Goeiemorgen allemaal @Nen: vies spul he, die capsules! Maarja, nog 2 dagen en dan ben je er vanaf. Succes met je portfolio! @Debby: 600 euro is wel heel erg overdreven zeg, hoe komt die persoon erbij?! Bij ons kost t tussen de 85 en 100 euro. Ligt eraan of je t op dvd erbij wilt hebben of niet. Hoe laat heb je de echo trouwens vandaag? Ben wel hel erg benieuwd naar jullie frummel hoor @Sammie: Balen dat je je zo slecht voelt zeg Hopelijk zijn ze gauw klaar met de vloer en kan je daarna lekker op de bank liggen. Beterschap in ieder geval! @Dreamer + Man: Jullie zijn waarschijnlijk al weer onderweg naar huis. Ik hoop echt dat t allemaal goed gegaan is vanochtend! En nu gaan we met zn allen hier duimen dat jullie maandag een hele mooie uitslag krijgen @All: Zometeen nar de dokter om weer een B12injctie te halen.. En om 12.00 uur weer naar acupunctuur. Ga ik meteen eens vragen of ze met de acupunctuur misschien iets tegen die verschrikkelijke jeuk kan doen..
@ kristel, hoe bedoel je nog 2 dagen? Duurt het zo lang voordat die zooi uit je is? Het zou fijn zijn als je met acupunctuur ook iets aan die jeuk kunnen doen
@ Nen: Ik hoop dat het snel beter voelt... Ik ken blaasontsteking Veel succes met je portfolio! Liefs
@Nen: heb je niet 3 van die capsules gekregen voor 3 dagen? Normaal is dat een kuurtje van 3 dagen, zo'n capsule met wit zalfachtig spul erin... Of ze moeten nu andere hebben dat je met 1 dag al klaar bent
@ debby, ik ken het helaas ook. Heb een periode van ong 2 jaar gehad dat ik het bijna elke maand zowat wel had. Heel pijnlijk en vervelend. Spannend dat jij vandaag je echo hebt! Ik ben heel gemotiveerd bezig met mijn portfolio, dus dat zie ik wel goedkomen Maar ik kan toch niet het forum uitzetten haha
@Nen: hmm, nouja zal wel goed zijn dan toch Veel beter dan 3 dagen van die vieze capsules te moeten inbrengen...
Daarom Ben al lang blij als het over is. Dat dat toch veroorzaakt kan worden door een ab-kuur.. Ohja, ik heb weer een leuke vraag (ik besef dat ik straks te boek sta als de nieuwsgierigerd haha) Aan de zwangeren: Willen jullie het geslacht weten vóór de geboorte?
Ik heb de echo pas om half 5... Heb er wel zin in! Maar ben ook een beetje zenuwachtig door gisteren. Positief denken toch!?!? Ik had het ook echt vaak blaasontsteking ... nu gelukkig niet meer. Op een gegeven moment heb ik van mij huisarts een voorraad medicijnen gekregen. Hij zei als je het op voelt komen gelijk medicijnen nemen... en ik heb indd nergens geen last meer van. Succes strakt met je injectie Kris! En ook alvast voor accupuntuur... Hoop dat ze je kunnen helpen! Maar dat zal vast wel toch? Ze weten overal wel iets op te verzinnen. hihihi
wij wel maar willen het meer weten uit practische overwegingen. Je hebt niet veel leuke unisex dingen. En... we vinden maar geen jongensnaam dus als ze bij de 20 weken echo zeggen dat het een jongen wordt moeten we alsnog goed gaan nadenken
@Nen: hehe, je mag alles vragen hoor Maar ja, wij willen het echt wel weten. Ik ben zo nieuwsgierig! En ja, het is echt erg dat je zo'n schimmelinfectie kan krijgen door een gewone AB kuur.. Ik had het laatst ook hoor, alleen dan niet bij mn doos, maar mn hele mond, keel en slokdarm. Was echt zó pijnlijk! @All: jeuj, Kimo gaat nu een afspraak maken voor een pretecho Ben benieuwd wanneer we mogen komen! Het liefst over 3,5 week als het kan, dan ben ik 16 weken en dan zou je al een geslacht moeten kunnen zien als de baby er goed voor ligt
Wij willen het ook weten of eigenlijk ik... Ik wil het 'kamertje' wel een beetje kleur geven dus dan vind ik het wel leuk om dat te kunnen afstemmen op het geslacht.
@ all, gaan jullie het geslacht ook met ons delen? Ik ben erg benieuwd! @ kris, leuk dat hij al een afspraak gaat maken! Dan weten jullie ook al snel of het inderdaad een meisje wordt! Vervelend dat bij jou die infectie ook helemaal in je mond zat! De ha dacht dat eerst ook want vroeg of ik bultjes had in mijn mond. Later begreep ze pas dat het niet mijn mond was.. Ik zou het ook willen weten. Om dezelfde reden als Debby: het kamertje aanpassen op het geslacht. En ook wat Ryanne zegt, als alles unisex is lijkt me ook weinig aan.
Jeuj, 9 februari mogen we al langskomen Dan ben ik precies 16 weken. Dan laten we een 3d/4d echo maken en die laten we dan ook op dvd zetten. Dus dan kan ik als het lukt ook op de babysite wat kleine filmpjes zetten ervan @Ryanne: Die achtergrond heb ik in Photoshop gemaakt
kun je dat downloade of moet je dat kopen? wat super zeg, ik ga straks bellen om een pretecho te laten maken.
@Ryanne: kan je gewoon downloaden hoor Moet je even zoeken naar Photoshop CS3, is de nieuwste versie. Ik hoop alleen wel dat je het progamma dan begrijpt.. Ik heb er ook een paar maanden over gedaan voordat ik er echt iets leuks mee kon @Stephanie: Waarom zou je met 14 weken geen pretecho doen? Is toch juist hartstikke leuk En dan kan je je kindje ook al heel goed in beeld krijgen hoor Gewoon doen als je t wil!
@debby: spannend vanmiddag. maar gaat helemaal goed komen @dreamer: niet ziek geworden in de auto? @nen: wij willen het wel weten en ja jullie mogen het best weten...alleen voor de rest van onze omgeving willen we (nou ja vriendlief) het geheim houden...maakt mij niet uit als iedereen het weet maar als hij het niet wil dan niet...vertel ik het toch gewoon lekker hier.... sorry rest heb ik niet onthouden. voel me tot nu toe niet meer zo misselijk...wel barstende koppijn...ga zo maar ff sinasappeltjes eten.
ja inderdaad, het kindje kan met 14 weken heel mooi en helemaal in beeld gebracht worden, vadaar dat ik het wel wil laten doen... maar ja eerst maar zien dat de eerste echo goed is...