Mja ik geloof niet zo in vroeger deden we het ook dus .. De mens wordt wijzer, dus leer ervan. Maar heb mn man net gebeld dat ie bonbonbloc voor me mee moet nemen Heb er nu al trek in
Ja bedenk me net dat ik vanavond in het zwembad lig. Ships, daar gaat mn heerlijke avondje op de bank voor de tv met mn bonbonblokkie
Je kan m ook nog opeten als je terugkomt van t zwemmen toch? Als beloning voor het zware werk dat je verricht hebt in het water Wij gaan maandag weer zwemmen.. Heb nu echt spierpijn dus ben wel blij dat we nu even een paar dagen niet gaan.. Iig houden we t samen op 2x per week en ik wil zelf nog zwangerschapszwemmen gaan doen, dat is dan 1x per week en dan vind ik dat ik wel genoeg aan sport doe, toch?
@rose n0pe... ik heb een sexy nederlandse vent! Ik ben de indo ..haha..! Ik ben weer aan de lijn, (wat doe ik mezelf aan ).. geen chocola voor mij. Gister heel braaf o pde verjaardag geen champange vlaai gehad en m&m's..! schouderklopje voor mezelf Vanavond weer lekekr zwemmen! @nen Mag ik dezelfde banner als die van jou.. die vind ik best tof..! haha..
@matta oh ik ben kwart indonesisch ik heb net 2 frikandel speciaals op mmm.. waren erg lekker en ben nu kippetjes aan eht bakken voor vanavond ruikt ook al goed.
@kristel Ik ga ook weer 2x in de week zwemmen.. zolang het kan ivm softbaltrainen! Softbal trainen heb ik nu weer op zondag..*blegh*..
@Kristel: tegen de tijd dat ik thuis kom is het al 11 uur. En we moeten er morgen om 6 uur uit voor het zaadonderzoek Dus om dan nog een leuke film te gaan kijken lijkt me niet verstandig Ik zwem 1x per week en dat vind ik al genoeg, dus 2-3x per week is meer dan voldoende hoor Ik ga zo goulash maken, iemand die mee wil eten? Het is wel zonder vlees, want dat lust ik niet. Dus vegetariers kunnen zo aanschuiven (en nu hoor ik de vlees eters denken .. goulash zonder vlees? dat kán toch helemaal niet! )
@Rose lang leven het indo zijn..hahaha.. lang leven het lekker eten wat ze maken! gehehe.. lang leven verjaardagen, waar je dat lekker eten te eten krijgt! *kwijtl* *kwijl*
ik hou niet zo van goulash! maar eet smakkelijk!hahaha. wij eten spagetthi..denk i.. miss ook nog wel patatjes!
Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 van een prinsje! 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje! 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 10 juli 2009 18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 27 juli 2009 23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 4 augustus 2009 08 dec Bos, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009 11 dec Suus1987, 9e ronde ZWANGER, Vlindertje 12 dec Rose, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 18 augustus 2009 21 dec Stephanie87, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 30 augustus 2009 14 jan Sterretje08, 8e ronde ZWANGER, uitgerekend 23 september 2009 NOD lijst December 27: Gaby1986, 8e ronde Januari 03: Knarboor, 2e ronde met Clomid 20: Matta1986, 1e ronde 25: Dreamer83, 9e ronde 25: Evamariah 28: Agneta, 1e eigen ei na 4 rondes Clomid Februari 04: Nen87, 4e ronde 09: Red88, 4e ronde 12: Sammie88, 7e ronde 25: Desiree1986, 18e ronde, 1e IVF Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
@Rose: Ohh frikandellen speciaal... Nu heb ik daar zin in! Damn ik ben echt erg vandaag met eten... @Dreamer: Hoe lang zwem je dan? Wij houden t namelijk maar bij een uurtje, met pauzes... Ik merk nu namelijk dat ik best snel baarmoederkrampen krijg als ik te veel doe... Om 6 uur al eruit? Hallo hey, waarom zo vroeg al? Jij gaat ook heel snel een mooie banner krijgen hoor, dat weet ik zeker Kimo en ik denken trouwens allebei al vanaf het begin dat t een meisje wordt.. Zal je net zien dat t dan een jongetje wordt @Matta: Ehm, ok spaghetti met patat? Ik hou best van vreemde combinaties (nu helemaal ) maar hier moet ik toch echt niet aan denken @All: Wij gaan makkelijk doen met t eten vandaag.. Chicken tonight
waar je mij echt wakker voor kan maken, is witte chocola met gepofte rijst en de chili chicken burger van de mc! die hebben ze nu niet meer! maar gelukkig in duitsland wel!
Ik zwem ook maar een uurtje (alleen dan geen schoolslag ) maar hier begint het pas om 9 uur. Dus vandaar dat ik zolaat pas weer thuis ben. En ja 6 uur ja, echt belachelijk vroeg. Maar om half 9 moet het potje ingeleverd worden. Dat betekend dat we tussen 7 en half 8 moeten gaan rijden willen we net aan op tijd zijn. Altijd leuk die files Zou wel leuk zijn een meisje zeg Maar je zal idd net zien dat het dan een jongetje wordt Hartslag was nu meisje iig Heb je nog vaker geluisterd?