Dreamer ja idd hoe maak je dat zonder vlees, ben wel benieuwd hihi matta lekker he dat eten, alleen is mijn overgrootoma afgelopen zomer overleden dus van haar kookkunsten kunnen we neit meer geneiten maar gelukkig kan mijn opa het gelukkig ook, ik moet het nog altijd eens leren, zeg ik nu al 5 jaar.. erg he Kristel heb ik elke dag zulke vreetbuien echt om gek van te worden, ook echt de vreemdste dingen hihi.. wij denken ook al vanaf het begin dat het een meisje word hihi.. maar als het een jongen word moeten we nog hard gaan nadenken over een naam vind echt geen een naam leuk.. word er nu al gek van. de meisjes naam staat voor 98% al vast hihi en bij jouw vanavond komen mijn opa en oma terug van egypte die zijn 2 weken geweest. kreeg ent een pakketje van de post met een leuke kaart en knuffel van vrienden van mijn ouders, lief he
@Dreamer: Zo dan moeten jullie dat potje wel ver weg brengen... Maar het komt helemaal goed We hebben trouwens afgelopen zaterdag en gisteren weer geluisterd. Het blijft echt een supermooi geluid *zwijmel* Hartslag blijft rond de 160.. Maargoed, we zullen zien of we bij de pretecho (waar ik nog steeds en afspraak voor moet maken, vergeet t steeds ) al iets kunnen zie nvan het geslacht. Ik ben echt zó nieuwsgierig! Eet smakelijk alvast en zwemse! En veel succes morgen Komt wel goed! @Rose: Wij hebben gelukkig geen problemen met de namen. Die hadden we al bedacht voordat ik deze keer zwanger was Jongensnaam en meisjesnaam staan allebei dus al vast Ga je t straks weer proberen met de Angelsound of wacht je er nu even mee? We hebben trouwens best een grote kans op een meisje.. Tenminste, als we gaan kijken naar het kluspatroon en mn eisprong Mn eisprong was heel onduidelijk die ronde en veel eerder dan normaal. Dus achteraf gezien hadden we verkeerd geklust. 5 dagen achter elkaar maar pas vanaf 2 dagen na mn ei Te laat dus.. Maar 2 dagen voor mn ei hadden we ook geklust. We hebben dus echt geluk gehad Maar hierdoor is de kans op een meisje wel groter zeggen ze. Ik ben echt benieuwd hoor!
"kristel ik weet het niet denk dat ik het over 2 dagen weer ga proberen, ik ga zo nog even op jouw site luisteren naar dat stukje kijken of het er een beete op leek. het is wel handig want ik heb een o negelmatige hartslag dus weet meteen dat het mijn hartslag is haha. en dit ging echt eel sneller maar het was maar zo kort.. ik heb echt geen idee op welke dag nou precies mijn ei was dus kan er niks over zeggen. we zien wel nog 7 weekejs en dan kunnen we het misschien al zien toch.. ka toch al met 16 weken.. ik ga even spruiten schoonmaken
@Rose: je hoort sowieso wel verschil tussen je eigen hartsla en die van je beebje hoor Die van je beebje gaat 2x zo snel Blegh... spruiten.. ale: Ik ga ook maar eens met t eten beginnen
hallo allemaal, Vandaag lekker vrij gehad en de hele middag geluncht met n vriendin. @ sterretje waar ben jij vieren dat je een posi test hebt? Ergens in t buitenland? Je bent gister en vandaag niet geweest (shame on you) Net gegeten, spinazie met aardappeltjes. @Kristel let je op dat je niet teveel cake beslag snoept, er zitten rauwe eieren in toch.. @ oma heel veel s6 en sterkte morgen, ik ga aan je denken. Owja enne ik ben ook al bijna 26 hoor...
Hoi meiden, Zo eindelijk klaar met werken, er was iemand veel te laat... Niet zo fijn maar goed het is niet anders! ik ga zo ff bijlezen, dus zometeen reageren! @ryanne, ik heb gister avond wel een berichtje geplaats hoor om iedereen te bedanken! Denk heus wel aan jullie hoor! Leuk dat je zo'n fijne middag met je vriendin gehad hebt, gezellig! Nou ff bijlezen, ik reageer zo verder!
Meiden, Ik heb net weer bloedverlies gehad... Ik ben echt enorm geschrokken. Gelukkig morgen een echo. Hopelijk is alles in orde. Van wie mag ik even z´n angel sound lenen? Ach... misschien was t gewoon te hectisch op m'n werk vandaag. Zwemse Dreamer! De rest eetze! Spruitjes met spekjes zijn lekker hoor! hihihi
Zo eerst even reageren voordat ik alles heb vergeten anders weet ik de helft niet meer! @knarboor, ik hoop dat je snel ongi mag worden meis! En dan lekker weer aan de 100, hopelijk dan een mooi eitje, wat deze keer wel bevrucht mag worden! Krijge je nu wel weer echo;s om te zien of je ei groeit? @bos, he meis, wat balen dat je zo misselijk bent, echt vreselijk si dat Probeer heel de tijd door te eten, dat helpt echt! Ik heb ook weken achter elkaar overgegeven en het is echt geen pretje, het voelt vreselijk om te moeten eten, maar uit eidnelijk heb je er wel baat bij! Ik krijg idd eerder een echo gelukkig Met 6w6d krijg ik de eerste echo bijd e gyn en met precies 8 weken dan bij de vk de echo Als alles goed is daarna gewoon met 12 weken nog een keer een echo @debby, wat leuk joh, morgen weer een echo! Echt zo spannend joh! Hopelijk ga je nog een paar daagjes vooruit, dat zou toch mooi zijn he! @eva, wat begin jij de dag vrolijk zeg, dat is nog eens leuk omt e lezen! Leuke dag gehad? @stephanie, minder moe vandaag meis? @kristel, ja je gevoel had het echt goed! En wat ben je sportief de laatste tijd joh! Echt geod van je! ook wel ontspanned zeker dat zwemmen steeds zo? Zo weer even verder lezen!
"debby was het helder en veel of gewoon beetje rozig bij het afvegen en je ehbt toch geen buikpijn gehad, het kan idd komen van de drukte hoor. "ryanne klinkt gezellig, ben je lekker in maastricht gaan lunchen of ergens anders idd spruiten met spekjes zijn heel lekker mmm en met kip en appelmoes helemaal hihi ga zo lekker filmpje kijken met vriendlief maar eerst even bed afhalen en verschonen, moet ook nog gebeuren he fijne avond to all maybe kom ik straks nog ff gluren xx
Oh debby, lees net je berichtje, wat zul je geschrokken zijn zeg! Als je het niet vertrouwd, gewoon ff de vk bellen hoor! Enne houd mjaar goed in je achterhoofd, dat het waarschijnlijk niets is! Maak je niet te druk he meis! Dikke knuffel! @dreamer ik denk aan jullie hoor voor morgen! Mijn duimen draaien overuren! Ik hoop zo dat de uitslag beter is nu! @nen, wat een leuke huisdieren zeg! Lieve hond! En die kat! Echt super! Kun ej al met je meds beginnen gelijk? Hoop dat het snel over is! @bos, altijd rot het om afscheid te moeten nemen van die beestjes, je hecht je er toch zo snel aan!
@knarboor, ik hoop dat je snel ongi mag worden meis! En dan lekker weer aan de 100, hopelijk dan een mooi eitje, wat deze keer wel bevrucht mag worden! Krijge je nu wel weer echo;s om te zien of je ei groeit? hoihoi ja kreijg nu weer een FM meting op CD 12/13 hoe ist met jou ? hoe vond je mannetje het?
T was geen helder bloed... ik hoop dat er een bloeding is ontstaan door het groeien van m'n bm. net was t nog een klein beetje roze... Positief denken he! Dat probeer ik dan ook maar. Heb een hele bak fruitsalade gemaakt... met yogurt! jammie en nog gezond ook!
@Ryanne: Ik let wel op hoor, t was alleen zo lekker dat ik me niet helemaal kon inhouden.. Maar heb niet zoveel gegeten hoor Mooie buik heb je trouwens al zeg! @Sterretje: Hoe voel je je nu eigenlijk? En dan komt nu de bekende vraag: Heb je al klachten? Het zwemmen is idd best wel ontspannen, vind het ook hartstikke leuk om te doen dus dit gaan we gewoon volhouden @Debby: Hopelijk was t niet helderrood? Pff ik kan me voorstellen hoe erg je geschrokken moet zijn zeg Als je het nit vertrouwd, gewoon bellen hoor! Niet tot morgen wachten dan. @Spruitjes: Hoe je ze ook klaarmaakt, ze blijven smerig voor mij... Helaas Maar verder lust ik in principe wel alles hoor! @All: Ik ga eten nu, lekker risotto rijst met chicken tonight
Thanx sterretje! gelukkig hebben we voor morgen middag al een afspraak staan dus dan weten we meer. T zal indd wel niets zijn. Liefs
Nee, t was niet heel helder rood... maar t was ook niet echt oud bloed (bruinig) beetje er tussen in. Ik kijk zo nog even maar geloof dat het een kleine bloeding was. Gelukkig... duim duim duim... Eet smakelijk!
@ matta, natuurlijk mag je dezelfde banner nemen! @ debby, hopelijk is het gewoon een klein bloedvaatje dat is gesprongen doordat je kindje aan het groeien is In ieder geval wel fijn dat je morgen weer een echo krijgt.