als je zwanger bent?
    Niet dat ik nu denk dat ik zwanger ben, maar als choco verslaafde wil ik alvast weten wat ik straks moet missen :)

16. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Ik heb toch maar weer een banner gemaakt voor de verandering. Heb mijn afgelopen 3 rondes opgeteld en door 3 gedeeld.. Hopelijk wordt deze ronde niet nog langer. En als mijn banner klopt, moet mijn ei nog komen!

17. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Zou mooi zijn als hij later is in jouw geval.

18. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @debby: als ze er 1 neemt heb ik er nog 1. maar als ze er twee neemt niet meer..sorry maar is moeilijk om ervan af te komen (gadver wat klinkt ik onaardig zo) dus ben blij als iemand ze komt halen...
    maar jij wilt er nu toch nog geen bij? a

@ cup a soup heb ik al op (en is er ook al weer uit) zit nu aan de crackertjes (droog) en aan het water en verse sinasappelsap...mijn ma haalt kaakjes en hand sinasappels....komt denk ik door de griep..was al wel misselijk maar niet de hele dag en sinds dinsdag wel de hele dag dus denk dat het daar door komt maar ja zeker weten doe je het nooit als je zwanger bent waar het van is.

19. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    he bah, wat vervelend bos dat je echt niks binnen houdt. Ik zit ook al heel hard na te denken voor je of ik nog iets weet, maar ik denk inderdaad dat als je je eten echt niet binnen houdt je je voornamelijk moet gaan richten op vocht. Hoop voor je dat het snel over is!

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Dreamer: Ohh bonbonbloc, dat is echt zo lekker!
    Pff, ik heb echt vreetbuien vandaag, alles waar suiker in zit daar heb ik zin in :(

Chocola mag je trouwens gewoon hebben als je zwanger bent hoor. Ze zeggen alleen dat je t niet al te veel moet eten, maar dat komt omdat er cafeïne in chocola zit.
    Maargoed, in een normale reep melkchocola (12 blokjes als ik t goed heb) zit ongeveer net zoveel cafeïne als in een beker normale thee..
    Dus je kan het gewoon lekker eten hoor ;)

Share This Page